Miran'dan
Asaf'la hastaneye randevumuzdan yarım saat önce varmış,şimdi ise birlikte kontrole gelen diğer hamile çiftlere bakarak zamanımızın gelmesini bekliyorduk.Bebeklerin ikiz olmasından dolayı karnım artık daha da büyümüştü.Kesinlikle hormonlardan dolayı 'çok' yemiyordum.Sadece aldığım 'nefes' bile yarıyordu.
Üstümde olan duygusallıktan dolayı kah saatlerce aynananın karşısında çirkinliğime ağlıyor,kah Asaf'ı aldığı nefesten bile kıskanıp trip atıyor,kah da yolda gördüğüm yavru kedi için bile üzülüp ağlıyordum.Bu hareketleri istemsiz yapsam da düşününce benim bile kendi hareketlerime sabr edemeyeceğim aklıma geliyor.Oysa Asaf benimle bebek gibi ilgileniyor,bürodaki iş süresini kısaltmak için yorgun olsa bile akşama kadar benimle ilgilendikten sonra beni uyuttuğunu düşünerek çalışma odasında saatlerce çalışıyordu.Tabi ki bunları o yanımdan ayrılınca giden güven hissi ve ferah kokusu sonucunda uyanarak her yerde onu aramam,sonrasında ise çalışma masasında uyumuş halde bulmam sonucu öğrenmiştim.
Ben kendi-kendime sevdiğimi düşünürken Asaf'ın beni hafifçe sarsmasıyla kendime geldim.
-"Göz bebeğim,göz nurum,meleğim,cennet kokulum artık neredeyse sıra bize gelecek ve sen sadece dalmış görünüyorsun.İçine sinmeyen bir şey mi var?" diye kocamın konuşmasıyla ona döndüm.Gözlerinde ne korkusu vardı bilmiyorum ama bana ardından da karnıma sanki kaybetmekten korktuğu en kıymetli hazinesiymiş gibi baktı.Ardından beni deli edecek sözlerini kısık ve titrek sesle mırıldandı.
-"Bebeklerimizi mi istemiyorsun?İkiz olmaları mı sor..."
-"Asaf sus.Ne diyorsun sen?Ben bebeklerimizi niye istemiyeyim?Ben hamile olduğumu da ikiz olduklarını da öğrendiğim gün mutluluktan delirecektim.Senin canından,kanından iki tane melek taşıyorum karnımda.Tabi ki mutluyum.Sadece henüz evliliğimizin 1 yılı bitmedi ve bu kısa sürede beni ve bebeklerimizi bu kadar çok sevmen ve sevgini sonuna kadar hissettirmen duygusallaştırdı beni biraz o kadar." Diye sözünü keserek konuşmamla yüzündeki bariz rahatlamayı gördüm.
Tam Asaf ağzını açmış cevap verecekti ki ismimizin anons edilmesiyle doktor odasına doğru adımladık.Asaf her ne kadar heyecanlı olsa da ilk gelişimizin aksine kapıyı çaldı,sabırla 'gir' cevabını bekledi,daha sonra ise odaya adımladı.Odada bu sefer Cenkay doktordan başka yaka kartından anladığım üzere asistan doktor da vardı.Bizden 4-5 yaş küçük duruyordu.Ve girdiğimiz ilk andan beri gözünü Asaf'dan asla çekmiyordu.Bu durum sinirlerimi bozsa da henüz sesimi çıkarmamaya karar vermiştim.Yine de içimde olan kıskançlıkla Asaf'ın elinden sıkıca tutup sırtımı geniş ve huzurlu göğsüne yasladım.Asaf her hareketimi sorgusuz sualsiz kabul edip bana ayak uydurdu.İsminin Ateş olduğunu öğrendiğim asistanın gözlerinden kırıklık geçse de suratını hiç bozmadan suratındakı itici tebessümle Asaf'a bakmaya devam etti.
-"Hadi bakalım.Gidelim miniklerimizin gelişimine,cinsiyetine bakmaya.Görelim bu gün bize kendilerini belli edecekler mi?İkiz vakalarında bazen bebeklerin yerleşiminden dolayı cinsiyet organları görünmeye biliyor.Bu da sadece anlık olarak oluyor.Şuan belli etmeseler bile gelecek kontrollerde eminim ki kendilerini belli ederler.Bunu şimdiden söylüyorum ki kontrol zamanı böyle bir durumda herhangi bir korkunuz veya şüpheniz olmasın."diye Cenkay doktor konuşunca gözlerim kocamı dikizleyen asistanda olsa bile tamamen doktora kulak kabartmştım.
Doktorun bizi ultrason cihazına taraf yönlendirmesiyle onun talimatıyla sedyeye uzandım.Karnıma soğuk jel döktükten sonra dikkatlice bakmaya ekrana başladık.
"Eveeet.Miniklerimiz gayet sağlıklı ve boyları ile kiloları oldukça normal.Bebeklerden biri cinsiyetini gösterdi ama biri henüz saklanıyor.Hareket edince kendini belli edecektir büyük ihtimal.Bir kaç dakika bekleyelim."Doktorun konuşmasına uyarak beklemeye başladık.Asistana baktığımda bakışlarımı hissetmiş gibi bana bakarak göz devirdi ve yeniden hülyalı gözlerle Asaf'ı seyretmeye başladı.Artık sabrımın son demleriydi.Ama bir yandan da kocamın ona göz ucuyla bile bakmadan benimle ilgilenmesi beni rahatlatıyordu.Kocamın sesiyle ona dönüp dinlemeye başladım.
"Doktor bey bari birinin cinsiyetini söyleseniz?"diye sabırsızca soran kocama bakıp tebessüm ettim.O da bana döndü ve gülümsedikten sonra hızlıca eğilip odadakı doktoru ve asistanı umursamadan alnıma ve dudaklarımın kenarına küçük öpücük bıraktı.Tam o anda açık karnımda ilk tekmeyi hissettim.
"Asaf bey ilk cinsiyetini belli eden minik aslandı ama sanırım ikinci bebek sizi çok seven ve kıskanan bir prenses olacak.Çünkü zaten sesinizi duyduğundan beri çok hareketliydi ama Miran beyi öpünce daha sabırsız hareketlere başladı.4 aylık tekme atması gayet normal ama illada sizin sesinizi ve öpücüklerinizi hissedince tekme atması bir tık kıskançlık." Cenkay beyin konuşmasıyla kocamın gözlerinin dolduğunu gördüm.
"Dilerseniz kalp atışlarını da dinledikten sonra kalka bilirsiniz Miran bey.Her şey şimdiye kadarki gibi ilerileyecek.Tüm her şey hakkında zaten geçen sefer konuşmuştuk.Yine de herhangi bir aksilikte aramaktan ve ya gelmekten çekinmeyin." Diye konuşmasını devam ettirirken bir kaç tuşa basarken odada canımı kurban vereceğim kalp atışı yankılandı.Asafın aynı anda gözünden birkaç damla yaş aktığında duygusallıktan ben de sessizce göz yaşı döktüm.Toparlanıp ayağa kalktığımda Asaf bana birkaç dakika işinin olmasını ve arabaya gitmemi söyleyerek beni otoparka yönlendirse de merakıma yenik düşüp kaş göz yaparak yanına çağırdığı asistan Ateş'in arkasından gittim.Asaf'ın onu temizlik odasına çekmesiyle elim ayağıma dolandı.Aklıma dolanlarla gözümden bir damla hayal kırılığı ve pişmanlık dolu yaş aktı.Yine de aralık bıraktıkları kapıya yaklaşarak onları dinlemeye başladğımda duyduklarıma inanamıyordum.
🌈🌈🌈
Yeni bölüm geldi aşklarım.Farklı bir bölüm oldu.Ama fikrimi son anda değiştirdim ve bu bölüm smut yazmadım.
Miniklerimizin cinsiyetini öğrendik.
Aklımda isim var ama yinede isim önerilerinizi bekliyorum.
Sizce Asaf ve Ateş ne konuşuyor?Miran ne duydu?
Diğer bölüm nasıl bir bölüm olacak?
Sizleri çoook seviyorum.❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şurimşine(Gay/MPREG)~TAMAMLANDI
Fiksi UmumMardin'in en büyük aşiret reisinin Mardin'e gelen genç avukata olan aşkı. •Eşcinsel evlilikler yasal. •Soft hikaye •İnterseks birey içerir.