𝟏𝟖. 𝒃𝒐̈𝒍𝒖̈𝒎

2.4K 131 45
                                    

Selamün aleyküm arkadaşlar, bölümde ki video izlemezseniz bu bölüm eksik kalır gerçekten biraz gerçeklik duygu içeriyor, bide (field) fon müziği eşliğinde okursanız bölümün sonlarında ayrı bir duygu oluşuyor, böldüğüm için kusura bakmayın iyi okumalar ♡

❀𝑲𝒂𝒃𝒖𝒍𝒍𝒆𝒏𝒎𝒆𝒌 𝒗𝒆 𝒗𝒂𝒛𝒈𝒆𝒄̧𝒎𝒆𝒌 ❀
┅┅┅┅┅┅┅༻❁༺┅┅┅┅┅┅┅

Kulağıma sadece ses uğultusu geliyor du, net duyduğum tek ses umeyr'ın
"dayan hamne yetiştirecem seni " cümlesiydi, beni arabaya almış ve arabayı son surat sürüyordu, nefes alıp verişim gitgide zorlaşmaya başlamıştı, kurşunun isabet ettiği yerin acısı tarifsizdi, her nefes alıp verişimde acı dahada artıyordu.

"Geldik hamne geldik dayan, DOKTOR HEMEN SEDYEYİ GETİR"

Bir kaç doktor ve hemşire etrafımda beni sedye'ye yatırmış koşuyorlardı, arkamdan da umeyr geliyordu.

"Umeyr....... "

Kalbim sanki görevini bırakmış gibiydi gözlerim ağırlaştı, ve karanlığa kapandı......

✧⋄⋆⋅⋆⋄✧⋄⋆⋅⋆⋄✧⋄⋆⋅⋆⋄✧⋄⋆⋅⋆⋄✧
Umeyr'ın ağızından

Hastaneye nasıl geldiğimizi bile bilmiyorum beynim donmuştu sanki, elimde hala hamne'nin kanı vardı, doktorlar aceleyle ameliyathane'ye akın ediyorlardı.

Kalbimde bir acı hissettim öyle bir acıydı ki tarifsiz. yanıyordu, acıyordu ve ben engel olamıyordum, çaresiz bir şekilde doktorları beklemeye başladım, her kim çıkarsa gözlerine bakıyordum belki güzel haber verir diye.

1 saatin sonunda ameliyathane'ye girip çıkanlar çoğalmaya ve kargaşa olmaya başladı, korktum, ben Umeyr karahan korktum, ona bişey oldu korkusu tüm vücudumu kapladı, oraya girmeye çalışan bir dokturu çektiğim gibi neler olduğunu sordum, doktor

"Hasta ilk getirdiğimiz de kalbi duruyurdu son anda kurtara bildik ama şuan çok kan kaybediyor ona göre kan bulamıyoruz durumu çok kritik"

"Ne diyorsun sen doktor koskoca hastanede kan mı bulunmuyor? "

"Üzgünüz umeyr bey hastaya O Rh - kan grubundan kan lazım ve şuan hastanemizde bulunmamakta "

"Lan bulun ozaman parası neyse vercem heryeri arayın herkesten isteyin, nerde varsa getirtin"

"Şuan anons yapılacak efendim lütfen sakın olun onu kurtarmak için elimizden geleni yapacağiz "

Diyip gitti.

Lavaboya gidip yüzüme kaç kez soğuk su çarpsam da kendime gelemiyordum,
"O kadar paran var Umeyr ama bir kıza kan bulamıyorsun" dediğim gibi karşımdaki aynaya yumruk atmıştım.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Mafya'nın kalbi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin