Miran'dan
*Smut
Asaf sırıtarak bana baktıktan sonra hızlıcs beni kucakladığında ağtımdan tiz bir çığlık kaçtı.
-"Eminmisin bebeğim?Gerçekten istiyormusun benimle birlikte olmak?Eğer tadına bakarsam duramam.Hazır değilsen bekleye biliriz." Onun bu düşünceli haline içim gitdi.
-"İstiyorum.Seni istiyorum.Hazırım."diye kısık ama net sesimle fısıldadım.Asaf pantolonumu sıyırıp kalçamı ortaya çıkardı.
-"O zaman cezanı da çekme vaktin geldi güzel bebeğim." cümlesini bitirir-bitirmez kalçama inen tokatla derince inledim.
-"Dur daha bebeğim.Bu daha hiçbir şey.Ben vurdukça say ."ve kalçama inen bir tokat.
-"Ihm 1." 1tokat daha.
-"2.Ahhh"....
.
.
-"Ahhm 10." Hem acı hem de zevk karışımı tokatlardan sonra Asaf eğilerek kalçamı okşayarak öpmeye başladı.Altımda hissettiğim ereksiyon yapmış penisle yutkundum.Pantolonlarımız olsa bile kasıklarımız bir birine denk geliyor,iki belirgin şişlik temas ederek bizi daha da delirtiyordu.Asaf öpücüklerini bitirmiş olacak ki pantolon ve boxerimi çıxarıp kerara bıraktı.Hemen ardından kendisi de soyunarak kendisi gibi iri erkekliğini görsel şölen gibi gözlerim önüne serdi.-"Nefesim ama prezervativ almadık.İçine boşalmamaya çalışırım ama söz veremem.Kendimi kaybede bilirim." diyerek boynuma ve göğüslerime öpücükler ve ısırıklar bırakırken kesik-kesik konuştu.
-"Sorun.değil." diyerek kısıkça konuştum.
Asaf gömleğimi soyundurarak ilk önce köprücük kemiklerimi ısırıp öptü.Ardınca beni delirtecek yavaşlıkta ıslak bir yol bırakarak sağ göğüsüme geldi.Tepeciği ağzına alarak içine çeker gibi emdi.O kadar sert emmişti ki daynamadan inlemeye başladım.Sol göğüs ucumu eliyle sıkmaya başladı.Artık penisim zevkten sızdırmaya başlamıştı.Asaf çıldırtıcı yavaşlıkta göğüslerimin ikisiyle de oynadıktan ve emdikten sonra yavaş-yavaş aşağılara indi.Karnımı da yalayarak kasıklarıma kadar indi.Penisimde Asafın sıcak nefesini hiss etdiğimde nefesimi tuttum.
-"Nefes al güzel oğlanım." diye fısıldadıktan sonra yavaşça penisimi ağzına aldı.Zaten çokta büyük olmayan aletimi köküne kadar ağzına alıp git-gel yapmaya başladı.Bulutların üzerinde gibi hissettiğim kaç dakika oldu bilmedim ama artık zirveden yere çakılırmış gibi hissediyordum.
-"Asaf'ım.boşalacağım.çıkar.ağzından" diye kesik-kesik inledim.
Asaf benim dediklerimi hiç takmadan gel-gitleri daha da sertleştirdi ve hızlandırdı.Kendimi tutmaya çalışsam da başaramayıp tüm menimi Asaf'ın ağzına akıttım.Asaf başını kaldırarak gözümün içine baktı ve tüm menimi yuttu.Artık tamamen rahatlamış ve mayışmıştım.
-"Bebeğimi rahatlattım.Şimdi sıra bende ve ben o sıcak deliğe girmeden asla rahatlamayacağım.Ama önce seni hazırlamak lazım.Şimdi ağzını aç bebeğim"
-"Hmhm"diye mayışık sesle mırıldandım.Ve dediğini yaptım.Ağzıma giren parmaklarla irkilirken isteğini anlayıp hemen parmaklarını emmeye başladım.
-"Aferin bebeğime." 1 kaç dakika parmağını emdikten sonra ağzımdan çıkararak ıslak patmakları kalça arama getirdi.
-"Şimdi bebeğimin deliğini biraz ıslatıp genişletelim." diyerek dudağıma yapıştı ve aynı zamanda içime giren parmağıyla acı ile inledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şurimşine(Gay/MPREG)~TAMAMLANDI
General FictionMardin'in en büyük aşiret reisinin Mardin'e gelen genç avukata olan aşkı. •Eşcinsel evlilikler yasal. •Soft hikaye •İnterseks birey içerir.