Seungmin uyanmıştı ama hâlâ gözlerini açamamıştı. Chan'in koynundaydı hâlâ. Hayal gibiydi her şey. Sonunda bazı sorunlarını çözmüştüler. Sevgili değildiler ama aralarındaki aşk açıklığa kavuştumuştu.
Seungmin gözlerini açtı. Bakışlarını yukarıya çevirdi. Kollarının arasında uyuduğu beden hâlâ uyuyordu. Kendini yavaşça yukarı çekip Chan'in boynuna kokusunu içine çekerek bir öpücük kondurdu. Chan'in gözleri yavaş yavaş aralanmıştı.
C:"Uyanmışsın."
S:"Hmm uyandım."
Chan Seungmin'in yanaklarını ellerinin arasına alıp yüzünün her tarafına öpücükler bırakıyordu.
S:"Chan yeter ama."
C:"Ne dedin sen?"
Chan bunu gülümseyerek söylemişti.
S:"Yeter dedim."
C:"Hayır ondan önce."
S:"Bir şey demedim sadece Chan yeter dedim."
C:"Bana Chan dedin."
S:"Ağzımdan öyle çıktı özür dilerim hyung. Bı daha söylemem."
Seungmin mahcup bir tavırla söylemişti bunları.
C:"Kızmak için söylemedim. Hoşuma gitti."
Chan tekrar Seungmin'in suratına yaklaşmıştı ki Seungmin geri çekildi.
S:"Hadi ama daha kahvaltı yapacaz. Hem bu gün pazar akşam çocuklar gelecek. Onlar içinde hazırlık yapmam gerek."
C:"Off pazar günleri de mi rahat yok."
S:"Eğer Jeongin ve Jisung adında iki arkadaşın varsa maalesef yok."
C:"Yardım için kalayım. Çocuklar gelince de giderim."
S:"Neden gidiyorsun?"
C:"Siz takılın. Düzeninizi bozmayın."
S:"Hayır kal. Minho'yu da çağırırız. Hem kendini yalnız hissetmezsin hem de herkes burda olursa ilişkimizi tek seferde anlatırız."
C:"Sizinkiler hâlâ bilmiyor mu?"
S:"En son senden hâlâ bir pislikmişsin gibi bahsediyordum."
C:"Dün şerefsizdik bu gün de pislik olduk. İyiymiş."
S:"Kusura bakma ama öyleydin."
C:"Öyleydim ha?"
Chan Seungmin'in bacaklarının üzerine oturup onu gıdıklamaya başlayınca Seungmin zar zor konuşuyordu.
S:"Hyung yapma lütfen. Özür dilerim bi daha demem söz veriyorum."
Chan durmuştu.
C:"Söz mü?"
S:"Eğer hakedersen orası ayrı tabi."
C:"Bi daha demeyeceksin o zaman."
S:"Bakacağız artık."
İkili yataktan kalkmıştı. Önce Seungmin sonra da Chan elini yüzünü yıkamıştı. Sonra da mutfağa geçmiştiler.
Seungmin buzdolabını açıp bir süre bosch bosch bakmıştı.
C:"Bir sorun mu var?"
S:"Sanırım evet."
C:"Sorun ne?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
masterpiece/seungmin x bang chan/seungchan
Fiksi PenggemarChan bir süredir sadece uzaktan izlediği çocuk ile bu gün yüz yüze konuşmuştu hatta yemek bile yemişti. Bunlar ise sadece bir sanat eserinin eserini izlerken zamanın nasıl geçtiğini anlamaması yüzündendi.