PJM İLE HAYAL ET =ÜVEY BABAM 1.BÖLÜM=

3.8K 53 163
                                    

Senden başlayalım ..

Sabahtı...

Saat 10:30'tu..

Annen yoktu..bir buluşmaya gitmişti..

Sen kalkarsın ve mutfağa inersin masa öyle duruyordu kahvaltılıklarla birlikte toplarken bir kaç bir şey atarsın ağzına..

Günlerden 27 temmuz perşembeydi...

Yn: insan yediği sofrayı toplar..ben miyim anne yoksa annem mi anne anlamadım..cidden

Yukarıya çıkarsın...üstünü değiştirirsin..

Giydiğin⬇️

Duş almıştın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Duş almıştın..

Evden çıkarsın ve en yakın markete gidersin..

Yn: neler alsam acaba?..

Abur cubur birşeyler alır..

Telefonun çalar...

Annendi..açarsın..

Yn: efend-?

Yoona: neredeysen eve gel seni birisiyle tanıştıracağım..

Yn: p-peki..

Sen aldıklarını ödersin ve evine gelirsin içeriye girersin yere poşetleri bırakırsın ve salona gelirsin..

Yn: bu kim?

Yoona: baban...

Senin başından asağıya kaynar sular dökülür..

Jimin: merhaba yn..

Yn: ANNE SEN NE DİYORSUN!?.NE SAÇMALIYORSUN!?.kabul etmiyorum..farkındaysan ben babamı hala unutmadım anne..

Yoona: ben unuttum yn..sende unutsan iyi edersin..biz nikâhı çoktan kıydık..bundan sonra da baban burda yaşayacak ona karşı saygılı ol..yoksa evden kovarım seni..

Yn: anne yaşından küçük birisiyle nikah kıymak ne demek?!

Jimin içses: bende anlatabilsem..hayır yani bu kadın da karşıma nerden çıktı ya öf..taktı bana gerizekalı..para avcısı tam..

Yn: Evlatlık aldım desen tamam derdim hani bende abim olmasını isterim....cidden yakıştıramadım anne..

Yoona: kiminle yuva kuracağıma sen karar veremezsin..ben seviyorum..sende sevince anlarsın..

Jimin: umarım iyi anlaşırız..

Yoona: zamanla alışır..merak etme sen..otursana

Otururlar..annen jimin'in omzuna başını koyar ve belinden sarılır..

Sen odana çıkmıştın..

Yn: deliricem ya..deliricem..!.baba yardım et lütfen..sen gittikten sonra annem çok değişti..off..ben babalık istemiyorum..seni istiyorum baba

PJM İLE HAYAL ET × ÜVEY BABAM ×Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin