Abim zorluklara çok küçükken başlamış.Annemle babamın kavgaları,bizi istememeleri.Yıllar sonra boşanmışlardı.O zaman ben 18 yaşıma yeni giriyorum diye hatırlıyorum.Boşandıktan sonra ikiside bizi bırakıp gitmişler.Zaten bizi çok sevdikleri söylenir miydi?bilmiyorum.Abimle ikimiz okuyorduk daha öğrenciydik.Yinede o zorluklarla başa çıkıp.Ben avukat,abim ise öğretmen olmuştu.
Yıllar sonra abimin telefonundan bilinmeyen numara aramışti.Açtığında annemin sesiydi.Herşey bizim için durmuştu.Abim sinirle konuşmaya başlamıştı.Bütün öfkesini kusup,telefonu kapatmıştı.
Abim birkaç gün sonra benimle konuşup psikolağa gitmek istediğini söylemişti ben ise saygı duymuştum.Bugün randevusu vardı.Onu yanlız bırakmayıp onunla gidecektim.Çünkü şu hayatta en değer verdiğim insan abimdi.
Sabah saat 9'a doğru kalkmıştım.Abime bugün kahvaltıyı ben hazırlayacaktım.Daha randevusuna çok vardı.Abim pankek çok severdi.Unumu ve gereken bütün malzemelerimi hazırlayıp yapmaya koyuldum.Ayak sesleri gelmeye başlamıştı bu abimdi.
"Of be benim güzelim bana pankek hazırlarmış"diyip hızlıca arkama gelip beni yanağımdan öpmüştü."bende seninle geleceğim abii"dedim ona bakıp."gelmene gerek yok demiştim".dedi abim bıkkın bir sesle."seni yanlız bırakmayacağım abi"dedim ona bakarak.
Pankekleri yavaş yavaş tabaklara koyup,masaya koymaya başladım."hadi bakalım abilerin en güzeli yiyelim de çıkalım"dedim.Tabak ve bana bakıp yemeğe başladı.Yedikten sonra ikimizde hazırlanıp evden çıkmıştık.
✨
Psikolağa gelmiştik.Işık güneş diye birinden randevu almıştık.Abim oraya geldiğimizde tedirgin olmuştu.Ona birkaç şey fısıldadıktan sonra gülüp beni anlımdan öpmüştü.
Ona sıra geldiğin an bana bir kere bakıp.Yavaşça odaya doğru gitmişti.Telefona bakarken birinden bir mesaj gelmişti.
Savcım:işin bitmedi mi?önemli bir dava var.
Sare:işim bittikten sonra geleceğim.
Savcım:hızlı biterse sevinirim.
Görüldü✓✓(İç ses:ya gelicem işte işim bitince ne yapayım)
Ve ben tek ailesi abisi olan,adalet kavramını en iyi şekilde yerine getirmek isteyen avukat Sare Kaya.
---------------------------------------------------------İlk bölümümüz buydu aklımızda çook güzel şeyler var.Bir arkadaşım ile birlikte yazıyoruz bunu.İnşALLAH sizde beğenirsiniz.
Diğer bölümde görüşürüzzz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AVUKAT
Teen FictionSavcımız Utku Sağlam'ın ablasının yaşadıkları Sare Kaya'nın birleşmesi birçok kişinin de karşılaşmasına sebebiyet veriyor. Bir çok mutluluğa,birçok üzüntüye, arkadaşlığa,dostluğa,sevgiye ve tabiki aşk a dönüyor.