|16|Saklambaç|

419 53 21
                                    

Dudaklarımızı ayırdığımız zaman ona gülümseyerek baktım.

"Seni seviyorum."

"Bende seni seviy-"

"Lan olum sussana duyacaklar simdi."

"Anani sikeyim ne bagiriyon zaten duydular."

"Noluyo? Kim var orada?"

Karanlığın içinden Heeseung ve Sunghoon un çıkmasıyla gözlerimi şokla açtım.

"Ulan. Bakın. Şuan çok zor tutuyorum kendimi."

"Ya valla benim bi sucum yok hepsini Sunghoon salağı yaptı. Dedi saklambaç oynayalım. İste sonuc bu."

"Ulan it herifler mağarayı nereden buldunuz?"

"Öncelikle Heeseung beycigim saklambaç sizin fikrinizdi ikinci olarak riki biz buranin arka girişinden girdik buraya. Baktık müzik sesleri çıkıyor. Aha baktım opusuyonuz. Dedik bozmayalim simdi ilk kez opusuyolar sonra ben bir seye bastim. Ardından heeseung malı bagirdi öyle iste."

Tek solukta anlatmasiyla Riki kıpkırmızı olmuştu.

"Siktirin gidin."

"Ayıp oluyo"

"Ne ayıp oluyo salak hoon hepsi senin yü-"

"SİKTİRİN GİDİN DEDİM ULAN SEVGİLİMLE BİZİ YALNIZ BIRAKIN."

"Tamam gidelim de kime siktirelim?"

"Ulan geri zekalı Heeseung ben seni bi sikicem aklın başına gelecek simdi hadi yürü."

Gülmemek için kendimi zor tutuyordum. Olay hem sinir bozucu hem komikti. Bunlar karanlıkta kaybolurken Riki belime sarıldı.

"Şimdi yalnız kaldığımıza göre tekrar-"

"AAAAAAAAAA AYİİİİİİ!"

Riki nin sözü yarıda kesilmiş ayriyetten bağırislar cikmaya başlamıştı.

"Noluyo ulan gene!"

"RİKİ AYİ AMİNA KOYİMKACSANAAAAA!"

Heeseung anirarak kosuyodu. Bunlar ayakları gotlerine vura vura kaçıyordu. Noldugunu anlamadan arkadan kükreme sesi geldi.

Rikiyle ikimiz şok olmuş bir biçimde bakarken arkadan bir gölge yaklaştı.

Gittikçe büyüdü. Biz hala şok olmuş şekilde oraya bakıyorduk. Heeseung ile Sunghoon çoktan şelaleyi aşmışlardı.

O sırada konuşma sesleri çıktı.

"Gitti mi o ikisi?"

"Gittiler herhalde çıkalım jungwon."

"Durun bi"

Konuşa konuşa gelen üçlüyü görünce rahatlamış bir şekilde nefes verdik.

"Korktunuz mu?"

Diye sordu Jay.

"Eğer gerçek ayı olsaydı şuan midesindeydik ne diyorsun?"

Jake gülmeye başladı.

"Ama nasıl korktu salaklar. Sevgililerin romantik anını bozmak neymiş görsün onlar."

"Hepsi oyun muydu yani?"

Diye sorduğumda Jungwon kafasını salladı.

"Saklambaç oynarken mağaraya girmişlerdi bizde peşlerinden gittik. Sonra konuşma sesleri falan duyuldu. Bozalim mi bozmayalim mi diye soruyorlardı birbirlerine. Sonra bozmamaya karar verdiler. Sonra bağırış falan çıktı sizin olduğunuzu anladık. Benim hep yanımda taşıdığım bir ayı figürü vardı. Baktıkça Jayi hatırlarım. Onu koyduk ışık açtık arkasından büyük gölge oluştu. Kükreme işini napcaz derken jaycigim bir kükredi ayı olduğunu kanıtladı."

"Ulan laf gene bana geldi ya."

Birden gülmeye başladık hepimiz. Cidden bugün çok tuhaf bir gündü. Neden böyle oluyordu bilmiyorum. Ama cok guzeldi.

---

Korku |SunKi|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin