PJM İLE HAYAL ET =ÜVEY BABAM 26.BÖLÜM=

327 10 2
                                    

Hızlı geçiş..

Saat 23:00'dır..

Hyun geleli 5 dk olmuştu..

Banyo ediyordu..

Biz bir geriye ışınlanalım..

Saatin 16:15'i..

Hyun: ya size diyorum ki şu adamın başında durun!.zor bir şey istemiyorum..!

Koruma: efendim su içmek için ayrılmıştım..

Hyun: diğerlerinden iste ALLAH ALLAH!.BU ADAMI ÇABUK BULUYORSUNUZ BANA!

Depodaydı..

Dongmin: oğlum bi sakin ol!.bulurlar..

Hyun: karıma zarar vermesinden korkuyorum baba..tanımıyorsun o piçi sen!

Dongmin: sen bu kızı seviyorsun cidden oğlum..

Hyun: baba sevmesem niye takla atıp durayım etrafında yada sevmesem evlenir miyim sence?

Dongmin: haklısın..o zaman bi tanıştır isteme oldu eve çekildiniz ikinizde..

Hyun: haklısın baba..ama hamile biliyorsun korkudan dışarıya çıkarmak istemiyoruz hem jimin hemde ben..göndermiyoruz yani..çıkarsak da ben oluyorum korumalar oluyor..jimin de ona zor izin veriyor..

Dongmin: haklısın...doğru olanı yapıyorsunuz aslında zaten..

Hyun: ...off bugün işler çok..

Dongmin: ben hallederim sen kızımın yanına git..

Hyun: yok olmaz...bakmam gereken evraklar var..mallar kontrol edilip teslim edilcek..tekrar yeni silahlar gelicek onlar kontrol edilicek işte işim çok o yüzden sen gidebilirsin şirkete..daha sonra ben gelirim

Dongmin: ısrar var teklif yok..

Hyun: görüşürüz baba..

Dongmin: görüşürüz oğlum..

Şimdiki günümüze gelelim×××..

Hyun banyosunu yapar ve çıkar

Yunseo ağlamıştı..

Hyun: yunseo!..bebeğim neden ağlıyorsun?!..

Hyun geldiğinde direk banyoya girdiği için daha anca konuşuyorlardı..

Yunseo: niye geç geldin?..ben burda meraktan gebereyim..

Hyun: hayır hayır lütfen...özür dilerim..yemin ederim aramayı unutmuşum..haber veremedim çok yoğundum silah teslimi yaptım silah teslimi aldım..kontrollerjni yaptım derken unuttum...özür dilerim ağlama lütfen güzelim..

Yunseo: babam çok kızgın sana..gözüne gözükme..

Hyun: hayır yunseo..ne yaparsa yapsın..

Yunseo: kendini öldürtmek mi istiyorsun hyun..?

Hyun: güzelim özür dilerim merak etme birşey yapmaz..eskiden yaptığı gibi bağırıp çağırır küfür eder sonra affeder..vurursa yumruk atar o kadar..hem arayacaktım ben seni..çalışırken aklımdan çıkmış yemin ederim güzelim..

Yunseo: git hyun ya..

Yunseo salona iner..

Herkes yemeklerini yemişti..

Saat 23:10'du..

Jimin: nerde o?

Yunseo: g-giyiniyo...baba sen sakin ol lütfen..

Jimin: ne sakini ya?!.sen budda meraktan çatlıyorken ben nasıl sakin olucam...ağladın üstüne üstlük..

Yunseo: ya baba ben affettim unutmuş haber vermeyi uzatma lütfen

Jimin: bi gelsin konuşucam ben onunla merak etme

Yn: jimin sanki biraz abartıyorsun aşkım.

Jimin: ne abartması ya?.ben ona ne dedim kızımı üzersen bende seni üzerim dedim..ahmak herif..en azından insan mesaj atar atamıyorsa arar ya bu kadar mı zor karını aramak karına mesaj atmak..

Yn: herkes senin gibi boş olmuyor ama jimin!.belki çalıştı aklından çıktı nerden biliyorsun belki arayacaktı..

Jimin: hiç boşuna konuşmayın gelsin o konuşucam..

Hyun gelir.

Bundan başka gelmeyebilir bunu şuan zor attım..

İyi seyirler

Bayss😘😘😘💋👋

PJM İLE HAYAL ET × ÜVEY BABAM ×Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin