"şerefsize bak sana neler diyor ya orda dövecektik onu işte"demişti utku.Ses kaydını dinlemişti,çocuğu dövemediğine de pişmandı."ya utku dövseydin çocuğu birde seni kurtarmaya çalışacaktım"demiştim.Haklıydım ama.
"O evde abimle tek başına kalma"demişti."nereye gideceğiz,hani benim bilmediğim bi evimiz mi var?"demiştim.O ise suratıma bakıyordu."bulacağım"demişti."nerden bulacaksın utku"
"Sen orasını bana bırak"
"İyi tamam hadi bıraktım"diyip gülmüştüm.
Telefonu alıp ins'ten ışığın hesabına girmiştim.En son abimle ile birliktelerdi.Onu takip edip hesabına baktım,o ise bana hemen geri dönüş yaptı.
"Aaaaa!"diye bağırmıştım
"Noldu güzelim"demişti utku.
"Abimle ışık barıştılar galiba,işte ben yaptım yaptım"
Utku ise şaşkın şaşkın bana bakıyordu.
"Bende sorarım tanıdığım kişilere abimde sorar belki hallederiz bu ev işini"
"Sen bilirsin ama uğraşmayın boşuna"
"Olsun sevgilim olsun,lütfen yine donup kalma sonuç olarak öyle değil miyiz?tabi sen gelip birine bence bizden olur güzelim diye öpüyorsan"
Dediğimde yine bir buse kondurmuştu.
"Eğer öyle değil anlamında davransaydın seni şuracıkta dövecektim"diyip güldüm.
------
Utku'yla biraz daha konuştuktan sonra beni eve bırakmıştı.Ben ise bizim evin kapısını alacaklı gibi vuruyordum.
"Lan kapıyı kırsaydın"dedi abim ben ise hızlıca eve girdim.
"Sen ışıkla barıştın mı?Işık post atmiş sen çekmişsin bak görünce büroda bir bağırdım,ama ya-"
"Sen ne zamandan beri ışıkla beni böyle yapmak istiyorsun?
Telefonumu açıp bugün çektiğim fotoğrafı göstermiştim."bu zamandan beri abicim"diyip odama kaçtım,kapımı kilitledim.
"Lan Sare sil onu!aç şu kapıyı Sare,Sare diyorum"
"Ya napıyorsun bak polisi ararım"
"Ya sanki orda kalabileceksin kızım çıkacaksın illaki ordan"
Ben ise kapının arkasından gülmüştüm.Üstüme pijama giyip kendimi yatağa atmıştım.O sırada da telefonuma bildirim gelmişti.Kimden geldiği görünce şaşırmıştım yazan kişi ışıktı.
ışıkgüneşş:selam nasılsın Sare
ışıkgüneşş:sana yazdığım için şaşıracaksın belki ama
ışıkgüneşş:abini üzen biri olarak tanımanı istemiyorum
sarekayaa:selammm iyiyim teşekkür ederim sen?
sarekayaa:evet şaşırdım gerçeği söylemek gerekirse
sarekayaa:hayır öyle ön yargı ile davranmayı sevmem,her ne kadar abimi üzsende.
sarekayaa:Abime ilkte öyle demen beni sinirlendirdi evet,Düşünmeme izin ver diyebilirdin kırmana gerek yoktu.
sarekayaa:kendini bana değil abime açıkla ışık.Bir gün karşı karşıya gelin düzgünce konuşmalısınız bence.
ışıkgüneşş:teşekkür ederim bende iyiyim.Düşündüklerinde sonuna kadar haklısın ama bende düşünemedim,öyle söyledim.Pişmanım Sare.
sarekayaa:Abim benim gibi küçük şeylere mutlu olur.Ona sadece sevgini hissettir,yani demek istediğim zaman bırakın zamanla aranızdaki ilişki iyileşir.
sarekayaa:sen birşey isteyebilir miyim?Yani yardım edebilirsen çok mutlu olurum.
ışıkgüneşş:inşAllah yardım edebilirim,dinliyorum.
sarekayaa:bize bir ev lazım korunmak amaçlı,bildiğin tanıdık biri varmı?
ışıkgüneşş:bende bir ev var,hemde büyük orası olabilir yazlık gibi kullanıyorum.
sarekayaa:gerçekten mii?
ışıkgüneşş:gerçek gerçek
sarekayaa:çok çok teşekkür ederimm
ışıkgüneşş:rica ederim,iyi akşamlar daha sonra detaylıca konuşuruz.
sarekayaa:iyi akşamlar tekrar teşekkür ederim.
ışıkgüneşş adlı kişi mesaja kalp bıraktı.---------------------------------------------------------
Işıkla Sare çok iyi arkadaş olmazlar mıı?bence çok ii olurlar.
O zaman diğer bölümde görüşürüz→→<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AVUKAT
Teen FictionSavcımız Utku Sağlam'ın ablasının yaşadıkları Sare Kaya'nın birleşmesi birçok kişinin de karşılaşmasına sebebiyet veriyor. Bir çok mutluluğa,birçok üzüntüye, arkadaşlığa,dostluğa,sevgiye ve tabiki aşk a dönüyor.