-Sunoo nun bakış açısıyla-
Sabah uyandigimda odamda değildim. Kalbim hızla çarparken üzerime baktım. Tanrım teşekkürler! Üzerimde kıyafetlerim vardı. Yavaşça yan tarafıma doğru baktım. Bir adet uyuyan Riki vardı.
Onun bu hali çok hoşuma gitmişti dudaklarını öne doğru buzmus uyuyordu. O an dudaklarını öpmemek için çok zor tuttum kendimi.
Yavaşça gözlerini açmaya başladı. O an ben gözümü kapattım ve uyuyormuş numarası yaptım. Bende onun gibi dudaklarımı öne doğru buzup beklemeye başladım.
Uyandığında ilk üzerimi örttü. Ardından konuşmaya başladı.
"Niye akşam o adamı öptün?"
Ne adamından bahsediyordu bu? Yavaşça kaşlarım çatıldı.
"Şuan seni deli gibi öpmek istiyorum."
Bana doğru yaklaştı. Öpecek diye düşünürken geri çekildi birden.
"O adamı öptün. Onun dudakları dudağına değdi. Önce yıkanman temizlenmen lazım. Sonra seni deli gibi öpeceğim."
Ben sırtımı dönüp uyuyor numarasına devam ettim.
"Sunoo-ah. Seni seviyorum."
Kalkıp tuvalete gitti. Bende gözlerimi açtım o sırada.
Yeni uyaniyormus gibi hareketler yaptım odaya girdiğinde. Bana gülümsedi.
"Günaydın."
"Gunooo"
Esneyerek ayağa kalktım.
"Niye otele geldik ki?"
"Saat gec olmuştu. Size gidelim desen annenler uyanirdi bana gidelim desem anahtarimi unutmuştum. Jungwonlarda uyuyorlardir diye otele gelelim dedim."
"Hm iyi etmişsin."
"Hadi kahvaltı yapalım sonra çıkalım. Bunaldım."
Ben bir şeyler hatırlıyordum dün akşamdan. Rüya mi gerçek mi ayırt edemiyordum. Ben bir adamı öpüyordum akşam.
Rüya gibiydi ve bence de öyleydi.
Kahvaltı yapmak için masaya oturduk. Kahvaltılık malzemeleri masaya koyup masayi hazırladık.
"Sunoo. Dün akşam bir şeyler hatırlıyor musun?"
"Ne gibi?"
"Dün akşam fişi içeride unuttuğum icin seni korumaya vermiştim. Sonra uyanıp korumayı dudağından öpmüşsun."
"O GERÇEK MİYDİ!" Diye haykırdım. Nasil yani simdi ben birisini öpmüştüm öyle mi?
"Hemde Riki diyerek öpmüşsün korumayı."
Kafama vurmaya başladım. Acaba ondan hoşlandığımı anladı mı? Gerçi anlasa bile bir şey değişmez ki. Sonuçta o da benden hoşlanıyordu değil mi?
Utana sıkıla yemeğimi yemiştim. Ayağa kalktığımda başım döndü.
"İyi misin?"
"İyi- AAH!"
Ayağım takılıp yere düşmeme saniyeler kala Riki beni yakalamıştı.
Beni belimden tutuyordu. Ve yuzlerimiz çok yakındı. Gözlerine bakmaya başladığımda onun gözleri dudaklarıma doğru kaydı.
Yutkunup beni kaldırdı.
"Dikkat etmelisin."
"Nasil oldu bilmiyorum birden ayağım takıldı."
---
Odada eşyalarımız var mi diye bakınıp kapıya ilerledik. Riki ayakkabılarini giyiyordu. Eğildiği içinde poposu ortaya çıkmıştı.
Gülüp elimi açtım ve kalçasına sert bir tokat geçirdiğim. Bağırdi ve doğruldu.
Ardından bana yaklaşmaya başladı. Beni duvala arasına alıp konuşmaya başladı.
"Ben yapsam nolur?"
"Taciz olur o."
"Tacizci olmak umrumda değil gotum acıyo. O yüzden intikam alicam."
Yine dudaklarıma bakmayan başlamıştı.
"O yüzden kaç Kim Sunoo. Çünkü gotune şaplak geliyor."
Böyle demesi ile odanın içinde koşmaya başladım. Masadan sandalyeden her yerde koşmaya başladı.
En sonunda kolumdan tuttu beni. Arkamdan sarılıp harekteimi kısıtladı.
Ardından arkamı döndürüp kalçama sert bir tokat attı. Eli de agirmis aq. Ben tabi bağırdım.
"Al işte intikam böyle alınır."
"Of götüm acıdı yahu! İnsan biraz yavaş vurur."
Dudaklarımı buzdum. Ardından bana bakmaya, daha doğrusu dudaklarıma bakmaya başladı.
Yaklaştı. Ve daha da yaklaştı.
---
Evet 10 gündür yoktum. Nasılsınız bakalım. Okullar nasıl gidiyor? Arkadaşlar haberiniz olsun hâlâ çalışıyorum. Kış olduğu için işler sıklasiyo. Bölümler geç gelebilir kusuruma bakmazsiniz artık. Sizin okul sezonu benim iş sezonu gibi düşünün pqmfiwkeksu neyse bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korku |SunKi|
FanfictionAilesi bir gece Sunoo yu evinde yalnız bırakmış ve şehir dışına çıkmışlardı, Sunoo yıldırımdan ve Şimşekten çok korkardı. Yine aynı şeyler olunca mecburen evden çıkıp daha önce tanışmadigi komsusunun zilini çaldı. #UkeSunoo #Semeriki