9.Bölüm

3.1K 180 13
                                    

Asaf'dan

Kollarımda uyuyan güzel oğlana bakıp iç çektim.Dün gece hayatımın en güzel ve özel gününü geçirmiştim.Mirana farketmeden kapılmaya,hatta aşık olmaya başlamıştım.Mardin ağası olmasına rağmen o kadar masum,güzel, utangaç duruyordu ki bir an bu özellikleriyle herkesin dikkatini çekebileceğini düşündüm ve hayatımda hiç tatmadığım duygu olan kıskançlığı tattım.Yüzüne ve saçlarına hafif öpücükler bıraktıktan sonra kollarım arasındaki bedeni sarsmadan yavaşça yastığa bırakıp kahvaltı hazırlamak için mutfak yolunu tuttum.

Görüştüğümüz zamanlarda dikkat ettiğim şeylerden biri tatlıyı ve çikolatayı çok sevdiğiydi.Ben de ona hem mutluluk hormonu için hem fe sevdiği birşey olduğu için çikolatalı ve meyveli krep yapıyordum.Kahvaltılıkları da tepsiye yerleştirmiş odaya gidiyordum ki aklıma gelen şeyle durup bahçeye doğru koşar adımlarla çıktım.

Yazardan

Miran sabah kapı sesine uyanmış,ilk birkaç dakika hiçbirşeyi idrak etmemişti.Aklına dün gece olanlar gelince aydınlanma yaşayarak odaya baktı ama aradığını odada bulamadı.Asafı bulmak için kalkıyordu ki acıyan deliği ile dişlerini sıktı.Moralini bozmadan mutfağa adımladı.Ancak orda da sadece tepsideki yemekleri gördü.Yüzü gülecek gibi olsa da sonra aklına gelen şeyle yüzündeki tebessümü derhâl sildi.Kapıdan çıkarak etrafa baktı ama Asafı yine göremedi.Çöken omuzlar,umutsuzluk ve hayal kırıklığıyla eve girdi ama evdeki Asaf'ın kokusuyla gözleri hızla doldu.Asaf da onu bırakıp gitmişti işte.Sinirle odasına adımlıyordu ki yeniden ses gelen kapıya baktı ve gördüğü bedenle ne hissedeceğini şaşırdı.

-"Günaydın güzel oğlanım.Nasıl oldun?Canın çok yanıyor mu birtanem?Noldu neden gözlerin doldu?Canın yandığı için mi?" Diye peş-peşe sorularını sıraladı Asaf.

-"Beni bırakıp nereye gittin?Benden mi iğrendin?Sevişmemiz mi hoşuna gitmedi?" Diye sordu Miran titrek sesiyle.

-"Ne diyorsun huzur'um.Ne iğrenmesi.Sabah sana kahvaltı hazırladıktan sonra bahçeye gül getirmeye gittim ama bahçede ağrıkesiciye ve içine bolşaldığım için belki ertesi günü ilacı istersin diye eczaneye gitmem gerektiği aklıma geldi.Seni de çok yorgun görünce uyanana kadar gidop almak istedim.Sen ne düşündün?Bu kadar mucizevi,güzel, özel geceden sonra seni terk edebileceğimi mi?" Olanları peş-peşe ılımlı sesiyle açıkladı Asaf.Miranın hala kendini sevilmeye layık görmemesi,kendine iğrenç bir varlık muamelesi yapması moralini bozuyordu.

-"Ama dün gece ağrıkesici krem sürmüş-"

-"Dünki bitti ama meleğim." Diyerek sözünü kesti Asaf Miran'ın.

Miran dolu gözlerle titrek bir nefes alınca Asaf dayanamdan sevgilisini güvenli ve şefkatli kolları arasına alıp saçlarını sevgiyle öptü.

-"Bir daha aklına benimle ilgili hiçbir şüphe düşmesin sevgilim.Sen benim hayatımın mucizesi,umudeyken b3nim senden iğrenmem, seni bırakmam söz konusu bile olamaz."

-"Tamam sevgilim."  Diye dolu gözlerine rağmen tebessüm etti.

-"Ertesi günü hapı eczane poşetinde var.İçmeni hiç istemiyorum ama bunun kararını da yalnız veremem.Belki sen henüz ebeveyn olmaza hazır değilsin diye aldım ilaçları." Miranın duyduklarıyla gözleri yeniden doldu.Asafın bu kadar ince düşünmesi onun seçiminin doğru olduğunu bir daha kanıtlamış oldu.Çünki Miran'ın ailesinde babası annesini ne kadar çok sevsede daha evliliklerinin ilk aylarından bebek fikrini annesine diretmeye başlamışdı annesinin hiç fikrini sormadan.Asafın babasının ve tanıdığı diğer erkeklerin aksine ilk Miran'ın fikrini sorması onun için gerçekten paha biçilmez bir şeydi.

Asaf ise Miran'ın sessizliğinden bebek fikrine gerçekten de sıcak bakmadığını düşünüyordu.Gerçi ne olursa olsun önceliği sevgilisinin düşüncesiydi ve onun kararlarına saygı duyuyordu.Yine de suratının düşmesini engelleyemedi ve zoraki bir tebessüm etti.Sonuçta Miran gibi erkek ve ya kız farketmeksizin bir bebeği olmasını çok istiyordu.

-"İlacı içmek istemiyorum  sevgilim.Senden gelen bebeğe de senden gelen herşeye razı olduğum gibi razıyım.Şimdi olmasa bile umarım en kısa zamanda senin kanından bir bebeği kendi bedenimde taşırım."

                           🌈🌈🌈

Canlarım internetim olmadığı için bölüm atamıyorum ama elimden geldiğimce her gün bölüm atmaya çalışacağım.

Sizleri çok seviyorum.İyi ki varsınız ❤️

Şurimşine(Gay/MPREG)~TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin