-Riki (kocam) in bakış acisindan-
Sunoo acayip derecede sarhoş olmuştu. İçme dedim yapma dedim gene de dinlemedi.
Ah salak kafam keske onunden alsaydim o bira şişesini. Akıl edemedim ki.
Şimdi ise koluma sarılmıştı koala gibi ve uyuyordu. Bar sabaha kadar açık olduğu için sıkıntı etmiyodum ama burada uyuması tehlikeliydi.
Tuvalete gideceğim tutarsa falan onu burada birakamazdim, e haliyle onunla birlikte de tuvalete gidemezdim. Yapacağım en iyi şey Sunoo yu uyandırmaktı. Ama utanmıyordu işte.
"Güzelim. Uyansana artık eve gidelim hadi."
"Mmmh git başımdan anne"
Bana anne demesi beni güldürmüştü. Ama bu böyle olmazdı uyanması gerekiyordu.
Onu kucağıma alıp kapıya gitmeye başladım. Kapıdaki korumalara baktım.
"Arabaya bindirip geliyorum hemen şurada zaten."
"Üzgünüm efendim çıkarken ödediğiniz şeylerin fişi olmadan çıkmanız yasak."
"Ama arkadaşı-"
Korumalardan birisi atıldı.
"Arabanızı gösterin ben arkadaşınızı arabaya bindirip geleyim."
Hiç içime sinmemisti bu fikir ama mecbur kabul ettim. Sunoo yu korumanın koluna bıraktım ve arabanın anahtarını verdim. İçeriye girdim ve kasaya ilerledim. Masa numaramızı söyleyip aldiklarimizi ödedim.
Ardından dışarı çıktım. İki koruma da dışarıda beni bekliyordu. Korumadan arabanin anahtarını alıp fişi gösterdim.
Kafalarını sallayıp geçmeme izin verdiler. Oradan giderken korumaların konuşmasına şahit oldum.
"Çocuk Riki deyip benim dudağımı öptü harika hissettim valla"
Gulustuler. Ne yani Sunoo benim adımı söyleyip korumayı mi opmustu? Saçmalık! Sunoo öyle bir- vazgeçtim sarhoş olduğu için yapabilir.
Arabaya doğru ilerledim. Sunoo arka koltukta mışıl mışıl uyuyordu. Çok tatlıydı. Ama gerçekten çok tatlıydı.
Ona bakınca istemsiz canım mochi çekiyor.
(HE BU ARADA NASİK KOYDUK SIRBİSTANA PUAHAHAHAHAH)
Şoför koltuğuna binip arabayı çalıştırdım. O sırada Sunoo nun mırıldandıgını duydum.
Kendi kendine bende seni seviyorum sevgilim deyio duruyordu. Kafamı salladım kendime gelmek için.
Sunoo benden hoşlanmazdı.
(Ya aslına bakarsanız sunoo ikisinin de birbirinden hoşlandığını biliyo bu amcik utanmayip ilk adımı atsa net sevgili olurlar.)
Yolda giderken Sunoo yu evine bu halde götürmenin biraz fazla olacağını düşündüm. Babası Katolik hristiyandi bildiğim kadarıyla. Evlerine bu kadar içkili birisinin girmesi doğru olmazdı.
Benim eve gidelim diyecektim ki tam, evin anahtarını unuttuğum aklıma geldi. Kafama vurmak istedim saatlerce.
Nereye gidebiliriz diye düşünürken aklıma otele gitme fikri geldi. Bu saatte Jungwonlara gidemezdim çünkü onlar yarın iş başı yapıyorlardı. Yıllık izindeydiler o bir haftada.
En iyisi otele gitmekti. Arabayı Seulün ünlü bir oteline sürdüm. Gittiğimde odanın kartını aldım. Ardından Sunoo yu da kucağıma alıp asansöre bindim.
5. Kata geldiğimizde asansörden indim. Oda numarama baktım ardından kapı numaralarına bakarak ilerlemeye başladım. Odamızın önüne geldiğimde kartı okutup içeri girdim.
Sunoo nun uykusu acayip derindi, ya da içkili olduğu için bu kadar ağır uyuyordu. Odaya doğru ilerleyip Sunoo yu yatağa bıraktım. Üzerini örtüp yanına uzandım. Ardından düşünmeye başladım. Neden o korumayı opmustu?
Hemde Riki diyerek öpmüştü. Neden diye düşünürken uykuya daldım.
---
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korku |SunKi|
FanfictionAilesi bir gece Sunoo yu evinde yalnız bırakmış ve şehir dışına çıkmışlardı, Sunoo yıldırımdan ve Şimşekten çok korkardı. Yine aynı şeyler olunca mecburen evden çıkıp daha önce tanışmadigi komsusunun zilini çaldı. #UkeSunoo #Semeriki