Abimle dün saat 3'e doğru uyumuştuk yani uyuya kalmıştık.Ve benim bugün davam vardı,1 buçuk saat içerisinde hazırlanıp davanın olacağı yere gitmem lazımdı.Tam olarak 3 cevapsız arama savcım 2 cevapsız arama da umay'dan gelmişti.
"Abii ben hazırlandım çıkıyorum"diyip abimi öpüp hızlıca evden çıktım.Abimde arkamdan dikkat et diye bağırmıştı.
Neyse ki hızlı bir şekilde sürüp 36 dakika kala yetişmiştim.
"Sonunda avukat"dedi savcı bana bakarak."gerçekten çok özür dilerim umay"dedim umay'a bakıp.Oda kolumu sıvazlayarak"sıkıntı yok Sare geleceğinden emindim."diyip tebessüm etti.
"Noldu neden geç kaldın?"dedi savcı."uyuya kaldım, kusura bakma"dedim fısıldıyarak."bu kadar önemli bir günde mi?"dedi oda benimle aynı ses tonuyla."kızı rahat bırak utku"dedi ordan Umay.Savcı ise ablasını dinleyip susmuştu.
O sırada karşı tarafı ilk defa görüyordum.Alp'in yanında yine babası Hüseyin, Hüseyin'in yanında ise avukat vardı.Bu sessizlik iyi gibi gelmiyordu ya da kanıtları saklıyorlar dı.
✨
Dava sonunda bitmişti.İki tarafta da kanıt olmadığı için dava haftaya salı gününe uzanmıştı.Gerçekten dava da yalan dinledikçe sinirlerim bozuluyor du ama sakin kalmalıydım.Taki dava dan sonra sessizlikleri bozulana kadar.
"Ah vah avukat hanım"dedi karşı tarafın avukatı."Yalanlarınızı başkalarına anlatın"dedi.Direk arkama dönüp konuşmaya başladım.
"Kaç para verdiler avukat bey?"diye sordum,devam ettim."hani merak ettim"dedim."ne diyorsun sen nasıl konuşabiliyorsun böyle"dedi Hüseyin denilen adam."zorunuza gitti galiba"diyip tekrar yoluma baktım.
"Kendine çok güveniyorsun avukat sonuçları sana iyi olmaz ama"dedi alp.Tam ben birşey söyleyecekken savcı araya girdi."ileri gitme Alp"diye çıkıştı."utku sakin"dedim ona doğru fısıldıyarak.Kolundan tutup hep birlikte burdan çıktık.
"Umay diğer davada elimden geleni yapacağım merak etme"dedim."ben sana güveniyorum Sare"dedi güldü.
"Görüyor musun ya nasıl üste çıkıyorlar adliyede olmasak varya"dedi ve sustu savcı."olmasak ne savcım, sakın yapayım deme bizi haklı çıkarmaya çalışıyorken yapma"dedim keskin bir dille,umay eve savcımla biz ise büroya doğru yol almıştık.
Odama girdiğimde direk savcım konuşmaya başladı."nerden nasıl kanıt bulmayı düşünüyorsun?"diye sordu bana bakıp."polis izni bekliyorum başka hiç birşey yok iz yok sadece sessizlik var"dedim.Utku ise odada ise bir orda bir burdaydı."artık oturur musun?"diye sordum.Cidden dikkatimi dağıtıyor du.
"Noldu rahatsız mı oldun?"diye sordu gergin bir sesle."gerekirse oldum neye sinirlendiysen bile bana böyle davranma savcı"diye söyledim aynı tavırla."tamam kusura bakma"diyip hemen oturdu.
"Napıyorsun şuan avukat." "Bugünkü davayı düşünüp not alıyorum davadan sonra bizi sinirlendirmeleri, tavırları ve sessizlikleri çok değişikti"dedim düşünerek.
"Birşeyler var bir planları var ama ne yapıyorlarsa belli olmuyor ya da yok"dedim."kafam çok karışık savcı"dedim bunalmış bir tavırla."kafamızı karıştırmaya çalışıyorlar,hadi eve git biraz dinlen"dedi.
Onun sözünü dinleyip eve gitmiştim.Gerçekten biraz dinlenmem lazımdı.
---------------------------------------------------------
Evet yine bir bölüm sonu daha artık olaylara giriş yapmaya başladık.Bu bölümden sonra sizi uzun bir bölüm bekliyorrr
Sizce diğer dava kazanırlar mı?
Sizce karşı taraf kafa karıştırmaya mı çalışıyor yoksa planlarımı var?
Diğer bölümde görüşürüz→→<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AVUKAT
Teen FictionSavcımız Utku Sağlam'ın ablasının yaşadıkları Sare Kaya'nın birleşmesi birçok kişinin de karşılaşmasına sebebiyet veriyor. Bir çok mutluluğa,birçok üzüntüye, arkadaşlığa,dostluğa,sevgiye ve tabiki aşk a dönüyor.