Z pohledu Vádi:
Je 7:47 a v 10:50 nám jede vlak. Nevím proč se zase budím takhle brzo. Nikol ještě spí a v noci se smála ze spaní. *Bz bz* zapípal mi mobil. *Jedna nová zpráva od Ája Havelková*
A: Ahoj jedu s kamarádkou do Brna do hotelu, nechceš si tam zaplatit pokoj a jet s náma?
Ája neví že já jsem Nikči kluk, docela vtipný.
V: Ne děkuju já jdu s kamarádem na koupák tak se nezlob
Bude to docela překvápko až mě uvidí.
Z pohledu Nikol:
Váďovi někdo píše a já dělám že spím. Vstala jsem a ani jsem mu neřekla dobrý ráno nebo něco v tomhle smyslu. Vůbec mi nešlo z rozespalosti mluvit, ale mluvit jsem stejnak musela protože mi volala Ája, že už se těší. Šla jsem se čistit zuby a v tom za mnou Váďa přišel, chytl mě za boky a balancoval se mnou. Dala jsem si korektor zapudrovala jsem ho a k tomu ještě řasenku. Vzala jsem si lehké růžové šaty a Váďa si vzal třičtvrťáky a šel nahoře bez. Bylo asi půl 11 a my vyráželi na vlak byli jsme tam adi za patnáct minut takže jsme šli hned na nástupiště a šli jsme do vnitř. Všechny kupéčka byli obsazeny bylo tam místo jen pro jednoho, takže si Váďa sedl a já na něj. Ok proč ne jet takhle hodinu a půl. Dorazili jsme do Brna a na nádraží mě zahlédla Ája a letěla ke mě. "Ahoj kožíšku,, říká mi tak protože jsem ve školce nosila takovou mikinu která byla jak kožíšek. "Ahoj Fallenkoo,, objali jsme se a došel za náma Váďa. "Jé ahoj co tu děláš,, čuměla na něj Ája. "To je můj kluk Ájo,,. "Jé aha tak pojďte si dát věci na hotel,, pobídla nás a šli jsme. Hned co jsme dorazili tak jsme si vybalili pár věcí z kufru a ozkoušeli postel. Byla tam manželská postel a ještě jedna postel vedle navíc. Tam bude spát Ája. "Pojďte si oblíct plavky něco vám ukážu,, řekla nám. Váďa řekl že hnes po mě půjde do koupelny se oblíct. Oblékla jsem se vyšla jsem z koupelny a Ája se tam promenádovala polo nahá a předváděla se pred Váďou. "Ájo sorry, ale takhle to asi nepůjde !,, vykřikla jsem na ní, protože jsem nebyla v celku šťastná. "Vždyť nic nedělám, Váďa už určitě viděl holku nahatou tak co děláš?,, dál jsem se s ní o tom nebavila a pak nás táhla do výtahu a jeli jsme úplně nahoru. Dojeli jsme. A mě zůstal rozum stát, krásný obrovitánský bazén a tři výřivky se na mě blejskali na střeše. Vzala jsem Váďu a šli jsme do vody. Byla krásně vyhřátá. Váďa mě vzal na záda a chodil tam se mnou. Ája připlavala jemně mě shodila z jeho zad do vody a nastoupila si na Váďu a přesměrovala jeho ruce na její zadek. V tom jsrm okamžitě vylítla shodila ji do vody jemu jsem vlepila facku že si to vůbec nechá líbit a šla jsem do pokoje.
Z pohledu Áji:
No co trochu ji musím dusit. Přebrala mi kluka kterýho chci od začátku mého natáčení na youtube. Váďa měl červenej obtisk na tváři a chtěl vylízt z vody a jít za ní stáhla jsem si ho k sobě a začala ho líbat. Okamžitě se odtrhl a zařval na mě "Ájo děláš si prdel? Já jsem tě považoval za normální holku a ty se chováš jako mrcha!,, a odešel. No doprdele rybička se na prut nechytila.Z pohledu Vádi:
Utekl jsem z bazénu jak namydlenej blesk a šel za Nikol. Otevřel jsem dveře a ona brečela. "Nech mě,, křičela na mě. Já jsem si k ní sedl a řekl jí co se teď stalo a začal jsem balit věci. Hned co jsem je sbalil tak si Nikča usušila hlavu a šli jsme na vlak a odjeli zpátky do Kladna. Celou jízdu na mě byla nalepená, ale mě to nevadilo. Aspoň jsem zjistil co je Ája za závistivou mrchu který se budu vyhýbat. Šli jsme ke mě a vybalili věci zavolal jsem Horimu a Tondovi jestli nechtěj jít ven. Chtěli, tak jsem si vzal vak a šli jsme do obchoďáku, nakoupil jsem něco v KFCéčku na večeři a šli jsme se ještě kouknout po nějakejch krámech. Za dva dny mi bude 18 tak mi Nikol řekla ať se nedívám co mi kupuje. Až na tu Áju to byl super den. Došli jsme domů a dali si ty věci z KFC. Nikol šla do sprchy a já šel s ní vášnivě jsme se líbali. Vylezli jsme se sprchy a mě zvonil mobil. *Neznámé číslo* wtf kdo to může bejt. "Anoo ?,, "Hele já se vám chci omluvit, ale nejdříve uznej že se ti to líbilo a chtěl by jsi pokračovat dál,, s otevřenou pusou jsem posluchal a říkal si že to snad nemyslí vážně. "To neuznám, já k tobě nic necejtim a mám Nikol chápeš?,, típnul jsem to a vypnul vyzvánění. "To byla ta kráva že jo ?,, ptala se mě Nikol. "Jo to teda byla, hele už to nebudeme řešit pojď si lehnout,, Lehli jsme si a Nikča hned usla.
Děkuju za tolik reads !! Napsala jsem 854 slov což je na mě hodně. Tak se mějte hezky podpořte mě v komentářích a mějte se hezky paa.
ČTEŠ
Sám doma [VADAK] *DOKONČENO*
FanfictionZná ho od základky. Jeho rodiče odjedou na celé prázdniny do Kazachstánu. Napíše jí jestli nechce pár týdnů přespat. Co se stane když se osmnáctiletá a sedmnáctiletý budou kamarádit?