Part 6🌟

780 21 0
                                    

"morning မေမေ"
"morning ပါသား လာထိုင် "
"Daddy ရော‌မေမေ မတွေ့ပါလား "
"ဟုတယ် မင်းအဖေ စောနကပဲ သူ့သူငယ်ချင်းနဲ့ ပါသွားတယ် "
"တယ်ဟုတ်ပါလား အရင်ခုလိုမထွက်ပါဘူး "
"ဟုတယ်သားရေ ခုတလောမင်းအဖေ သူ့ငယ်ချင်းတွေနဲ့လိုက်သွားပီး တက်ကြွနေရော"
.
.
"အကိုလေး ဒီနေ့လည် America ကဧည့်သည်သွားကြိုဖို့ရှိတယ်နော်"
"အင်းငါသိတယ် "
"......"
"မင်းက ဘာပြောချင်နေတာလဲ "
"ဟို..ဟိုလေ မနက်က မေမေကြီးပြောတာကြား‌တာတော့ အဲ့ဧည့်သည်က မေမေကြီးတို့သူငယ်ချင်းရဲ့သမီးဆိုလားပဲ"
"အဲ့တာဘာဖြစ်လဲ"
"ပီးတော့ အကိုလေးနဲ့ သဘောတူထားတယ်ဆိုလား"
"အဲ့တော့ "
"......"
"....."
"အဲ့တော့ကလေ အကိုလေးကကော သဘာကျလို့လား"
"ဟ ငါသဘောကျကျမကျကျ ခုကိစ္စကို ငါ့ဘက်က အလုပ်ကိစ္စထပ်ပိုမတွေးဘူး "
"မေမေကြီးတို့ကပိုနေတာကရော အကိုလေးဘယ်လိုလုပ်မလဲ"
"ဟ မင်းတော်တော်$စကားရှည်တာပဲ "
"....."

နဲနဲဟောက်လိုက်မှ ပါးစပ်ပိတ်ပီး အငြိမ်နေတော့တယ် မဟုတ်ရင်လည်း အဲ့လောက်စကားများတဲ့ပါးစပ် လက်သီးစာမိတော့မှာလေ။

"သွား လုပ်စရာရှိတာသွားလုပ်တော့ လေယာဉ်ချိန်ကြည့်ပီး သွားဖို့ပြင်ဆင်ပီးရင် ငါ့ကိုလာခေါ် "
"ဟုတ်ကဲ့အကိုလေး"
.
.
.
"အကိုလေး ‌ပံုထဲကအတိုင်းဆို ဟိုမှာလာနေတာ မမလေးgrace မလား"
"မင့်အဘ မမလေးလား ငါ့အရှေ့အဲ့အသုံးလာမသုံးနဲ့ မင်းလုပ်နေတာ ငါ့လက်အောက်လားမှာလား သူ့လက်အောက်မှာလား"
"ဟဲဟဲ မပြောတော့ပါဘူး အကိုလေးကလည်း"
"ခုကစပီး မင်းပါးစပ်ကို ပိတ်ထား ငါဘာမှမကြားချင်ဘူး"
"ဟုတ် အကိုလေး"
.
.
"Hello ကိုမဟာ"
"Omm hello"
"ရောက်နေတာကြာပီးလားဟင်"
"သိပ်မကြာသေးပါဘူး "
"ဟုတ်လား ဒါဆိုသွားကြမယ်လေ အန်တီ့ကိုလည်း နှုတ်ဆက်ချင်သေးလို့ ကိုမဟာ့ အိမ်ကိုပဲအရင်သွားကြမလား"
"ဟုတ်ပါပီ ဒါဆို ကားပေါ်တက်လေ......စိုးမင်း အထုပ်တွေတင်လိုက်"
"ဟုတ်ကဲ့အကိုလေး"

စကားပြောရိုင်းနေလို့လည်းမရဘူးလေ မေမေ့ဧည့်သည်လည်းဖြစ်နေတော့ ထိန်းနေရတာပေါ့ မဟုတ်ရင် မဟာ့လိုလူက ဘယ်မိန်းမကိုမှ ကြည့်ရတာမဟုတ်ဘူး။ခုလို ချွဲပစ်ပီးပြောနေတဲ့ သူ့လိုမိန်းမဆိုပိုးဆိုး
.
.
.
"အမေ့ ဆေးသောက်ရအောင်လေ "
"ဟေ အေး ပေးလေ ဒါနဲ့ သမီးမောင်ရော "
"မြတ်အောက်မှာ စာလုပ်နေတယ်အမေ "
"ဟုတ်လား ဒါနဲ့သမီး အလုပ်ထွက်လိုက်ပီပေါ့နော်"
"ဟင် မထွက်ပါဘူးအမေရဲ့ အမေ့ကျန်းမာရေးကြောင့် ခနနားခွင့်ပေးထားတာပါ ပီးရင် အလုပ်ပြန်ဆင်းရမှာ"
"တစ်ခါတည်းထွက်လိုက်တော့သမီး မလုပ်တော့နဲ့"
"အမေကလည်း ခုလိုအခြေနေမှာ သမီးအလုပ်လုပ်မှ အဆင်ပြေမှာပေါ့ ပီးတော့ ဟိုလူ့ကိုလည်း အကြွေးဆပ်စရာ‌တွေရှိသေးတယ်လေ"
"မဟာပါ သမီးရယ် နေမင်းမဟာတဲ့ နာမည်‌ေခါ်စမ်းပါအေ ကိုယ့်ထက်အသက်အများကြီးကြီးတဲ့သူကို ဟိုလူတို့ ခင်ဗျားတို့ မသုံးရဘူး ကြားလား"
"ဘယ်လောက်တောင်အသက်ကြီးနေလို့လဲအမေရယ် "
"ခုမှ ၂၅အေ့ ညည်းကခုမှ ၁၇ပြည့်ခါနီးရှိသေး အများကြီးကွာတယ် ရိုရိုသေသေဆက်ဆံ ပီးတော့ အမေ့ကျေးဇူးရှင်မလား"
"ဟုတ်ပါပီ အမေရယ် "
"ဒါနဲ့ အလုပ်ထွက်ပီး မောင်မဟာက သူ့ဘေးမှာ အလုပ်ပေးမယ်တဲ့ အဲ့တာသမီးသူ့စီမှာပဲအလုပ်လုပ်လိုက် ကျေးဇူးဆပ်ရာလည်းရောက်တာပေါ့အေ"
"ဟာ အမေကလည်း ဘာအလုပ်လုပ်တာမှန်းမသိပဲနဲ့ ဂျူးမလုပ်ချင်ပါဘူး သူ့ပိုက်ဆံတွေလည်း တခြားအလုပ်လုပ်ပီးဆပ်မယ်"
"ဟဲ့ ဒီလို လူရည်သန့်လေးက မဟုတ်တာတော့လုပ်မလားအေ့ ငါပြောတာနားထောင်စမ်းပါ လစာလည်းရမှာတဲ့ မကောင်းတဲ့အလုပ်ဆို ဘယ်မိဘက သမီးမိန်းကလေးကိုခိုင်းမှာလဲ"
"မသိရင် အမေက သူဘာလုပ်လည်း သိသလိုလိုနဲ့ ဟွန့် အကဲပိုနေတယ်"
"ဒီကောင်မလေး ငါထုလိုက်ရ အကဲပိုတာဟုတ်မလား ကျေးဇူးရှင်ကို အဆင်ပြေတဲ့နည်းနဲ့ကျေးဇူးဆပ်တာလို့တွေးစမ်းပါအေ"
"ဂျူး စဉ်းစားအုံးမယ်အမေရယ် ချက်ချင်းကြီးတော့ သူ့ဆီမလုပ်ချင်ဘူး ဘာလုပ်ငန်းလုပ်တာလဲ ဆိုတာကို သိအောင်လုပ်ရအူံးမယ်လေ
" စဉ်းစားတာလည်းစဉ်းစား ကောင်းတာလုပ်တာဆို သိတာနဲ့ချက်ချင်းအလုပ်လုပ်မယ်ပြောလိုက် ကြားလား "

❤️ရင်ခုန်အောင်လုပ်တယ် ချာတိတ်ရယ်❤️Where stories live. Discover now