Hori to zkazil :D

3.5K 168 4
                                    

Z pohledu Nikol:
Ráno jsem se vzbudila vedle něj. Nevím proč, nejspíš si ke mě musel v noci lehnout. Měl pře ze mně nataženou ruku a já v ní zůstala. Vůbec jsem se nehýbala a dělala že spím. Asi o půl hodiny později se vzbudil i on. Stále jsem dělala že spím. Odkryl ze mě peřinu, měla jsem jen kalhotky a sportovní podprsenku. Cítila jsem že se na mě dívá. ,,Ty krávo!" Šeptl si pro sebe. V tu chvíli jsem se začala otáčet a on mě přikryl. Furt tam jen ležel a koukal a mě už to nedalo a udělala jsem že se probouzím. ,,Dobré ranko" vesele mi řekl. ,,Dobré" zašptala jsem, protože mi ještě pořádně nešlo mluvit. Odešel do kuchyně a začal dělat snídani. Byl hrozně potichu čehož si vážím. Pí chvilce přišel, byl jenom v trenkách a já už myslela na něco nekalého. Donesl mi snídani do postele a společně jsme jedli. Když jsem dojedla zvedla jsem se a šla jsem se umýt. ,,Dnes jdeme nakupovaat" zakřičela jsem na něj radostně. A on jen souhlasně pokýval. Byli jsme nachystaní a vyrazili jsme do ulic. Obešli jsme asi 6 obchodů a já jsem si koupila 3 trička a jeden overal na nošení ven. Sedli jsme si na lavičku píď krásný strom. ,,Na to je pro tebe" řekl Váďa a podal mi malou žlutou krabičku. ,,Děkuju moc!" vůbec jsem nevěděla kdy to stihl koupit. Rozbalila jsem ji a v tom byl dlouhý řetízek s přívěskem ananasu. Miluju ananas. ,,Opravdu moc děkuju Váďo" objala jsem Ho a hned potom co jsme se objali mě chytl za bradu. Moje rty se přibližovaly k jeho, už jsme se skoro spojili. ,,Čau Vadime!" pozdravil Ho Horác. ,,No nazdar" řekl jako by mu ulitli včely. Byla jsem z toho smutná, ale jindy to určitě vyjde. S Horim jsme se procházeli asi hodinu a půl a potom jsme šli k Váďovi. Byl to super den až na tu "skoropusu" která se nevydařila. Stejk měl stream tak jsme na něj koukali a pochvili Váďa zvedl telefon a začal mu volat. Předal mi mobil a řekl mi at si z něj udělám prdel. Taky umím rusky takže mě nic jiného nenapadlo než mluvit rusky (bude to přeložené)

,, haló" ozvalo se z mobilu a já začala

,, čau zmrde, proč si mi házel do okna kameny, až tě uvidím rozbiju ti hubu"

,, tyvole, to je Vadakova ségra" zasmál se a tipl to.. nevyšlo to. Nevadí, aspoň jsem si procvičila ruštinu.

Sám doma  [VADAK] *DOKONČENO*Kde žijí příběhy. Začni objevovat