❁ 𝑴𝒂𝒔̧𝒖𝒌𝒍𝒂𝒓 ❁
┅┅┅┅┅┅┅༻❁༺┅┅┅┅┅┅┅Umeyrcim mi?!!
2 saniye öncesine kadar gayet mutlu ve sakindim ben ne olduda içimde birini öldürme duygusu uyandı şimdi, ve ve bu kız da kimdi umeyr'i nerden tanıyordu?Ben umeyr'in bir kaç adım yan tarafında idim, kız önümüzdeki odadan çıkmıştı
(umeyr cim) diyerek hemde. evet sanırım fazla abartıyordum nerden tanıcakki bunlar birbirini zaten haha,"Derya ne işin var senin burda? "
Yok canım daha neler, umeyr değildir bu diye umud ederek arkama baktım, yüzündeki gülümseme sönmek bilmiyordu maşaallah hemde başka bir kıza!.
İçimde bir sıkıntı vardı, tekrar kıza dönüp baktım baştan aşığı süzdüm,
Uzun boylu pürüzsüz teni ve kahve rengi düz saçları ve açık mavi gözleri ile gayet mankenleri andırıyordu.Tam ellerini iki yana kocaman açıp umeyr'e sarılmak için geliyordu ki aralarına geçtim, evet evet yanlış duymadınız kız sarılmasın diye engellemek için umeyr'in önüne geçmiştim, vücudum benden istemsiz haraket ediyordu, bir yandan iç sesim "hayırdır güzelim ben sarılmıyorken sana ne oluyor" diyerek kızıyordu karşımdaki kıza.
"Tatlım napıyorsun? Aramıza giriyorsun farkında mısın"
Diyerek garip garip kollarını şekilden şekle sokarak konuşuyordu.
"Pardon ama asıl siz kimsiniz? "
Küçümseyen gözlerle bakıyordu bana,
"Hah benmi kimim? Ben umeyr'in babasının arkadaşının kızı ve umeyrin Holding genel müdür yardımcısının kız kardeşiyim. Ve tabi küçüklüğümüzden beri de tanışıyoruz,değil mi umeyrcim"
Hâli hazırda hançeri olan var mı? azcık lazım da. Ne diyordu bu şimdi? Sonra bakışlarımı umeyr'e çevirdim, halinden gayet memnun gibiydi beyfendi sırıtıyordu.
"Ne demek bu umeyr? "
Diye yüzüne bakıyordum, açıklama istiyordum ben, yoksa kimse tutamazdı beni.
"Evet öyle bir geçmişimiz var, ama sadece arkadaş olarak ileriye gitmek gibi bir durum yok merak etme"
"Kesin yani! "
"Ohaaa umeyr canım, sen ne zamandan beri başkalarına hesap verir oldun? "
"Derya sende abartma!,burda ne işin olduğunu sordum sana? "
Kaşları çatılmıştı umeyr'in.
"Yaa canım işte bir arkadaş bulmuştum evine davet etti bende kıramadım geldim, bunlar da anne babası oluyurmuş işte"
"İyi işin bitmişse gide bilirsin"
"Gitmem lazım zaten abim çağrıyor ama bir ara görüşelim olur mu tatlım"
Hançer yetmez bana füze getirin.
"Sanmıyorum "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya'nın kalbi
RomanceMüslüman güzel genç ve eğlenceli bir kızın sert, kalbi kaskatı olmuş mafya ile yaşadıkları. ___________________________________________ Ben Umeyr. şöyleki bende kalp sadece kan pompalamak ve beni canlı tutmak için işe yarayan şeyden başka bir şey de...