15.Bölüm

2.3K 122 8
                                    

Arkadaşlar Asaf ve Miran'ın anne babasına ad vermişmiydim bilmiyorum.Unuttuğum için Yeniden adlandıracağım.Lütfen içinizden geldiği gibi okuyun.

Yazardan

   Asaf ve Miran'ın kontrole gitmesi,ailelerine bu mutlu haberi vermesi üzerinden 2 hafta geçmişti.Yemekte gençlerin düğün tarihi konuşulmuş bu hafta sonu dini ve resmi nikahı kıymak karara alınmıştı.Bu gün daha Cuma olmasına rağmen tüm hazırlıklar tamamlanmış,masallardaki şatolar gibi büyük,şahşahalı düğün salonu ayarlamıştı Asaf'ın annesi.Sevimli damadı ve torunu daha iyisini hak ediyordu onun fikrince ama bu da kötü görünmüyordu.Zaten Miran'ı çok seven kayınvalidesi bir de torun haberini duyduktan sonra daha üsüne titriyor,güzel damadını el üstünde tutuyordu.Bir de geceleri gidip onlarda kalması yok mu?Kocası her gün homurdanarak onu vazgeçirmeye çalışsa da her defasında kocasının da zaafı olan torununu ve damadını öne sürerek herhangi bir problemde ve güzel damadının bir ihtiyacında yanında olmak için kocasını atlatıp çiftimizin evinde kalmaya devam ediyordu.

Miran'ın da bundan şikayeti yoktu.Kayınvalidesi kendi annesi gibi herşeyiyle ilgileniyor,elini sıcak sudan soğuk suya sokturmuyordu.Damadınin en ufak bir isteğinde gece bile olsa Asaf'ı uyandırarak her isteğini yerine getiriyordu.Miranın bu düşüncelerle gözleri doldu.Asaf'ın, Melek annesinin ve Araf babasının hangi iyilik karşılığında ona armağan edildiğini gerçekten bilmiyordu.Ama hem kendi adına hem bebeği adına doğru karar verdiğine içten bir şekilde seviniyordu.

Hayatında o kadar babası tarafından dövülen,zorla evlendirilen, psikolojik şiddet gören insan görmüştü ki onlar için babalarının bir pişmanlık,utanç kaynağı olduğuna emindi.Ama yine de hem kendisi hem sevdiği hem de bebeği babalarından gururla,sevgiyle,gözleri parlayarak bahsedeceği için içinde büyük bir sevinç vardı. 
   
                               🌈🌈🌈

Kısa bölüm oldu canlarım.Tamamen iyileştim ve telefon yasağım kalktı.Bu günden aktif olarak uzun bölümler atatcağım.Sizi beklettiğim için özür dilerim güzellerim.

Sizi seviyorum❤️❤️❤️

Şurimşine(Gay/MPREG)~TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin