PJM İLE HAYAL ET =ÜVEY BABAM 40.BÖLÜM=

199 9 1
                                    

Yunseo hyun arabadan indikten sonra kapıları kilitler..

Hyun kahveleri almaya gider..kahveleri alır ve arabaya doğr gelir..yunseo kilitleri açar..

Hyun: bu senin güzelim..

Yunseo: teşekkür ederim hayatım..

Hyun: rica ederim

Yunseo ve hyun sahile giderlerken bizde üyelere bakalım.

Suga: ALOO KALKIN LAN HADİ!

Suga: lan bide bana uykucu dersiniz KENDİNİZ UYKUCU ÇIKTINIZ BE!.HOROZ MUYUM AMK BEN BURDA ALOO KALKIN LAN!.

Jin: KALKTIK BE SUS!.

Rm: ne çeneniz varmış arkadaş bi susmadınız ha?!

Suga: jimin bizi çağırıyor eve..

Hobi: niye ki lan?.

Suga: ben nerden bilim..gidip öğrencez..hazırlanın hadi..

Hazırlanmaya giderler..

Üyeler hazırlanır ve evden çıkıp arabaya binip sizin eve doğru yola çıkarlar..

Jin: tae ve jk'da gelicek mi?

Suga: mesaj attım ben gelicekler..

Rm: iyi güzel..

2 saat sonra..

12:30'tu saat..

Jk: lan olm biz bunu öldürüyoruz öldürüyoruz bu tekrar diriliyor ne biçim herif bu kaç canlı?!

Suga: lan ben bile uykumdan kalkamıyorum bu gerberdiği yerden nasıl kalkıyor amk kim yardım ediyor bu herife..?!

Tae: yemin ediyorum aynı şeyi ben dicektim..

Jimin: bu herifin kesin bir planı vardır..jungkook ve tae karınızı alıp şu bizim dağdaki eve gidin..bizde arkadan geliriz gece saat 01:30'da yola çıkarız..4,5 saat sürüyor yol gidince yatar uyuruz sabaha da birşeyler düşünürüz siz gelirsiniz plan yaparız..

Suga: bize uyar..hanımlar size?

Hyeon: olur..sorun yok..

Minji: tamam..

Jin: o zaman hanımlar şimdiden bavulunuzu hazırlayın o adam ortadan kalkana kadar o dağ evinden dışarı çıkmak yok..

Jimin: o adam ortadan ne zaman kalkarsa yeni tekrar buraya gelicez..

Yn: bu adam bayağı tehlikeli o zaman?

Jimin: evet güzelim..bizden bile tehlikeli hatta bizden sonra 2.mafya ...

Yn: jimin bebeğimize bir şey olmaz değil mi?

Jimin: asla olmicak güzelim tamam mı olmasına izin vermicem..ben önceden bu olayı hyun'a anlattım onlar zaten birazdan dağ evinde olurlar..

Hobi: iyi yapmışsın jimin..

Jk: aynen..o zaman birşey yoksa bizde evlere dağılıp valizleri hazırlayalım..

Jimin: yok..saat gece 01:30'ta yola çıkıyoruz..

Jin: aynen...hadi görüşürüz size..

Jimin: bay bay..

Kapıya kadar uğurlarlar..

Jimin bi anda seni kucağına alır..

Yn: hih!.

Jimin: ben sana dokunmadan nasıl yapıcam..9 ay yine mi bekliycem ben..

Yn: yapıyorsun yapıyorsun sonra mızmızlanıp "9 oy doho mo bokloycom yo" diyorsun..sen istemedin mi bi tane daha bebeğimiz olsun diye?

Jimin: haklısın güzelim..

Yn gülümser..

Yn: hemen geçer bu 9 ay merak etme..

Jimin: öyle mi dersin?

Yn: evet..

Jimin: peki..

Yn: offf çok korkuyorum..sağ sağlim gidelim şu dağ evine..başka birşey istemiyorum..

Jimin: korumalar olucak merak etme..

Yn: tamam..

Arkadaşlar cok yorgunum eve demin geldim herkese iyi geceler diliyorum..
Bugünlük bu kadar.yarın bölüm gelir mi bilmiyorum..

Bays bebişlerim

👋👋👋😘🥰💤

PJM İLE HAYAL ET × ÜVEY BABAM ×Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin