Sabah saat dokuz buçukta uyanmıştım.Mutfaktan sesler geliyordu.Abim uyanmış ve kahvaltı hazırlıyordu.Telefonumu elime aldığımda bilinmeyen bir numaradan mesaj gelmişti.
+90567..:merhaba Sare hanım.(9:00)
+90567..:ben utku'nun ablası Umay.(9:00)
+90567..:eğer bugün müsaitsen seninle konuşmak isterim.(9:01)
Hemen numarayı telefonuma kaydedip yazmaya başladım.
Sare:tabiki bugün müsaitim.
Sare:sizin için uygunsa 11:30 da büroya uğrayabilirsiniz.
Umay:uygundur.
Umay:teşekkür ederim.
Sare:bana şuan teşekkür etmenize gerek yok.
Sare:sizi ne zaman adalete kavuşturursam.
Sare:o zaman:)
Sare:görüşürüz.
Umay:görüşürüz.
Dolabımı açıp giyeceğim kıyafete karar verdigimde,sade bir makyaj yapıp mutfağa doğru yöneldim.
"Abimm günaydın"dedim."günaydin güzelim geç otur"dedi gülümseyerek."abi özür dilerim bugünkü randevuna seninle gelemiyorum"dedim üzgün bir sesle."benden özür dileme Sare"diyip anlımdan öptü.ikimizde kahvaltımızı yapmaya koyulmuştuk.
✨
Abim randevusuna ben ise büroya gelmiştim.Odama girdiğimde daha saat 11:00'di.Yani umay'ın gelmesine 30 dakika vardı.Masama baktığımda bazı dosyalar vardı.Ve üzerinde bir not vardı.
"Uğraşma diye bazı dosyalar yaptım sana Savcın"
"Savcım"diye fısıldadım.Dosyaları yavaş yavaş incelemeye başladım.Az bilgi olsafa Alp ve Hüseyin hakkında bilgi vermiş bunlar benim işime yarardı.Telefonumu çıkartıp savcıma yazacaktım.
Sare:teşekkürler savcım.
Yazıp telefonu sessize alıp kapatmıştım.Dosyaları dikkatlice inceledim.
(İç ses:Hüseyin Çelik uzun zamandır hakim,karısı Melek Çelik vefat ettiğinde çok üzülmüş ondan kalan çok sevdiği bir oğlu var onun için herşeyi yaparmış."Ne yani ya oğlu suçlu olsa bile suçsuz sayıyor bu nasıl adalet."Kaldıklar ev ve numaralı burda yazıyor."Tamam işime yarar belki.")
Tam devam edecekken kapım çaldı ve biri içeri girdi.
"Merhaba ben Umay Sare hanım konuşmuştuk"dedi tatlı bir ses tonuyla.Sesi çok güzeldi insanı rahatlatan bir ses tonu vardı."hoşgeldiniz otururun ayakta kalmayın"demiştim.
"Nasılsınız yani hastaneden çıkmışsınız geçmiş olsun"dedim sakin bir tonla."evet teşekkür ederim,bir piskopat var başımda.İsterseniz ben anlatmaya başlayayım"dedi."tabi ama benim birkaç sorum var"dedim,eğer mesaj falan varsa benim savada işime yaradı.Oda kafasını ne der gibi salladı ve konuşmamı bekledi.
"Sende seni rahatsız ettiğine dair mesajlar duruyor mu?"dedim meraklı bir sesle.
---------------------------------------------------------
Evet acaba Umay da o mesajlar duruyor mu?
Bence şuana kadar çok iyi gidiyoruz.sorun çıkacak bölümlere çok az kaldı diyebilirim diye düşünüyorum.
Diğer bölümde görüşürüz→→<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AVUKAT
Teen FictionSavcımız Utku Sağlam'ın ablasının yaşadıkları Sare Kaya'nın birleşmesi birçok kişinin de karşılaşmasına sebebiyet veriyor. Bir çok mutluluğa,birçok üzüntüye, arkadaşlığa,dostluğa,sevgiye ve tabiki aşk a dönüyor.