27.Bölüm

1.5K 92 9
                                    

Miran'dan

Kapıyı açtığım zaman bir elinde poşet,bir kolu sargıda,yüzünde çizikler ve yarabandı olan,göz altları çöküp,morarmış bir Asaf'la karşılaştım.Ben yaşadığını öğrenmenin heyecanı ve telaşıyla durumunu sormayı unutmuşken o da bana hiç bir şey söylememişti. Ben ona karşı böyle bir dikkatsizlik tapmış olmanın pişmanlığıyla kavrulurken Asaf hiç beklemeden içeriye girip kapıyı kapattı ve poşeti bırakarak vakit kaybetmeden sağlam koluyla beni çekip sıkıca  sarıldı .Omuzumum ıslanmasıyla Asafa bakınca gözlerini sildi.Ardından benim göz altlarını okşarken elindeki ıslaklıkla kendimin de ağladığımın farkına vardım.

"Ağlama gözyaşlarına öldüğüm.Senin gözünden akan her damla yaşa ölürüm ben." Bana demesine rağmen kendisinin de ağlamasına buruk bir tebessüm ettim.

"Sen de ağlıyorsun ya Asaf'ım?Sana olur da bana olmaz mı?"

"Olmaz.Bu dünya sadece senin gülüşünle güzelleşmeli.Gözyaşların burayı yaşanılmaz hale getiriyor.Hem ben sevinçten ağlıyorum.Bir daha seni,prensimi ve prensesimi görmemeyi düşünmek bile bana ölümden beterdi.O şarampolden yuvarlanırken öleceğimi düşünüyordum ama beni daha da korkutan sizi bir daha göremeyecek olmamdı.Şimdi gül yüzünü,cennet kokunu duydum ya yeniden doğmuş gibiyim.Yeni dünyaya göz açan biriyim ve her bebek ağlayarak doğar.O yüzden benim ağlamam doğal."Konuşmasının güzelliğiyle gözlerim daha da doldu.

"Ben de sevinçten ağlıyorum ya Asaf'ım.Aynı şeyleri ben de,hatta biz de yaşadık.O haberi alınca nefes bile alamadım.Bebeklerimiz desen hissetmiş gibi hiç susmadan ağladılar."

"Geldim artık nefesim.Artık işe giderken bile sizi yanımdan ayırmam.Büro benim değil mi?Yaptırırım size de bir oda akşama kadar benimle birlikte durursunuz orda "

"Yaaa Asaf'ım.Biz de zaten artık yanından ayrılmayız ki."Nazlanarak konuşup sıkıca sarıldım.1 gün ayrı kalsak da ona nazlanmayı bile özlemiştim.Fazla sıkmış olmalıydım ki bedeninin gerildiğini hissettim ardından ise dişlerinin arasından kısık inlemesini duydum.

"İyimisin aşkım?Canını mı yaktım?Çok acıdı mı?Hastaneye mi gitsek? Özür dilerim aşkım.İstemeden ol.."

"Gül oğlanım,bir dur,motorun soğusun.Önemli değil.Sadece bir kaç yerim ezildi.Neyse önemli bir şey yok zaten.Ben miniklerimi özledim.Dudaktan bir tane daha öpücük ver de gideyim bebeklerimin yanına.Bir de sizi çok üzdüğüm için özür hediyesi aldım hepinize"İnce düşüncesiyle tebessüm ederken dudaklarımı ardından gülüşünden öperek poşeti alıp bebek odasına adımladı.

Kapıyı açıp içeri girdikten sonra uyanmış ve eski neşelerine kavuşmuş miniklerime baktım.Her şeyi hissetmiş gibi daha dün mutsuz ve sessizken şimdi cıvıl cıvıllardı.

"Babanız kurban olsun nefeslerim benim.Öldüm sizsiz.Babasının prensesi ve prensi"Adenin sevinç çığlığı ve kollarını Asaf'a uzatarak çırpınmasıyla kucağına gitmek istediğini anladım.Asaf da anlamış olmalı ki kucağına alacakken durdurdum.

"Asaf ne yapıyorsun?Kolun o halde,her yerin yara bere.Kendine neden eziyyet ediyorsun?Geç sen otur koltuğa ben de  üzerlerini değiştirip geliyim.Terlemişlerdir."Asafın beni onaylayarak çıkmasıyla vakit kaybetmeden miniklerin üzerini değiştirerek karınlarını doyurdum.Ardından kucağıma alarak oturma odasına gittiğimizde Asaf poşeti açıp masanın üzerine minik paketler dizmişti.Hediyeleri açarken çocuk gibi heyecanla açıp ardından bize gösterirken konuştu.

"Maddiyatı,pahalı şeyleri üstün görmüyorum ama teninize zarar vermesin diye altın aldım" Hepimiz zevkle hediyleri kabul ettik.İçimde huzur, şefkat,aşktan başka gerçekleşmesi için her şeyi yapabileceğim bir hiss belirdi aniden.Hissediyordum,bu son üzgün,karışık,gergin  günümüzdü.Bundan sonra her şey mükemmel olacaktı.

Bundan sonra her şey mükemmel olacaktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Prens Ardenin hediyesi.Nazar boncuğu bir künye

(Minik prensesimiz Adenin hediyesi)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Minik prensesimiz Adenin hediyesi)

(Minik prensesimiz Adenin hediyesi)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Miran aşkımın hediyesi)

                      🌈🌈🌈
Biraz boş bir bölüm oldu aşklarım.Bu gün biraz halsizim.Uzun bölüm yazamadım.Baya bir saçamalamışım.Gelecek bölüme telafi ederim artık.

Bundan sonra tamemen kaossuz bölümler gelecek aşklarım.Sakince yazıp güzel-güzel bitirmek istiyorum.

40.bölüm final olur artık.

Gelecek bölümlerde size süpeizim olacak.Kafamda başka bir sürü kurgu var ve bu kurguyu bitirir bitirmez yeni bir kitaba başlayacağım.Umarım fikirlerimi beğenizsiniz.

Sizi çoook seviyorum ❤️❤️❤️

Şurimşine(Gay/MPREG)~TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin