Chan sorusunu tekrarlamıştı
C:"Yemek yedin mi diye sordum."
S:"Hayır yemedim."
C:"Tamam o zaman birlikte yiyelim."
Seungmin onaylamak için sadece başını sallayabilmişti.
______
Birlikte yolun karşısına doğru yürürken Seungmin'in gözü az ötede duran arabaya takılmıştı. "10 yıl aralıksız çalışsam bile alamam bu arabayı." diye içinden geçirmesi ile Chan'in elindeki anahtar ile arabayı açması bir olmuştu.
Seungmin şaşkınlığını gizleyerek Chan'in yanındaki koltuğa yerleşmişti.
Araba çok lüks bir restoranın önünde durmuştu. Yemeklerini yiyecekleri yer burası olmalıydı. Chan arabadan inip ilerlemeye başlayınca Seungmin da onu takip etmişti.
_____Restoranın içine girdiklerinde garsonların ilgisi Seungmin'i şaşırtmıştı. "Buraya sürekli geliyor olmalı." diye düşündü.
Sonunda terasta bir masaya yerleşmiştiler. Menüler geldiğinde Seungmin ne yiyeceğini düşünürken gözü bir an fiyat kısmına çarpmıştı. "Beni o davet etti o öder umarım." diye aklından geçirirken karşısında duran beden konuşmuştu.
C:"İstediğini ye. Ben davet ettim ben ödeyeceğim."
S:"Haha fiyatlara bakmıyorum sadece ne yiyeceğime karar veremiyorum."
Utanmıştı.
"Peki." diyerek yetinmişti Chan.
S:"Neyse sen ne yiyorsan bana da ondan söyle."
Seungmin bunu söyledikten sonra Chan elini kaldırarak garsonu çağırıp siparişleri vermişti.
Yemekler yenmişti ve bu sırada pek bir şey konuşulmamıştı.
En sonunda Chan konuşmaya başlamıştı.
C:"Bu kadar yetenekliyken neden öyle küçük bir yer için çalışıyorsun."
S:"Yetenekli olduğum doğru ama henüz adımı duyuramadığım için pek kimse benimle çalışmak istemiyor."
C:"Adını duyurmana yardımcı olabilirim."
S:"O nasıl olacak?"
C:"Nasıl olacak biliyorum ama bir yolunu bulacağım."
Seungmin'in kendini ağırdan satması gerekiyordu.
S:"Olur denemekten zarar gelmez. Kaybedecek bir şeyim yok zaten."
C:"Kazananın sen olması için elimden geleni yapacağım."
"Bu adam tam olarak kim ve benim için neden bu kadar çaba gösteriyor?" diye düşündü Seungmin.
Chan elindeki şaraptan bir yudum alıp devam etti.
C:"Bu süreçte sadece benim için çalışacaksın ve bana güveneceksin."
S:"Olur bana uyar."
_____Chan Seungmin'in yorgun olduğunu düşünerek onu eve bırakmayı teklif etmişti. Evet Seungmin çok yorgundu bu nedenle Chan'in teklifini hiç düşünmeden kabul etti.
Arabaya binmiş ve Seungmin'in tarif ettiği yoldan ilerlemeye başlamıştılar.
Yol boyunca yine kimse konuşmamıştı. Ama bu sessizlik Seungmin'in evinin önünde son bulmuştu. Chan konuşmuştu.
C:"Hafta sonu boş musun?"
Yutkunup devam etti.
C:"Seni izlemek istiyorum."
Seungmin'in "Sapık mı bu adam?" diye düşünmesiyle Chan'in konuşması bir olmuştu.
C:"Seni değil yani işini izlemek istiyorum."
"Hayır tam olarak seni izlemek istiyorum." diye düşündü Chan.
S:"Haa anladım. Olur zaten artık evimi biliyorsunuz."
Chan aldığı cevapla sevinmişti hatta gülümsemişti. Karşılaştıkları ilk andan beri ilk defa gülümsemişti ve bu Seungmin'in de gülümsemesine sebep olmuştu.
Seungmin gideceği sırada arkasını dönüp elindeki kartviziti karşısındakine uzatmıştı.
S:"Gelmeden önce mesaj atın kulaklık kulağımdaysa kapı sesini duyamayabilirim. Sabah erkenden başlıyorum istediğiniz saatte gelebilirsiniz."
Chan anladığını belli edercesine kafasını sallamıştı.
Birbirlerine iyi geceler diledikten sonra ayrılmıştılar.
.
.
.
.
.☄hazel
ŞİMDİ OKUDUĞUN
masterpiece/seungmin x bang chan/seungchan
FanficChan bir süredir sadece uzaktan izlediği çocuk ile bu gün yüz yüze konuşmuştu hatta yemek bile yemişti. Bunlar ise sadece bir sanat eserinin eserini izlerken zamanın nasıl geçtiğini anlamaması yüzündendi.