Další noc u něj

835 45 12
                                    

Ráno jsem se vzbudila a myslela na to co se stalo v noci. Svítilo mi do očí sluníčko ze střešního okna. Ležela jsem a projížděla sociální sítě, když v tu chvíli někdo zazvonil. ,,Vadim" zakřičela jsem. ,,Martine rychle vstávej!" začala jsem se zvedat z postele a hledala jsem svoje oblečení, protože jsem spala úplně nahá. ,,Mě se ještě nechce vstávat" povzdychl si. ,,Ale musíš, pokud nechceš, aby z toho byl problém" napomenula jsem ho. Na můj povel teda vstal a taky se oblíkl. Vzal kondom, který měl na nočním stolku a švihl s ním do koše. Hodil na sebe taky nějaké oblečení. Vadim stále zvonil. Martin mu šel otevřít. ,,Tak co? Byla hodná?" s úsměvem vešel Vadim dovnitř bytu. ,,Ani jsem o ní nevěděl" odpověděl mu Martin. Přiběhla jsem za nimi. ,,Ahoj lásko" dala jsem mu pusu na tvář. Všichni jsme šli společně do kuchyně. Hrozně mě bolela hlava. To po "tom" bývá vždycky. ,,Dnes už musím zpět do Kladna, ale psala Natyla, že přijede dnes ke Stárovi do Prahy tak se tu s ní můžeš zdržet a zítra přijet" oznámil mi. Přišlo mi to v tu chvíli jako super nápad. Viděla bych se s Naty a pak bych spala u Martina. ,,Super ! Díky, že si mi to řekl" usmála jsem se na něj. ,,No nic lidi, mě jede za půl hodinky vlak a chci si skočit ještě do mekáče tak se tu mějte hezky" rozlučoval se s námi. Šli jsme ho vyprovodit a pak už jen klaply dveře a my si šli sednout do obýváku. ,,Niky, že tohle nebylo jen na jednu noc? Cítím k tobě asi něco víc" řekl mi. V tuhle chvíli mě srdce k němu tak táhlo, ale prostě vypadala bych jako totální kráva, kdybych opustila Vadima, když jsem v jiným stavu. ,,Ne, nebylo, ale musím to nějak pořešit" sklesle jsem mu řekla. ,,Pokud by ti to nevadilo tak budu ještě dnes u tebe spát a pak budu zařizovat aby jsme tě viděli. Tohle se mi ještě nikdy nestalo. Zamilovala jsem se do kluka, kterýho znám sice nějakou tu dobu, ale skoro nic jsem o něm nevěděla. Naty mi poslala SMSku, kde se sejdeme. Zeptala jsem se Martina jestli by mu nevadilo, kdyby přišla sem. ,,Vůbec mi to nevadí, co kdyby jsme něco natočili?" zeptal se mě. ,,Klidně" odpověděla jsem mu.

*o 2 hodiny později*

Někdo zvonil a kdo jiný to nebyl než Naty. ,,Ahoj" objaly jsme se ve dveřích. ,,Já jsem tak ráda, že jsi v pořádku. Víš co to pro mě bylo, když jsem slyšela jak řveš o pomoc?" řekla mi. ,,Já jsem tady taky" ozval se Martin. Pozdravili se a my dvě jsme si šly povídat do kuchyně a Martin šel dodělávat video na dnešek. ,,Hotovo" zavolal na nás Martin asi po hodině. Zvedly jsme se a šly za ním. ,,Natočíme teda to video ?" zeptal se nás Martin. ,,Klidně a může to být ke mě na kanál?" divně se podívala Naty. Usoudili jsme, že to půjde k Naty a točili jsme challenge Nikdy jsem. Byla to hrozná zábava. Lidi nám psali otázky na facebooku. Když už se začalo stmívat, tak jsme se rozloučili s Naty, která jela ke Stárovi. ,,Co budeme dělat?" usmál se na mě Martin. Shodila jsem ho na gauč a začala ho líbat. ,,Víš, já tě asi fakt miluju. Nevím co to do mě vjelo, ale prostě mě přitahuješ víc než Vadim" přiznala jsem se. ,,Ty si se mi taky líbila už delší dobu" přiznal se i Martin. ,,Necháme tomu volný průběh, dobře?" usmála jsem se na něj. Schoulela jsem se mu na hruď a on mě chytl za zády a kroužil mi tam prsty. Krásně voněl, krásně se smál, krásně mluvil, on je prostě dokonalej. Nechtěla jsem se už mačkat v džínách, tak mi Martin půjčil jeho tričko s nápisem Ba dum tss abych ho měla jako pyžamo. Šla jsem si dát sprchu a umyla jsem si vlasy. Po umytí jsem si je dala do turbanu a šla opět za Martinem. ,,Tadáá, no nejsem já ale kočka ?" promenádovala jsem se před ním. ,,Jsi a vždycky budeš" řekl mi chraplavým hlasem a usmál se. Celý večer jsme strávili povídáním si a koukáním na telku. Hladil mě ve vlasech a já u toho usnula. Potom už jsem jen cítila jak mě někdo bere pod zadkem a zády a nese mě. Martin mě přenesl do pokoje. Kde jsem mu usnula na hrudi.


Tak co na to říkáte? Mě se to docela líbí ! :) Doufám, že i vám - mějte se !

Sám doma  [VADAK] *DOKONČENO*Kde žijí příběhy. Začni objevovat