13.Bölüm

2.9K 164 8
                                    

Miran'dan

Gözlerimi açtığımda Asaf karşımda diz çökmüş elinde küçük kalp şeklinde taşlarla bezenmiş parlak ve güzel bir yüzükle dayanmıştı.Başımı odaya çevirdiğimde yerde her tarafa küçük mumlar döşenmiş,yatağa ve yere güller serpilmişti.

-"Sevgilim,hayatımı güzelleştirenim,yaşam sebebim, Huzur'um,meleğim ben seninle tanışana kadar her şeyim ailem ve işimdi ama şimdi benim her şeyim olan tek kişi sensin.Sevincine sevindiğim,kederine kahrolduğum,nefesime nefes katansın.Her gece gözlerimi senin yüzünle kapatmak,her sabah gözlerimi yüzünü görerek açmak istediğim tek kişisin. Ömrünü ömrümle birleştirerek bana senin kocan olma şerefini verirmisin sevdam?"diyerek sorduğunda artık Miran göz yaşlarını tutamadan ağlamaya başladı.Bir haftadır aklına gelmeyen senaryo yoktu ama hiç birinde mutlu olamıyordu ve evlilik teklifi beklediği son şey bile değildi.

-"Asaf...Ben..Evet.Seninle evlenirim."dediğinde Asaf beklemeden kolları arasına aldı sevdasını.

-"Teşekkür ederim nefesim."diye fısıldadı.'Hayatıma girdiğin için,ilk mesajı attığın için.'diye geçirdi içinden Asaf.

-"Evi ne zaman aldın?Ne zaman dekore ettin?" Diye soru sorarak duygusal havayı dağıttı Miran.Gerçekten çok merak ediyordu.

-"Bir hafta önce.Bir haftadır burayı dekore ettiriyordum.Her şey senin istediğin gibi olsun diye her ayrıntısına kadar kendim ilgilendim.Hadi sana yeni evimizi gezdireyim."

•••

Yazardan

Tüm evi gezmiş Asaf'ın ince düşüncelerine yine hayran kalmıştı Miran.Ev çok genişti.2 katlı evde Hem ikinci hem de birinci kata kendileri için oda yaptırmıştı. Büyüdüğü zaman merdivenlerden düşmesin diye 1.katta bebeklerini bilmemesine rağmen bebek odası yanına ise ona yakın ola bilmek için kendilerine yatak odası yaptırmıştı.Miran yatak odasını 2.katta istediği için 2.katta da bebekleri oluncaya dek ve büyüdükten sonra kalmaları için yatak odası yaptırmıştı.Gerçekten en ince ayrıntısına kadar her şeyi düşünmüştü.

Miran mükemmel baba olacak sevgilisine bir daha aşık oldu.Şimdi ise bahçedeki oyuncaklara bakıyorlardı ki Miran aklına gelen şeyle gözlerini kocaman açtı.Ardından çekingence konuşmaya başladı.Asaf'a gerçekten haksızlık ettiğini düşünüyordu.

-"Benim sana söylemem gereken bir şey var.Aslında daha önceden söylemeliydim ama son 1 haftadır bana soğuk gibiydin ve ben tepkilerinden çok korktum.Her şeyin en kötüsünü düşündüm.Özür dilerim..Sana öyle düşünceleri yakıştırmam bile hataydı.Ama bana olan ilginin bittiğini düşündüm...Lütfen affet beni Asaf'ım" diye konuştuğunda yine duygusallıktan dolayı gözleri dolmuştu.

-"Noldu meleğim?Ne düşündün?Neyi söylemedin?"

-"Ben..hamileyim.2 gün önce öğrendim" dediğinde Asaf bir kaç dakika dondu.Sevgilisinin dediği şeyi idrak edemiyordu.Nasıl?Şimdi Miran gibi küçük bir meleği daha mı olacaktı?Aklına dank edenle hızlıca önce sevgilisinin yüzüne baktı.Ciddimiydi?Evet,gayet te ciddiydi.Sonra gözleri sevgilisinin karnına değdi.Bir kaç saniye gözlerindeki parıltılarla Miran'ın karnına baktıktan sonra hızla onu kucaklayarak döndürmeye başladı.

-"Şükürler olsun.Şükürler olsun.Şükürler olsun.Mucizelerim.Binlerce kez şükürler olsun sizi bana verene.Sizi yaradana kurban olayım.İyi ki...İyi ki siz.."diyerek sevinçten ağlayan sevgilisiyle Miran'ın da gözünden yaşlar akmaya başladı.

•••

Asaf gün boyu Miranla ilgilenmiş,karnını defalarca öpmüş,daha mercimek kadar olan bebeğiyle! saatlerce konuşmuştu.Şimdi ise günün yorgunluğuna karşı sevdasını kolları arasına almış hayatının en huzurlu uykusuna dalacakken günün son öpücüklerini sevgilisine verip artık uyuya dalan sevgilisinin kulağına kendisi uyumamış'Ölünceye dek sizin için her şeyin en iyisini yapacağıma söz veriyorum mucizelerim' diye fısıldadıktan sonra kollarında sevdiğiyle en güzel uykuya dalmış oldu.

🌈🌈🌈

Geçiş bölümü gibi bir şey oldu son iki bölüm.

Miranımız hamile.

Asaf gibi düşünceli bir bey lütfen.

Babalık bir insana daha güzel yakışamazdı.

Sizin fikirlerinizi alayım?

Sizleri seviyorum❤️❤️

Şurimşine(Gay/MPREG)~TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin