17.bölğm

2.6K 109 24
                                    

❀ 𝑮𝒆𝒄̧𝒎𝒊𝒔̧ ❀
┅┅┅┅┅┅┅༻❁༺┅┅┅┅┅┅┅
✧・゚: *✧・゚:*✧・゚: *✧・゚:*✧・゚: *✧・゚:

Umeyr'in ağızından

Sabaha kadar evin içinde dolaşıp ilaçlayanlar yüzünden uyuyamamıştım.
Çok ses çıkartıyorlar dı, benim uykum çok hafiftir en ufak sese bile uyanırım.

Bu yüzden şirket işlerini ve Sultan'la ilgili pilanı düşünüp sabaha kadar bunlar lâ uyalandım, kahvaltı saati gelmiş hizmetçi gelip kahvaltıya çaığırmıştı, o ara eneste geldi.

Enes☟

"Ne oldu enes yüzüne?, çökmüş gibisin"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Ne oldu enes yüzüne?, çökmüş gibisin"

"Yok efendim ne olacak uykusuzzzz kaldım sadece"

"Hım bende önemli bir şey var sandım, bu kağıtları alıp ofisime gönder, ayriyetten 150 kişi topla, oparasyon var "

"Tamam efendim, Peki ya-"

"EFENDİM HAMNE HANIM YOK"

Endişe ile bağırarak Gelen hizmetçi kadına baktım,

"Ne demek hamne yok, heryere baktınız mı?"

"Evet efendim heryere baktım"

"Enes çabuk herkes arasın kızı, heryeri didik didik edin"

"Tamam patron"

Hamne kaçtı mı, kaçsa bile nasıl kimsenin haberi olmaz. Sinirlerim bozulmuştu dün dediklerim yüzünden miydi acaba ?patlamaya hazır saatli bomba haline gelmiştim, bende beraber aramaya başladım.

1 saat oldu hiçbir yerde yoktu, adamlarımın yarısını ormana göndermiştim, kaçsa bile uzağa gitmiş olamazdı tek beşına.
Çalışma odamda ne kadar sakin kalmaya çalışsamda bir işe yaramıyor du, etrafımda ne varsa kırıp döktüm, sonra hamza...

Hızlı bir şekilde hamazanın kaldığı odaya doğru ilerledim, odasına daldığım gibi hamzayı yakasından çekip yataktan attım.

"SEN Mİ KAÇIRDIN LAN KIZI"

"NE DİYON LAN NE KIZ KAÇIRMASI? "

"yalan söyleme hamne hiçbiryerde yok, kendi başına nasıl yok olur bu kadar kısa süre içinde "

"Ne? Ne oldu hamneye? Kaçırıldı mı"

Mafya'nın kalbi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin