❁ 𝒐̈𝒛𝒍𝒆𝒎 ❁
┅┅┅┅┅┅┅༻❁༺┅┅┅┅┅┅┅Ahh ne yapsam ben şimdi, bu adam ne yapar eder kapıyı kırar, ceza vermek için sözde verdi ahhhh , acaba camdan atlasam nasıl olur, diye cama yaklaştım, yok anam adam öldürmeden kendim ölürüm burdan atlarsam en iyisi bu dağa ayısı ile anlaşma yapmak, diye kapıya yaklaştım enes ile hala konuşuyorlardı,
"Evet abi yanlış hatırlamıyorum, telefonda kopyası yok ama ben o belgeleri bizzat kendim kopyalayıp ofisine bırakmıştım"
Ne dedi ne dedi
"Enes bey gerçekten a4 kağıdı olarak elimizde şuan bunun bir kopyasımı var? "
Diye Kapının ardından bağırmıştım, heycan arkadaş heycan.
Enes: " Evet hanımefendi, kopyası var, ama telefonda yok maalesef, çokmu önemliydi patron? Eve getireyim isterseniz"
"Yok enes yok, sakın o belgeleri getirme eve, ben ofise gidince bakarım "
"Umeyr bey, bana olan sinriniz geçti mi acaba? "
"Hamne bir süreliğine gözüme görünme"
Aaa ceza yerine ödül verdi adam,
"Seve seve yaparım"
Dediğimde adamın kapıdan uzaklaştığına emin olduktan sonra kapıyı yavaşça aralayıp baktım, karşımda Fadime ana vardı, ona bakarak kocaman gülümseyip,
"kahvaltılık birşeyler var mı Fadime ana"
"Sen istersin de olmazmı kuzum, hadi gel "
Diye elimden tutup mutfağa götürdü, önüme binbir çeşit kahvalrılıkları koydu, ne kadar yeter ana desemde dinlememiş iyice duyurmuştu beni.
𝟑 𝒈𝒖̈𝒏 𝒔𝒐𝒏𝒓𝒂
┅┅┅┅┅┅┅༻❁༺┅┅┅┅┅┅┅Evet aradan koskoca geçmek bilmeyen zar zor katlandığım 3 gün geçmişti, o adamı o günden sonra pek evde görmedim 1 kere evdeki dosyaları almak için gelmişti, enes dosyaları alırken o arabadan bakıyordu, bahçeye çıkıyorken görmüştüm o ana göz göze gelmiştik, daha sonrası hiç görmedim.
Artık gerçekten deliricem bir şekilde annemin durumunun nasıl olduğunu bilmem lazım, acaba hizmetçilerden biri bana yardım eder mi.
"Ah zehra bakar mısın"
"Buyrun hanımefendi, bir isteğiniz mi var? "
"Evet, senden telefonunu rica edebilir miyim sadece 5 dakika, annemin durumunu öğrenmem lazım lütfen"
"Üzgünüm hanımefendi bunu yapamam, umeyr bey öğrenirse beni öldürür. "
Dediği gibi arkasını dönüp gitti, 4 5 tane hizmetçiye de aynı şekilde sordum onlarda yardım etmedi, LAN umeyr sen neden bunları bu kadar korkuttun ki bana yardım etmek istemiyorlar, ne kadar söylensem de nafile.
Pes ederek salonun koltuğuna kendimi attım, kafamı kanepeye yaslayıp gözlerimi kapattım ve düşüncelerimle yalnız kaldım."Ne yapıyorsun burda? "
Bir çırpıda yerimden ürkerek kalktım, ve sesin geldiği tarafa baktım, o gelmişti,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya'nın kalbi
RomanceMüslüman güzel genç ve eğlenceli bir kızın sert, kalbi kaskatı olmuş mafya ile yaşadıkları. ___________________________________________ Ben Umeyr. şöyleki bende kalp sadece kan pompalamak ve beni canlı tutmak için işe yarayan şeyden başka bir şey de...