Şehre dönüş iş hayatına dalmak demekti. İkimizde işlere sarılmış, günde sadece öğlen veya akşam yemeklerinde bir araya gelebiliyor daha sonra tekrar işe dönüyorduk. Bazen sabahın erken saatlerine kadar çalıştığım oluyordu. Tatilin de bir bedeli vardı. Birkaç hafta bu böyle devam etti. Hafta sonları bile ya toplantımız oluyor ya da iş yemekleri yeniyordu. Bu tempo Bizi birbirimizden uzaklaştıramadı tabii ki. Sonunda bir gün ikimizde günümüzü boşaltabildik. Sabah erkenden buluştuk. Sahil kenarında kahvaltı edip sonrasında da ele ele sahil boyu yürüdük. Yol boyu şakalaşmalar sohbet muhabbet o kadar uzun bir yol katetmişiz ki araçların olduğu yere taxi tutup döndük. Okyanus'un evine geçtik yolda ve eve girişte ne yapacağımızı konuşmamız tartışmaya dönüşmeye başladığı sırada iyice yaklaşıp sokuldu ve;
O; mis gibi plan işte ormanda piknik yapacağız mangal vs. Ben yatla açılmak istemiyorum ne olur ama ya..
B; ama Ben Seninle bu mesafeden tartışamam ki kimyam müsait değilGülüştük.....
O; Sen de haklısın uzun zaman oldu tabii
B; tabii kızım kaç hafta oldu
O; önce piknik??
B; peki madem ne piknikmiş ya hadi hazırlan
O; iyidir iyidir piknik mangal candır söylenme bakimHazırlanıp çıktık Benim eve uğrayıp mangal vs aldım üzerimi değiştirdim. Ormana doğru yola çıktık yol üzerinden de alışverişimizi yaptık. Mangalı falan hazırlarken önce Onun iki Arkadaşı sonra da Benim iki Arkadaşım da Bize katıldı tesadüf. İki çiftte evliydi. Sohbet muhabbet şarkılar söyledik yemek yedik çay içtik. Diğer çiftler içki tükettiler. Hava kararınca büyük bir ateş yaktık. 4-5 kişilik genç bir grup vardı yakınımızda, Onlarda Bize katıldı. Birinde gitar vardı, rica ettim verdi. Gece yarısını geçkin saatlere kadar Ben çaldım onlar söyledi. Arada gitarın sahibi çaldı Biz söyledik vs. Çok güzel bir şekilde eğlendik ve vedalaşıp evlere dağıldık. Yolda dönerken;
O; hayatım
B; sultanım
O; bir iki günlüğüne işten kaytarabilir miyiz ki acep??
B; gerçekten mi??
O; evet ne oldu olmaz mı?
B; Ben şu an kaytardım bileKahkahalar koptu....
Eve bıraktım sabah buluşmak üzere ayrıldık. Kahvaltıya Bana gelecekti. Perşembe Cuma kaytarıp hafta sonunu da arkasına ekleyip 4 gün Çanakkaleye gitmeye karar vermiştik. Eve gelip duşumu aldım. Dayıma mesaj attım Çanakkale saroz körfezinde evi vardı, onu kullanabilir miyim diye sordum. Sabah cevap gelir diye yatmaya hazırlanırken, kısa bir süre sonra cevap geldi. Evin müsait olduğunu ve anahtarın yerini yazmıştı. Teşekkür edip yattım ki hemen uyumuşum. Gün gelip yola düştük, keyifli bir yolculuğun ardından sonunda vardık. Ayaklarında asker botuna benzer botları vardı direk içeri girdi Ben de peşinden eşyaları yerleştirdik, buzdolabını doldurduk. Odaya çıktığımda 4 tane bot aldığını gördüm. Bunların hepsini denemek istiyorum deyince, şaşkınlıkla bakarken "ama üzerinde" deyiverdi. Bu nerden çıkmıştı hiç böyle adetleri istekleri olmamıştı. Peki madem dedim isteksizce. Daha sonra internette gördüğünü ve denemek istediğini yalvarırcasına ifade edince onayladım mecburen.
Bundan başlayalım hadi deyince uzandım. Yanağıma basarak giydi ve üzerimde gezmeye başladı. Tabanlarını öptürüp yalattı sonra diğerlerini de aynı şekilde denedi, yaklaşık iki saat kadar trample seansı yaşandı. Beraberce aşağı inerken teşekkür ederek defalarca öptü. Aşağı inince internetten bir dizi buldu koltuğa oturup ayağını kaldırdı botunu çıkarmamı istedi. Önüne yere oturdum ve tekini çıkardım. Hemen yüzüme dayadı iki saat kadar bottan bota gezen ayağında ki çorap hafif terlemiş kokusu harikaydı. Diğer botunu da çıkarınca ikisini de yüzüme yapıştırdı. Dizisini izlemeye başladı. Koklamaktan öpmeye geçtim ki, çorapları çıkarmamı istedi. Çıkarınca bir ayağını yüzüme dayayıp diğerini de onun üstüne attı. Yüzümde ki ayağa arada öpüp dilimi değdiriyordum. O da ara sıra ayak değiştiriyordu. Yavaş yavaş yere yattım topuğunu emmeye başladım. Oradan yavaş yavaş dilimi yedire yedire tüm tabanını dilim değmeyen yer bırakmayana dek yaladım. Yukarı aşağı defalarca gidip geldim ve parmakları da tek tek sonra toplu şekilde emdim. Sonra kalktı ve mutfağa doğru giderken kahve içelim mi dedi Ben de onayladım. Kahveleri yapıp geldi. Yan yana oturup diziyi izlemeye başladık. İki bölüm izleyip sonra yatak odasına gittik, ayakları ile Beni boşalttıktan sonra sevişerek uyuduk. Sabah erkenden Çanakkale turuna çıkacak olduğumuzdan hemen uyuduk.