10.Bölüm

2.8K 181 32
                                    

Asaf'dan

Miranla sevgili olmamızın üzerinden tam olarak 3 ay geçmişti.Her günümün işten sonrasını,tüm tatil günlerimi,hafta sonlarını birlikte geçirerek bir-birimizi artık mükemmel derecede tanımış ve Miran'ı her tanıdıkça içimdeki hisler aşktan da öte sevdaya dönüşmüştü.Artık Miran'a kör-kütük sevdalıydım.

Üstelik ilk sevişmemiz mükemmel olsa da ona sevgim arttıkça yaşadığımız sevişmeler daha da güzel oluyordu.Bir birimizin bedeni ile birlikte ruhuna da dokunuyorduk ve bu gerçekten de muhteşem ötesi bir durumdu.Yatakta her ne kadar sert davranmayı sevsem de Miranın canını yakmamak için oldukça hassas davranıyordum.

Miran'ın da haraketleri kötü yönde hiç değişmemiş,bana bakışları daha da derinleşmiş,bana olan sevgisi ve şefkati daha da artmıştı.

1 ay önce Miran ve ben ailelerimizin de olduğu bir yemek düzenleyerek birlikteliğimizi ailelerimize de açıklamıştık.Hepsi olgunluk ve anlayışla karşılayıp bize sonuna kadar desteklerini bildirmişti.

Benim ailemse Miranla tanıştıktan sonra bana üvey evlat muamelesi yapıyor,Miranı ise kendi oğulları,canları olarak kabul etmiştiler.Miranın doğum özelliğinden bajsedince ise artık tamamen ailemize gelen mucize olarak görüyorlardı.

Ailemi bir yandan çok iyi anlıyordum.Eşcinsel olduğumu biliyor ve destekliyorlardı.Ama torun sahibi olmak istiyorlardı.Elbette Miran'ın böyle bir özelliği olmasa bile yurtdan sevgiye muhtaç bir çocuk alıp pek tabii yetiştire bilirdik kendi kanımız,canımız gibi.Ama Miran'ın bu mucizevi özelliği elbette ailemin daha da hoşuna gitmişti.Sonuçta kendi oğullarının kanından bir torunları ola bilecekti.

                         🌈🌈🌈

Bu gün zorlu bir dava kazandığım için akşama güzel bir restoranda kutlama yapacaktık.Ailem,sevgilim ve sevgilimin ailesi ve bir laç meslektaşımla birlikte akşam yemeği ve eğlence organize etmiştik.Şimdi ise Miran'ımı restorana götermek için kapıda bekliyordum.

Tam telefon edecektim ki kapıdan çıkan adamla nefesim kesildi.Beyaz gömleğinin yukarıdan 3 düğmesini açık bırakarak bembeyaz tenini göz önüne seriyordu ve beyaz pantolon,beyaz spor ayakabılarla da tam olarak melek gibi görünüyordu.Onu o kadar kalabalığa sokmak hiç de akıl kârı değilmiş.

-"Huzur'um benim,ohh mis" diyerek taranmış saçlarını sıkıca öptükten sonra dayanamadan konuştum.

-"Sevdam,nefesim,güzel oğlanım,meleğim benim.Biz hiç gitmesek mi acaba restorana hm?Baş-başa kutlarız hem galibiyetimi." Diye kıskanarak sordum.Biliyordum ki restoranda çok fazla dikkat çekecekti.Fazla insan olmasa da meslektaşlarımdan 1-2 tane pezevenkin Miran'ıma yavşayacağından emindim ve bu beni şimdiden delirtiyordu.

-"Sevgilim ama olmaz ki böyle.Ailelerimiz bizi bekliyor.Seni seven bir sürü insan senin zaferini kutlamak için orda seni bekliyor.Hem neden öyle dedin ki?" diye sordu masum bebeğim.Daha şimdiden içimde kopan fırtınaları bilse ne yapardı acaba?

-"Birtanem çok güzel ve dikkat çekici olmuşsun. Oradaki her kesin sana yavşayacağından adım gibi eminim.Ve bu da beni delirtiyor." Diye konuştum.

-"Benim gözüm senden başkasını görmüyor ama.Hadi hemen gidelim çok vakit kaybettik.Gecikeceğiz.Ve orada da sakın huzursuzluk çıkarma" Diye konuştu Miran içim giderken.

-"Tamam hayatım.Sen ne dersen o" dediğimde gülerek arabaya bindi ve yola koyulduk.

                             🌷🌷🌷

Restorana gelmiş,yemekler yenmiş bolca eğlenmiştik.Beni geçmiş üniversite arkadaşlarım Arda'nın çağırması sonucu masadan ayrılmak zorunda kalmıştım.Kendi masamıza dönüyordum ki gördüklerimle sinir kat sayım sayamayacağım kadar çoğaldı ve ben içimdeki sinirle Miran'ın yanına gittim.

Büronun en yavşak çalışanı Murat Miran'ın omuzuna elini koymuş omuzunu okşayarak Miranımla konuşuyordu.Miran'ın hoşuna gitmediği 100 metreden belli olsa da yüzündeki zoraki tebessüm yüzünden yavşak herif onun rahatsız olduğunu anlamayıp biraz da yaklaşıyordu.

Hızlı adımlarla yanlarına varıp belinden tuttuğum gibi Miran'ımı kendime çektim.

-"Sevgilim kalbini kırmamak için zorla gülümsüyor ve sen bunu anlamadan biraz daha yaklaşarak onu rahatsız ediyorsun ve canını sıkıyorsun.Onun canı sıkılırsa canını sıkarım Murat.Sevgilimden uzak dur" diyerek omuzunu sıkarak konuştum.Muratın gülen yüzü değişip acıdan olsa gerek yüzü kızarınca kafasıyla onaylayarak yolunu değiştirdi ve masanın diğer ucuna oturdu.Zaferle gülümsesem de Mirana hâlâ az da olsa o muhteşem gülümsemesini Murat yavşağına gösterdiği için kızgındım ve bu sinirimi bu akşam Miran'dan yatakta fena çıkaracaktım.

 

                           🍀🍀🍀

Sevgili okurlarım rica ediyorum okuduğunuz bölümlere yorum ve oy verin.Bazı bölümlerimin sıfır yorumu var.❗Böyle giderse kitabı ya yarım bırakacağım ya da tamamen kaldıracağım.❗Ben internetim olmamasına rağmen size bölüm yazıp atmaya çalışıyorum ama siz ne yorum ne de oy veriyorsunuz.❗Beğenmiyorsanız kitabı kaldırıyorum.❗

Şurimşine(Gay/MPREG)~TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin