𝟐𝟔. 𝒃𝒐̈𝒍𝒖̈𝒎

1.6K 91 56
                                    

❁ 𝒀𝒆𝒏𝒊 𝒃𝒂𝒔̧𝒕𝒂𝒏 ❁
┅┅┅┅┅┅┅༻❁༺┅┅┅┅┅┅┅

Nerdeyse 1 hafta olmuştu ve hâlâ uyanmamıştı....

· · ─────── ·𖥸· ─────── · ·
𝑲𝒂𝒛𝒂 𝒈𝒖̈𝒏𝒖̈


Telefon kapanmadan önce kaza sesi gelmişti, endişe ile ne kadar bağırsam da umeyr'den bir ses gelmiyordu sonrasında telefon kapandı.

Umeyr bir şey olurda bana ulaşamazsan diye Enes'in telefon numarasınıda eklediğini söylemişti, hemen numarasını bulup aradım, olan biteni anlatmaya çalıştım ama dilim dolanıyor bir türlü doğru düzgün konuşamıyordum, en sonunda,

"E-enes siz siz nerdesiniz? Umeyr-umeyr kaza yaptı ona ulaşamıyorum sesi kesilmişti son-sonra hiçbir şekilde ulaşamadım.lütfen bulun onu!! O onun ner-""

"Efendim sakın olun hemen yola çıkıyorum daha çok uzaklaşmış olmaz lütfen benden haber bekleyin" .....

Ağlamya başladım korktum, elimle telefonu sıkıca kavramış Enes'in aramasını bekliyordum aradan 1 saat geçti ki enes aradı.

"Nasıl oldu? nerdeymiş? iymiymiş? Nesi var? ne-neredesiniz?

" hamne hanım lütfen sakin olun hastanedeyiz durumu şuan için iyi, arabasına bir kamyon çarpmış ve şans eseri kurtulmuş bilinci kapalı ve yoğun bakımda. "

"N-nasıl bana şey şey hastane yani hangi hastane söyle ben ben hemen geliyorum"

"Bakın ben size ne olursa olsun tüm gelişmeler den haberd-"

"HAYIRR! Enes hangi hastane olduğunu sordum sadece!! "

"Peki 1 saat sonra sizi getirmesi için birini göndericem"

"Bekliyorum ve lütfen çabuk ol! "

1 saat zar zor geçmişti, Hazırlandım elime telefonumu alıp kapıya çıkıp beklemeye başladım, her dakika sanki 1 asır gibi geçmek bilmiyordu.
En sonunda siyah bir araba kapının önüne durdu ve içinden siyah takım giyimli ve saçlarını at kuyruğu yapmış bir kadın indi, bana bakarak.

"Hamne hanım? "

"Evet benim"

"Lütfen buyrun size ben eşlik edicem"

Arabanın ynına yaklaşıp kapıyı açtı, ben bindikten sonra direksiyona geçip arabayı sürmeye başladı.

"Benim adım Ada, Enes size eşlik etmem için beni görevlendirdi, içiniz rahat olsun"

"T-tamam "

Robot gibi konuşuyordu ama güzelliğine hayran kalmıştım.
Sonrasında hastaneye geldik arabadan indiğim gibi enes ile karşılaştım, o önde ben ve ada arkasında idik. Enes bir odanın önünde durmuş bana bakarak,

"Umeyr bey burda, hala bilinci kapalı, doktorlarda ne zaman uyanıcağını bilmiyor. Fiziksel zarar olarak sol kolu kırılmış ve....."

"Ve NE? "

Başını eğerek konuşmaya başladı enes.

Mafya'nın kalbi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin