27.bölüm

1.7K 92 35
                                    

❁ 𝑴𝒆𝒄𝒃𝒖𝒓𝒊𝒚𝒆𝒕 ❁
┅┅┅┅┅┅┅༻❁༺┅┅┅┅┅┅┅
Başkomiser: "Sana diyorum kızım!bu adam senin müstakbel eşin mi? "

"Hıh? Hayır! "

✧⋄⋆⋅⋆⋄✧⋄⋆⋅⋆⋄✧⋄⋆⋅⋆⋄✧⋄⋆⋅⋆⋄✧
Umeyr'in ağızından

Uyandığımda hiçbişey hatırlamıyordum, nerde olduğumu idrak edemeden yanımda ağlayarak dua eden bir kızı gördüm, 1 2 dakika ona baka kaldım, güzel bir kızdı ama kimdi? Çok tanıdık geliyordu ve ağlaması canımı sıkıyordu.

"Allah'ım bizi ayırma, eğer onu alıcaksan benim canımıda al ama beni onsuz bırakma, Rabbim be-

Dedikleri çok içten di sanki, kendim bile farketmeden birşey söyledim.

" Hamne"

neden birden böyle bir şey söyledim idrak edememiştim, sonra kız çıkıp doktorları çağırdı etrafım doktor hemşire kaynıyordu.

Doktor yanıma gelip gözlerime ışık tutarak muayene etmeye başladı.

"Ne oluyor doktor? "

"Efendim 8 gün önce trafik kazası sonucunda hastaneye getirildiniz ve 7 gün komada kaldınız"

"Ahh..... Beynim acıyor"

"O gün neler olduğunu hatırlıyor musunuz? "

"Lan ben en son enes ile beraber zeydin mekanına gidiyorduk, NELER OLUYOR LAN"

"Zeyid öleli epey oluyor"

"Doktor bana oyun oynama, seni buraya nasıl getirmişsem öylede götürürüm, ama bu sefer tahtalı köye. Nasıl öldü lan zeyid"

Doktor diğer hemşirelerin hepsini çıkarmıştı odadan. Sonra bana dönerek,

"Umeyr bey 2 sene önce zeydi siz öldürdünüz, hatırlamıyor musunuz? "

"Kemall 7 gün mü komada kaldım yoksa 2 sene mi!!! NE OLUYOR"

"Nasıl?.... Umeyr bey biz... Biz kaçıncı yıldayız? "

"2021"

"Anlaşıldı, sanırım kaza sonucu hafıza kaybı yaşıyorsunuz, hımm biz 2023 teyiz efendim"

"HII?!!! "

Beynim sızlama ya başladığı için iki elimle delermişçesine kafamı iyice sıktım.

"ÇIK DIŞARI! "

"E-efendim AMA"

"ÇIK DEDİM!! "

Doktor çıktıktan sonra o kız girmişti, kızı hatırlamak için ne kadar beynimi zorlasamda nafileydi, sonra enesi görünce sevindim bu kadar insan arasında sonunda tanıdık bir yüz.

Enesten bu kız hakkında bilgiler almaya başladim, adı hamneydi 25 yaşında idi ve bu 1 puçuk senedir resmi olarak tanışıyorduk,ve son zamanlarda evlenmeye karar vermiştik, ve en önemlisi anılarını unutmak zorunda kalan o küçük kızdı, Akif'in yiğeni Hamne çaner.

Mafya'nın kalbi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin