Riki arkadaşlarını aramıştı ve şuan buraya geliyorlardı. Riki nin dediğine göre hepsi gaymis. Yok artık öyle iş mi olur dedim, hepimiz toplandık dedi ve güldü.
İlk defa benim gibi beni sıradan gören birisi ile tanışıyorum. Ve şimdi dahalariyla tanisicam. Cidden mutlu muyum bilmiyorum.
Sanırım Riki insanlara karşı olan görüşümü değiştirecek.
Kapı çaldığında koltuktan kalkıp kapıyı açmaya gitti. Bende yavaşça koltuktan kalktım diğerleriyle tanışmak için.
İçeriye ilk önce nabeeer diye kıvırarak giren bir çocuk oldu. Onun bu hali gülümsememe sebep olmuştu.
(Hadi 5 uyeyi tahmin etmeye çalışın)
O çocuktan sonra içeri sivri çeneli yakışıklı bir çocuk girdi. O da selam deyip gülümsedi bana.
Onun arkasından çok yakışıklı, ama cidden çok yakışıklı bir çocuk girdi içeri gülerek. Çok tanıdık geliyordu yüzü ama çıkaramadım. Naber nasılsın diye sordu bana. Bende iyiyim diyebildim.
Onun arkasından suratı düşük bir çocuk girdi. Kısa bir şeydi. Sanırım moreli bozuktu.
Onun arkasından da yine diğer çocuk gibi yüzü düşük bir çocuk girdi. Galiba bu ikisi kavga etmişlerdi. Riki kapıyı kapatırken yine niye kavga ettiniz diye sordu.
"Bu da soru mu rikicigim ya bu beyefendinin kiskancliklari bitiyor mu sence. Onu yapma bunu yapma deli ediyor insani!"
"Kes ya crop giyip dışarıda gezicektin bu halde seni nasil dışarı salmamı bekliyorsun?!"
"Dağ ayısı magarandan cik artık!"
"Asil sen böyle konuşma iyice geriliyorum."
"YETER LAN!"
Diye kükredi sivri çeneli çocuk.
"Evet çocuklar geldiğiniz gibi kavga ediyorsunuz ben buraya sizi birisiyle tanıştırmak için getirdim kavga edin diye değil."
Riki gülümsemeye çalışarak, dişleri arasında konuşmaya devam etti.
Kısa boylu çocuk beni görünce gülümsedi.
"Kusura bakma tatlım ya bu geri zekalı yüzünden sinir oldum."
"Bak hala geri zekalı diyo."
"Siktir et sen bu ayıyı ben Jake. Senin adın ne?"
"Sunoo."
"Sunoo mu? Ah ne kadar güzel bir isim. Bu dağ ayısı arkamdaki şahısın adı Heeseung. Beyefendi benim sevgilim olur da. Sana böyle çirkin görünmek istemezdim kusura bakma."
"Yok yok hiç sorun değil önyargılı bir insan değilim."
"Ay ne guzell."
Jake i kenara itip benim önüme geçti selamm diye girem çocuk.
"Selam tatlimm ben Jungwon. Gözlerin çok güzeller."
"Teşekkür ederim."
Sivri çeneli çocuğu kolundan yanına çekti.
"Bu da Jay sevgilim olur kendisi. Biraz sinirlidir alisirsin zamanla. Ne kadar gulumsemeye calissada suan heeseung ı boğmak istiyor."
O ikisini kenara itip önüme geçti çok yakışıklı olan çocuk. Elini uzatıp,
"Merhaba ben Sunghoon. Buz pateni yapıyorum. Belki görmüş veya duymus olabilirsin. Çok tatlısın bu arada söylemek istedim."
Elini tutup sıktım. Bende diyorum nereden tanıdık geliyor. En sonki olimpiyatlarda birinci olmuştu, çok sevinmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korku |SunKi|
Fiksi PenggemarAilesi bir gece Sunoo yu evinde yalnız bırakmış ve şehir dışına çıkmışlardı, Sunoo yıldırımdan ve Şimşekten çok korkardı. Yine aynı şeyler olunca mecburen evden çıkıp daha önce tanışmadigi komsusunun zilini çaldı. #UkeSunoo #Semeriki