Jet hızıyla geçiş..
Saat gecenin 01:27'siydi..
Herkes hazırlanmış arabaya binmiş yola çıkmak üzerelerdi..hyun ve yunseo yoldalardı...jk ve hyeon da yoldalardü tae ve minji de yoldalardı..
Jin: herşey tam mı?
Hobi: tam tam..merak etme..
Jimin: güzelim sen korkuyor musun?
Yn: biraz...
Suga: yn sakın korkma bak bizler varız..size birşey olmicak..olursa vicdan azabı çekeriz biz..
Yn: hm hm..
Jimin: herşey tam olduğuna göre yola çıkalım hadi..
Saat 01:30 olmuştu...ve onlarda yola çıkmışlardı..
3-4 saat sürecekti yol..
Yolda 2 tane petrol vardı sadece..bir dağ evine yakın..biride dağa giriş yaptıktan sonra yarım saat mesafede kalıyor..
Yn ve jimin kendi arabalarında üyeler de kendi arabalarında...
Jimin: güzelim sen uyu istersen hm..hem bebeğimizde dinlensin..
Yn: seni öpebilir miyim?
Jimin: dikkatli ol ama..
Yn: tamam..
Yn uzanıp d.öper ve geri çekilir..
Jimin: seni seviyorum iyi geceler...
Yn: iyi geceler..
Yn koltukta kemeri tekrar takıp uyur..
15 dk sonra dağa giriş yaparlar..
30 dk sonra da bir petrolde durucaklardı..
Jimin senin rahat olmadığını görüp koltuğu hafif arkaya doğru yatırır..
Jimin minho'ya orda kal gelme demişti..minho da ordan ev tutup orada kalıyordu..arkadaşları gitmişti..bileti iptal etmişti..jimin olayı özetleyerek minhoya anlatmıştı..minho tamam diyip susmuştu..
Aradan yarım saat geçer ve petrole gelirsiniz..
Araba durduğunda sen korkup kalkarsın..kemerini çıkartırsın..
Yn: jimin noluyor?..
Jimin: şşş birşey olduğu yok petrole geldik benzin alıcaz bir kaç birşey alıcam marketten..
Jk tae ve hyun sizi bu petrolde bekliyordu 5 dk'dır..
Jk: offf...belim nasıl ağrımış?
Tae: benimde yemin ediyorum..
Minji: sue Allah'tan uyuyor..uyumasaydı işkence edecekti bize..
Tae: ben onun o halini de diğer halini de çok seviyorum bırak işkence çektirsin bize..büyüdüğünde bu hallerini çok özlicez unutma..
Minji: biliyorum biliyorum hayatım..
Jin: ben markete uğrayacağım..
Hobi: ben tuvalete gideceğim..
Rm: bende..
Tae: bende markete gideyim..
Jk: bene geleyim tae bekle cüzdanımı alayım..
Cüzdanını alırken uyuyan hyeo'nu dudaklarından öpüp tae jk jimin ve jin markete gider rm ve hobi birde suga tuvalete gider..
Diğerleri arabada durur..
Minji: yunseo lavaboya gidelim mi?
Yunseo: olur yenge..
Yn: bende geleyim..
Hyun: bende geleyim birşey mirşey gelir başınıza birde..
Yn uyumamıştı tekrar..
Kızlarda hyun ile lavaboya gider hyun kapıda dışarda onları bekler..beklerken..rm hobi ve suga çıkar lavabodan..
Suga: hyun noldu?
Hyun: kızları bekliyorum..başlarına bi iş gelmesin diye burda bekleyeyim dedim
Rm: iyi yapmışsın..
Hobi: işler nasıl?
Hyun: çok yoğun...1 haftadır Yunseo ve vien ile ilgilenemedim..yunseo ile de bunun yüzünden bugün sabah kavga ettik..aslında yunseonun patlama sebebi ev işleri vienin sorumlulukları ve viene bakmaktı herşey üstüme gelmeye başladı falan dedi..ordan da bana geldi konu bilgisayardan başını kaldırıp bana bakmıyorsun hayatında başka biri mi var dedi..sonra ben el kaldırdım..ama vurmadım..durdurdum kendimi ve güzel bir dille konuştuk sakince ve sorunu hallettik..hizmetçi buldum hem viene bakıcak bir kızı da var seo-ah teyze diye biri jina diye kızı var..
Suga: valla vurdum deseydin varya yumruğu geçirirdim sana..
Hyun: o kadarlık olamadım daha..olmam da..
Rm: aferin..olma zaten..
O sırada kızlar çıkar..
Minji: geldik..
Yn: gidebiliriz..
Hyun: gidelim hadi..
Hepsi arabanın olduğu yere gelirler ardından jimin jk,tae jin gelir..
Herkes arabanın olduğu yere toplanır..
Jimin: şimdi napıyoruz...?
Bu arada 400'e yakın koruma var ev çok büyük çünkü..ama 400 koruma aynı anda gelmiyor..iki araba bir gün..iki araba diğer gün..iki araba üçüncü gün gibi falan filan...
Dikkat çekmemek için 400 koruma 1 gün arayla 2 araba 2 araba olarak gelecekler..Jin: şimdi..vakit kaybetmeden arabalara binip yola çıkalım planı dediğim gibi evde yapıcaz..planı sabah yaparız sakin bi kafayla çünkü eve gidince yorgun argın olucaz..uyumak isticez..
Yn: doğru..
Rm: haydi herkes arabaya o zaman birşey olursa arayın bizi..
Jimin: tamam ararız..
Jk: tamam hyung
Tae: mesaj alındı okey..
Herkes arabaya biner ve yola devam ederler..
02:00'dı saat
Herkese iyi seyirler diliyorum şuan müşteriler gelmeye başladı biraz yoğunuz boşluk olursa yazarım taslakta durur evde atarım..yazamazsam da evde yazar atarım size..biraz da kendimi kötü hissediyorum karnım ağrıyor..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PJM İLE HAYAL ET × ÜVEY BABAM ×
FanfictionHikayemi beğeniyorsanız ve okuyorsanız yorum yapmayı ve vote atmayı unutmayın..beni arkadaşlarınıza,kuzenlerinize,abilerinize/ablalarınıza vb.kişilere önerin...birde takip ederseniz sevinirim bebişlerim..