|8|İfşa|

745 78 179
                                    

"hayır olm hiç anlamadım."

"Riki seni çok kıskanıyor ondan gıcıklık olsun diye sürekli Sunghoon u sariyorduk basiniza."

Dedi Jungwon gülerek.

"He valla sunoo benim hiçbir suçum yok beni yavsak olarak anma tamam mı?"

Kahkaha attım.

"He bu arada Sunghoon çok ağır başlı birisidir. Hep bize abilik taslar."

Dedi Jake.

Jay sinirle çıktı yukarı.

"Yok bu böyle olmucak bem korumaları arıyorum gelsinler götürsünler bunu"

---

1 Haftalık Japonya tatilimiz bitmişti. O son öpücükten sonra fazla konuşmadık. Sanırım kendisi de ne yaptığını anlıyordu.

Bu bir hafta içinde değişen bir şey olmadı. Tarihi yerlere gittik gezdik gece bara gittik falan.

Şimdi ise Kore ye dönüyorduk. Annemle babamı çok özlemiştim. Giderken Jay bekim uçağım tamirde demişti, şimdi onun ucagindayiz. Cidden burası benim evimden büyüktü.

(Az önce Haluk Levent konserinden çıktım çok mutluyum caktirmayin)

Şuan kimse konuşmuyordu. Saat 13.49 du. Yani uyumak için erken bir saatti.

"İnişe 1 saat kaldı beyler"

Dedi Jay. Ben kafamı sallarken annem görüntülü aradı beni.

"Buyur annecim."

"Güzel oğluşum nasılsın diye aradım. Napiyorsun bebeğim?"

"He anne arkadaşlarımla oturuyoruz işte bir şey yaptığımız yok"

"Göster bakayim arkadaşlarını."

"Of anneee!"

Arka kamerayı bizimkilere çevirdim. Herkes el sallamaya başladı.

"Ayy çocuklar hepiniz de birbirinizden yakışıklısınız valla"

Hepsi bir ağızdan teşekkürler efendim dediler. Ben onlara şokla bakarken annem katıla katıla gülmeye başladı.

"Sanki robot gibiler Sunoo cok tatlilar."

Gülümsedim.

"Anne benim kapatmam lazım hadi görüşürüz."

"Tamam oğlum 1.5 saate seni havalimanında bekliyor olucaz babanla."

"Tamamdır."

Telefonu kapattım.

---

Uçak inmişti. Ben etrafıma bakarken arkadan birisi belime sarıldı.

Arkamı dönüp baktığımda küçük kuzenim Minjae olduğunu gördüm. Eğer o buradaysa. Eyvah!

Arkamı dönüp Minjae ye sarıldım. Arkalarından annemler ve teyzemler geldiler.

Annem direkt "sürpriz!" Dedi.

Ne sürpriz ama!

Önce annemle babama ardından teyzem ve enisteme sarıldım. O sırada arkadan bir ses geldi.

"Sunoo gel bakalım buraya."

Jay beni çağırıyordu. Onun yanına gidip özür diledim önce.

"Hey niye özür diliyorsun."

"Annemleri görünce size teşekkür etmek aklımdan çıkmış. Çok teşekkür ederim bu hayatımda yaşadığım en güzel 1 haftaydi."

"Ne demek sende artık bizim tayfadansin o yüzden alissan iyi edersin sık sık başka ülkelere gideriz. Ama çoğumuzun tercihi Japonya dan yana. O yüzden bir dahaki gideceğimiz yeri sen seç. Senin için parti yapalım."

Korku |SunKi|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin