*Z pohledu Nikol*
Je to tady. Dneska je ten den co odjíždím s Váďou na celé turné Cinetube. Je ráno něco kolem osmé hodiny a mně je hrozně zle. Vylítla jsem z postele jako namydlenej blesk na záchod. Potřebovala jsem zvracet, to už se hold v těhotenství stává. Šla jsem do kuchyně kterou mám spojenou s obývákem a začala nám dělat snídani. Podívala jsem se do ledničky kde skoro nic nebylo. Vytáhla jsem vajíčka a pár plátků sýra které jsem osmahla na pánvičce, takže z toho vznikla omeleta. Nakrájela jsem k tomu rajčata a podávala na stůl. Váďa se vzbudil jako na zavolanou - tím pádem měl snídani ještě teplou. ,,Jé, díky - já myslel, že je ti špatně a ty tu vytváříš takový veledíla" objal mě. ,,Váďo ? Co děláš prosimtě, jsou to jen vajíčka" zasmála jsem se do ruky. Sedli jsme si na proti sobě a pustili televizi. Dávali spongeboba, kterýho miluju. ,,Nenee, to se mám dívat na tu žlutou houbu při tak hezkym ránu ?" zakňoural. ,,No jako, můžeš se koukat i na mě" mrkla jsem na něj. ,,Na tebe ? Cc, to není nic zajímavýho ! " začal se smát. ,,No dovol !" hihňali jsme se. Měli jsme to už skoro snědený a Vadim mi z ničeho nic řekl. ,,Hele Nikčo, já nevím jak to máte holky když jste těhotný jako jestli nejste víc protivný nebo žárlivý, ale víš, že mě ty fanynky na Cinetubu budou chtít obejmout ? Já jenom aby jsi nežárlila, protože jim by asi taky bylo trapně kdybych je odmítl" řekl mi. ,,Jo jasně počítám s tím" usmála jsem se na něj, ale v duchu jsem si myslela trochu něco jiného. Jako vadit mi to až tak nebude, ale boím se že tam bude někdo lepší, hezčí, přitažlivější než já a mně odkopne. Teď by se mi to sakra nehodilo. Po snídani jsem projela sociální sítě kde už naše parta přidávala fotky, že jedou na Cinetube. Sraz je v Praze, kterou máme necelou třičtvrtě hodinu. Šla jsem do koupelny kde jsem si umyla vlasy a přitom si čistila zuby. Nanesla jsem všechny ty přípravky, aby moje vlasy nějak vypadaly. Vyfénovala jsem si je a vyžehlila a poté jsem si šla vybrat nějaký outfit. Musela jsem si zabalit na 4 dny, protože budeme přespávat v nějakých hotelech. Váďa se šel taky zkulturnit. Udělal si jeho typický účes ala květák a šel za mnou si balit. Neměl s sebou žádnou cestovní tašku, takže jsem nám vzala kufr do kterého jsem balila věci pro nás dva. Když už jsme měli všechno okolo věcí sebou hotový tak jsme se šli akorát obouvat. Za patnáct minut nám totiž jede autobus. Vyšli jsme před můj barák a šli jsme docela rychlou chůzí, protože zastávka je až u Váďovo baráku. Byli jsme tam přesně v daný čas, ale autobus měl zpoždění dvě minuty, ty nás nezabijou. Když už konečně dorazil tak jsme co nejrychleji vlezli dovnitř aby jsme měli dobrý místa. Cesta mi přišla hrozně krátká, protože během lusknutí prstu jsme byli v Praze. (nebudu to nějak popisovat, protože až tak dobře Prahu neznám). Měli jsme sraz pod takovou malou kavárnou a Vadim věděl kde to je. Šli jsme asi 10 minut. Když jsme tam došli tak na náš všichni udiveně koukali. ,,Vy jste vůbec dorazili ??! To není možný !" zasmál se Martin (Ati). Vzal náš kufr a dal ho do auta. Zjistila jsem že pojedeme s Naty, Adamem (Vidrailem) a Váďou. Já samozřejmě pojedu ve předu. Vzadu se mi dělá zle.
Takže to byl takovej kratší díl, ale po delší době ! :D Teď týden nebude nová část protože budu v Anglii. Jinak chtěla bych se s váma i spojovat :D - kdybych někdy udělala omegle přišel by na to někdo ? - Peace s váma ! :)
ČTEŠ
Sám doma [VADAK] *DOKONČENO*
FanfictionZná ho od základky. Jeho rodiče odjedou na celé prázdniny do Kazachstánu. Napíše jí jestli nechce pár týdnů přespat. Co se stane když se osmnáctiletá a sedmnáctiletý budou kamarádit?