Cinetube 1

1.5K 81 3
                                    


*Ano, ano já vím - moje poslední část byla vydána 6.11. Úplně jsem na to zapomněla a chtěla bych nám to vynahradit. Tak jo - užijte si další část !!! :)* 

Konečně si všichni rozdělili auta a my mohli razit. Sedla jsem si dopředu, vedle mě seděl Patrik (řidič), který taky natáčí, ale vůbec se o něm neví. Vadim si sednul za řidiče, Adam doprostřed a Naty za mě. Dnes je první den a my jedeme do Mostu. Naty samozřejmě hned zapla kameru a vlogovala, naštěstí ve videu nejsem a ani nebudu. Uff. Docela mě mrzelo, že nesedím u něj, ale co už nadělám...  Cesta docela rychle utekla. ,,Už jsme v Mostuuu" zakřičel Patrik a já se nehorázně lekla. ,,Nesmíš takhle křičet nebo ehm nic" zapomněla jsem, že to ví jen Naty a Váďa že jsem těhotná. ,, Jinak co?" zeptal se. Otočila jsem se na Vadima a ten na mě kejvnul, že jim to říct můžu. Tedy aspoň jsem mu to vycítila z očí. ,,No prostě jsem vám chtěla oznámit, že jsem těhotná no !" usmála jsem se. ,,Gratuluju a s kým to máš ?" řekl mi Adam. Otočila jsem se na něj a pleskla ho ze srandy přes koleno. ,, Tak to na tebe musíme být opatrní co ?" pousmál se Patrik. Nijak jsem nereagovala jen jsem kývla. Konečně jsme byli před kinem kde stálo tisíc lidí. Naše auto sem dorazilo první. Vystoupili jsme a všichni začali ječet. Chytla jsem se Vadima za ruku abych se tam neztratila. Lidi nám udělali odstup a koukali na mě. ,,Co to je za štětku co se drží s Vaďákem ?!" pokřikl tam někdo. Vadim se zastavil, tím pádem zastavil nás co jsme vylezli z auta. ,,Prosim?! Kdo to řekl?" zvýšeným hlasem řekl. ,,To nemusíš" zašeptala jsem mu. Někdo ukázal na jakousi holku, tipuju jí tak 12-13. ,,Hele chápu že se ti to asi moc nelíbí, ale tý holce je špatně a ještě k tomu by se tu mezi tím davem ztratila tak proto jí vedu za ruku, jasný ?" řekl jí a ta holka jenom tichým hláskem něco řekla. Prošli jsme dovnitř a zaměstnanci kina nám ukázali, kde je backstage. Usadila jsem se tam na židli a odložila jsem si svoje věci. ,,Je ti dobře lásko?" zeptal se Váďa. ,,Úplně" řekla jsem mu, protože už se mi udělalo dobře. ,,Takže se mnou půjdeš na pódium?" zeptal se mě. Já, on, a FreakOut jsme natočili video ehm tedy já jsem tam nehrála ale dělala jsem kameru a knírky, které na sobě měli. ,,Jo jasně, na pódium půjdu, umm řekneme jim jak to mezi námi je?" zeptala jsem se ho, už to nechci skrývat. ,,Jestli chceš" konečně to lidi budou vědět. Seděli jsme tam půl hodiny a zaslechli jsme ječící děcka, takže jsme se sebrali a šli do sálu. Sedla jsem si vedle Vadima a kousek od nás byl Adam, Vláďa a Pavel. Už se k nám nahrnuli fanoušci. Samozřejmě u Vadima nebyl ani jeden kluk - spíš jen malé, uřvané, zmalované holčičky. Koukala jsem jen do blba a představovala si něco, dělala jsem, že tam nejsem. Když mi v tu chvíli jedna holka zaklepala na rameno. Byla to pěkná, milá a usměvavá holčina, k tomu nenamalovaná což se cení - tipovala bych jí tak na 14. ,,Nevadilo by ti kdybych Vaďáka objala? Hrozně si to přeju." mile se mě zeptala. ,,Vůbec ne" usmála jsem se na ni a potom ho objala. Bylo vidět že jí to udělalo šťastnou. Kdybych byla asi milující fanynka tak bych asi taky byla radostí bez sebe. ,,Lidi sedněte si už na svá místa! Youtubeři vám půjdou představovat svoje videa!" slyšeli jsme Markuse jak mluví do mikrofonu. Sebrali jsme se a šli pryč, i když na nás řvali Vadimovo fanynky ať tam ještě chvíli zůstaneme. Odešli jsme za oponu. Já si musela sednout přitížilo se mi. ,,Zvládneš to ?" zeptal se mě starostlivě. ,,Jojoo neboj" usmála jsem se. Nemám ještě bříško takže by se dalo říct, že jsem ještě lehká. ,,Pojď sem" řekl Váďa a vzal mě do náručí. Aww bylo to super. Držel mě tak dlouho. ,,Teď už na pódiu vítám Vaďáka, FreakOut a jejich pomocnici" zařval Markus a všichni začali tleskat. Před náma šli FreakOuti a my za nima, samozřejmě Vadim se mnou v náručí. Viděla jsem pohledy holek v první řadě. Seskočila jsem mu z náručí. Kluci už si vzali do ruky mikrofon a vysvětlili jim o co běží ve videu nebo spíš malém filmu. ,,Tak a teď už předám mikrofon tady Nikol aby nám řekla jaká byla spolupráce s klukama a co všechno připravovala" to jsme si, ale nedomluvili. ,,Ahoj já jsem teda Nikol jak už jste slyšeli a natáčení s klukama bylo super a srandovní, protože si ze všeho dělali srandu. Malovala jsem jim knírky a kruhy pod očima a potom jsem ještě párkrát dělala kameramanku." řekla jsem, konečně to bylo za mnou. Bylo docela ticho a pak se z hlediště ozvalo : ,,Kdo to je?!" no a teď to přišlo. ,,No jako teď asi polovina z vás bude trochu noo nervní, ale je to moje holka" oznámil Vadim asi před dvoustovkami lidmi. A teď si celé kino začalo povídat. ,,Možná ji uvidíte v nějakém videu a tam budeme mluvit o tom jak jsme se seznámili a tak, takže se tu s ní taky foťte, protože pak bude slavná viď Nikolko!" a šťouchl do mě, já se jen zasmála. Pak už jsme odešli za oponu a šli se tam představovat další youtubeři. Pak už po všech těch úvodech konečně spustili promítání a my šli do backstage. Vadim si tam sedl na takovou lavici a já si lehla a dala mu hlavu na kolena. On mě už jen hladil po vlasech. ,,Tady jo Vadime? To jsi až takový šéfis?" smál se Vláďa. ,,Ona stejně nemůže, je těhotná" no skvělé teď to budou vědět všichni, ale možná to je i dobře. Všichni se na mě otočili. Hlavně Carrie, která na mě házela vražedný pohledy, protože Vadima chtěla. ,,Gratulujeme!" řekla Makyna. Poděkovala jsem jí a stále jsem ležela a jen jsem poslouchala. Už se promítalo poslední video a my tam museli jít. Všichni jsme přiběhli na pódium a zatleskali jim za to jak skvělý publikum byli. Teď už jsme se nějak po celým kině rozmístili. Já s Váďou a Adamem jsme si sedli na okraj pódia. Přišel za mnou kluk kterýmu bylo tak 16. ,,Ahoj vyfotíš se se mnou?" zeptal se mě. ,,Jojo jasně tak si vyskoč vedle mě" byl docela hezký. Vytáhl mobil a vyfotil nás. Seděl tam vedle mě ještě nějakou tu chvíli a pak mi dal ruku na stehno. Smála jsem se a řekla jsem, že to asi není vhodné. ,,Prosimtě kočičko, moc by ti neublížilo kdyby si šla se mnou na záchodky, co?" panebože ne už zase ? ,,Počkej něco řeknu Váďovi" řekla jsem mu. ,,No vidíš jak to jde" usmál se. Zaklepala jsem Vadimovi na bok a řekla jsem mu co po mě ten týpek chce. ,,Hele mladej ještě něco na ní budeš zkoušet tak to asi mezi náma moc dobrý nebude!" rozkázal mu Vadim. ,,Svině jedna" dořekl to a odešel. Pak už to pokračovalo hezky, pár lidí se se mnou vyfotilo. Dokonce jedna holka chtěla aby jsme si na její fotku dali pusu. Když už byl konec tak šel Markus na pódium. ,,Děkujeme za účast doufáme, že se s vámi uvidíme zase příště! Youtubeři pojďte na své místo prosím" oznámil nám Markus. Vadim ještě objal tři holky a pak jsme šli do backstage. Byla jsem tak unavená. Markus nám řekl jaká zastávka nás zítra čeká a popřál nám hezkou noc. No ta teda ještě bude. Zítra nás čeká Jablonec a my teď vyrážíme na hotel do Jablonce. Zasedli jsme do našich aut a vyprávěli si jak se nám to tam líbilo proč se nám něco nelíbilo a tak. Cesta nebyla až tak dlouhá. Dorazili jsme tam, ale ještě jsme museli řešit něco na recepci. Já byla na pokoji s Vadimem ale ještě nám tam zbylo místo tak jsme vzali Adama. Vešli jsme do našeho pokoje a byl i docela hezkej. My měli manželskou postel a Adam měl normální. Všichni jsme se postupně umyli a šli spát. 


Tak já doufám že se vám další část líbila a že se tomu budu věnovat častěji 
:) 




Sám doma  [VADAK] *DOKONČENO*Kde žijí příběhy. Začni objevovat