Minho gülmeye başladı.
"Yoksa sende mi onun gibi ibnesin?"
Sakin kal Riki, sakin ol Riki, bunları atlattın artık sinir krizi geçirmeyeceksin riki. Sakinleş- yok ben bunun anasini sikecem.
Karşımda siritmaya başlayınca dayanamayarak yüzüne bir tane yumruk geçirdim.
Komodinin üzerine düşmüştü, orada da çalar saat vardı ve epeyce ses çıkmıştı.
"Bana bak bir daha seni Sunoo nun on metre yakınında görürsem. Öldürüm. Anladin mi lan beni!"
"İbne ondan mi hoşlanıyor- aHHH!"
Yüzüne bir tane daha geçirdim. Saçlarını tuttuğum gibi kapıyı açtım. Onu yerde sürükleyerek salondan geçtim. Yardım çığlıkları atıyordu ağlıyordu. Ama dönüş yoktu. Ya ben bu iti bu evden atacaktim ya da öldürecektim. Atmak daha mantikliydi tabiki.
Babası arkamdan bağırdı. Nereye götürüyorsun oğlumu gibisinden.
"Oğlunuz kuzeninin odasına kamera koymus ve çıplak görüntülerini kaydetmiş bir sapık. Sizce onu buradan atmamda bir sakınca var mı?"
"Yok evladım at sunu at. Ben kaç yıldır terbiye veremedim dayak yesinde aklı başına gelsin."
Çığlıkları duymuş olacaklar ki Sunoo, Heena teyze ve bu itin annesi salona gelmişti.
"Heena teyze atmamda sakınca var mı? Duymuşsunuzdur dediklerimi."
"Duyduk çocuğum duyduk. Fırlat gitsin, çöp poşetini nasil firlatiyorsan oyle fırlat."
Annesi elini ağzına koymuş hiç beklemiyordum falan diyordu. Sunoo nun babası ise koltukta film izler gibi yayılmış sırıtarak bizi izliyordu.
Saçından sürükleyerek onu dışarıya çıkardım.
"Bana bak bir daha Sunoo ya yaklasmayacaksin gebertirim seni."
Kapıyı da üzerine kapattım.
Sunoo geldi ve bana yaklaşıp sarıldı.
"Teşekkür ederim."
Bende kollarımı onun beline sarıp sımsıkı sarıldım.
"Rica ederim."
Sunoo kafasını boynuma gömmüştü. Bir ıslaklık hissedince ona baktım. Ağlıyordu. Gülümsedim.
"Ağlama. Seni seviyorum bunu unutma."
"Teşekkürler beni koruyup kolladigin için."
Tekrar güldüm.
"Rica ederim."
Sunoo yu kucağıma alıp odasına götürmeye başladım. Onu götürüp yatağına yatırdım. Yanakları pembelesmisti. Üzerini örtüp alnına öpücük kondurdum.
"Her ağladığın zaman yanakların mi kızarıyor?"
Güldü.
"Evet ateşim çıkıyor ama sonra geçiyor."
"Tamam sen biraz uyu şimdi. Yol yorgunluğu var, ben annene yardım ederim."
"Teşekkürler."
"Hadi uyu."
Kapıyı açıp dışarıya çıktım. Sunoo nun annesi yanıma gelip sarıldı.
"Teşekkürler evladım. O ite gereken cevabı verdin teşekkürler. Sunoo'mu bu kadar önemsediğin için de teşekkürler."
"Rica ederim Heena teyze."
Bir tane küçük çocuk gelip bana baktı.
"Abim nerde?"
Heena teyze hemen söze girdi.
"Abin gitti Minjae hadi git oyun oyna sen odanda."
"Beni kandırmaya çalışmayın bağırış sesi duydum."
Sunoo nun teyzesi çocuğu odasına götürdü.
Bugün çok tuhaf bir gündü. İstemsiz onların ailelerine dahil olmuştum. Ve bundan sonra ne olacağını da bilmiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korku |SunKi|
FanfictionAilesi bir gece Sunoo yu evinde yalnız bırakmış ve şehir dışına çıkmışlardı, Sunoo yıldırımdan ve Şimşekten çok korkardı. Yine aynı şeyler olunca mecburen evden çıkıp daha önce tanışmadigi komsusunun zilini çaldı. #UkeSunoo #Semeriki