PJM İLE HAYAL ET =ÜVEY BABAM 5.BÖLÜM=

1.5K 25 3
                                    

Sabah olur..

Saat 11:30'tu.

Jimin uyanıktı..

Sen uyuyordun sadece..üstün açıktı..örtünmemiştin..

Jimin yanına gelir ve yanına uzanıp konuşur..

Jimin: bebeğim..uyan hadi..

Yn: saat kaç?

Jimin: 11:30 bebeğim..

Jimin: üstünü de açmışsın kalk hadi..evden giysi getirdim hazırlan babanın yanına gidelim..daha sonra kahvaltı yapmaya gidicez üyelere üyeler çağırdı..

Yn: ah tamam..

Senin omzun açılmıştı..

Yn: başım kazan gibi..

Jimin: ağladığın için olmuştur..

Yn: muhtemelen..annem evde miydi?

Jimin: evet..dün gece adamın yanında ne bok yediyse artık..

Yn: fotoğrafını mı çekmişler?

Jimin: evet..bana gönderdiler..

Yn: neyse bir çok delil oldu o zaman..boşanman daha kolay olur..

Doğum gününe 7 gün kalmıştı..

Jimin: evet..

Yn: şöyle yapsak..

Bu şekildeydiniz⬇️

Bu şekildeydiniz⬇️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çok azuzaktınız..öpüşmüyordunuz..

Jimin: ne yapalım söyle bakalım..

Yn: bu deliller git gide artıyor ya..annemi kaçırsak depoya atsak işkence etsek biraz sonra kağıdı imzalattırıp boşanma davası açsan o duruşma da olup bittikten sonra annemi ben öldürsem.?bence güzel bir fikir düşün derim..

Jimin: bence düşünmeye gerek yok..akıllıca bir fikir..üyelere de söyleyelim onaylarlarsa başlarız hemen plana..

Yn: ama 7 gün sonra yapalım..7 gün sonra 18'e gireceğim..e mahkemede de kimle kalmak istiyorsun dediklerinde de seni seçeceğim..

Jimin: yemin ederim benden zekisin güzelim..

Yn: abartma..olacakları söylüyorum..

Jimin: e hadi ne duruyorsun hazırlan planı anlatalım üyelere dönüşte..

Yn: tamam ya bekle..annem dedi sen buraya gelirken..?

Jimin: sormadı seni...ben plana devam ettiğim için biraz yakınlaştım..fazla soru zarar verir dedim..sonra şüphe etmesin diye işler yoğun işyerinde kalıcam 10 gün kadar dedim..hem seninle o arada evde kalır..birşeyler yaparız..

Yn: bilmem yapar mıyız?

Jimin: unutmadım dün dediğini gece seninim dedin..

Yn: şaka yapıyorum bebeğim..yaparız..ilk önce bi babama uğrayalım üyelere bi anlatalım planı..yaparız..bende seni özledim hem..

PJM İLE HAYAL ET × ÜVEY BABAM ×Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin