Mirandan
Eğlence biter bitmez Asaf beni elimden tutarak masadan kaldırdı ve alelacele arabaya bindirdi.Arkadaşı Muratla zoraki sohbetimden sonra bana kızgın olduğunun farkındaydım.Ona gülümsediğim için kızdığını anlamayacak kadar salak değildim elbette.Ama o kadar sinirliydi ki yol boyunca sesimi bile çıkaramamıştım korkumdan.
💐💐💐
Sessiz yolculuğun ardından Asafın evine geldiğimizde açıkçası şaşırmıştım.Asaf arabayı durdurup indi ve arabanın etrafından dolanıp gelerek benim kapımı açtı ve elimden tutarak arabadan indirdi.Avuç içimi öptükten sonra anahtarla kapıyı açıp beni içeri yönlendirdi ve kapıyı kapattıktan sonra içimi rahatlatan konuşmasına başladı.
-"Seni çok özledim bebeğim.Ama işlerimizin yoğunluğundan dolayı tam 5 gündür beraber olamıyoruz ve benim parmaklarım bile sana olan özleminden kuruyacak gibi.Ama beni bu gün biraz sinirlendirdiğin için azıcık canını yaka bilirim nefesim.Eğer sen de sert olmamı istersen bu defa biraz sert sevişelim hm?"
-"Tamam sevgilim.Bu sefer sert ol."
🏳️🌈*Smut*. 🔞
Asaf üzerime gelerek gömleğimin düğmelerini çözmeye sabredemeden sadece kol düğmelerini açıp gömleği başımdan çıkardı.Aceleyle pantolonumu da çıkarıp elini penisime atıp okşadı.Ardınca kendi de gömleğini ve pantolonunu çıkardı.Dudaklarıma yapışıp sertçe beni öpmeye başladı.Diliyle ağzımı aralıyarak dilini ağzımın içine itti ve dudaklarımı ısırarak emmeye başladı.Dili ağzımın içini tavaf ederken hem de dudaklarımı içine şeker gibi emiyor,yalıyordu.
Göğüs uçlarım artık dikeldiğinde orayı da es geçmeyerek parmakları arasında biraz oynatdıktan sonra göğüs ucumu iki parmağı arasına alıp kıstırarak çevirmeye başladı.
Ben hem zevkten hem acıdan dolayı inlerken Asaf ben inledikçe daha da hırslanarak hareketlerini daha da sertleştiriyordu.Beni öperek ve göğüslerimi sıkarak yatak odasına yönlendirdi.Odaya girdiğimiz gibi beni kucağına alarak yatağın üzerine bıraktı ve benden uzaklaşarak kıyafet dolabı tarafa ilerledi.
Ben artık zevkten ve duygu yoğunluğundan mayışmışken dolabın açılıp kapanma sesi geldi.Adım sesleriyle Asaf'ın yanıma geldiğini anladığımda kısık gözlerle ona baktım.
Başımın üzerinde durarak elindeki fuları bana gösterdi.
-"Bileklerini ver bebeğim." Dediğinde yapacağını anlayıp itiraz edecektim ki bana öyle bakış attı ki sessizce bikeklerimi ona uzatdım.
Beni yüzüstü yatırarak ellerimi fularla yatak başlığına sıkı ama acıtmayacak şekikde bağladı.Ardından arkama geçerek eğildi.Ben ne yapacağını beklerken o deliğimde hissettiğim dille irkildim.Buruşmuş deriyi ağzıyla iyice ıslatırken ben de bir yerlere tutunmaya çalışıyor ,tutunamayınca daha yüksek sesle inliyordum.Islatma işini artık bitirmiş olacak ki penisine tükürdü ve birkaç kere sıvazlayarak deliğime dayadı.Yavaş-yavaş kalçalarımın arasına sürttükten sonra durdu ve içime aniden sonuna kadar itti erkekliğini.Ani gelen acıyla evi inletecek derecede haykırış koptu benden.
-"Şşh.Geçti bebeğim.Geçti nefesim." Dedikten sonra alışmam için sadece bir kaç saniye bekledi.Ardından içimde deliğimi parçalayacak derecede hızlı ve sert git-gel yapmaya başladı.Ne kadar alışsam da şimdiye kadar yumuşak seviştiğimiz için bu sertlikle organlarımın bile parçalanacağını düşünüyordum.
Ellerim bağlı olduğu için penisime dokunamıyordum ama artık boşalmak istiyordum.Ben bunu Asafa demek için ağzımı açmıştım ki o ben dememiş anladı ve dudaklarıma yapışıp elini penisime atarak çekmeye başladı.Tüm menilerim karnıma ve Asafın eline aktıktan sonra artık tamamen rahatlamıştım.İçimde dakikalarca git-gel yaptıktan sonra artık hızını tamamen arttırıp titreyince onun da sona yaklaştığını anladım.Titreyerek boşalırken erkekliğini içimden çıkarmadan tüm menisini içime akıttı.İçimdeki sıcaklık deliğimden dışarıya süzülürken Asaf erkekliğini çıkararak yanıma geldi ve erkekliğini yüzüme doğru uzattı.
-"Tadına bakmak istermisin bebeğim?"
-"Hmhmm" der demez uzun ve kalın erkekliğini ağzıma dayadı.Ağzımı açarak erkekliğini kabul ettim ve emerek git gel yapmaya başladım.Erkekliğini boğazıma kadar soktu.Dakikalarca lezzetli bir şey gibi tadını alarak emip git-geller yapmaya devam ettim.Ağzımda olan erkekliği artık patlayacak gibiydi.Biraz da git-gel yaprıktan sonra artık dayanamadığını hissediyordum.
Ben bile zevkten kendime hiç dokunmadan boşalmıştım.Aleti seğirmeye başlamıştı ve benim başımı çekmeye çalıştı.Bense onu hiç takmadan şekeriçi yalamaya devam ediyordum.Sonunda kendini tutamadan ağzıma boşaldığında hiç tereddüt etmeden tüm meniyi gözlerine bakarak yuttum.Ellerimi artık açtığında haraket etmenin ve boşalmanın versiği rahatlamayla daha da mayışmıştım.
-"Muhteşemdin bebeğim." Diye kesik-kesik konuştu.
-"Hmhm" diyerek mayışıkça mırıldandım. Yorgunluktan uyuya dalmadan önce hatırladığım şey Asafın sevgi sözcükleri söyleyerek tüm bedenimi ıslak bezle temizlemesi ve deliğime her zamanki gibi ağrıkesici sürmesiydi.
🌈🌈🌈
Bölüm nasıldı güzellerim?
İlk defa bir kitap ve kitapta smut sahneler yazıyorum.İnşallah beğeniyorsunuzdur.
Sizi seviyorum❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şurimşine(Gay/MPREG)~TAMAMLANDI
General FictionMardin'in en büyük aşiret reisinin Mardin'e gelen genç avukata olan aşkı. •Eşcinsel evlilikler yasal. •Soft hikaye •İnterseks birey içerir.