PJM İLE HAYAL ET =ÜVEY BABAM 29.BÖLÜM=

276 9 0
                                    

Saat 13:30'tu..

Jk hyeon'un yanına gelir hyeon kalkıp sarılır boynuna..

Hyeon: özür dilerim...özür dilerim jungkook affet beni..

Jk: şşş güzelim...ağlama...

Hyeon: sana çocuk veremiyorum..seni sevindiremiyorum ben..beni affet lütfen..

Jk: affedilicek birşey yapsaydın affederdim ama yapmadın..senin suçun değil bu...şimdi olmuyordur ama bi bakarsın bebeğimiz olmuş kucağımıza almışızdır hm...ben seninle çocuk yapmak için evlenmedim sadece...seni sevdiğim için...beni ben olarak kabul edip sevdiğin için..yuva kurmak için evlendik evlendim..

Hyeon: hm hm..

Jk: benim için illa çocuk şart değil..ha ama sen tutturuyorsan hayır sana bir çocuk vericem vermek zorundayım kapa çeneni dersen..tüp bebek var...kimsesiz bebekler,çocuklar var ben onlarada babalık yaparım..tedavisi var tedavisimi olursun..benimde olmam gerekiyorsa bende olurum bebeğim..ama sen yeter ki ağlama üzülme...

Hyeon: beni hiç hak etmiyorsun..şu güzel,temiz kalbin beni hak etmiyor jungkook..

Jk: hak ediyor...seni çok hak ediyor güzelim..hadi artık ağlama yunseo bizi merak etmiştir gidelim yanına

Hyeonun göz yaşlarını siler hyeon da siler ve yunseonun odasına gelirler..

Jiho: valla iyi gördüm seni yunseo..

Yunseo: amca geç oraları geç..ben eve ne zaman giderim...onu söyle hastane beni hem yoruyor hem bunaltıyor midemi de bulandırıyo...

Jiho: yarın öğle saatlerinde veya öğleden sonra 13:30-14:00 gibi çıkarsınız..

Yunseo: peki güzel..

Jiho: ama seni bi muayene etmem gerekiyor..

Yunseo tamam der..

Jiho gözlerine ışık tutar elini takip ettirir..

Jiho: bir sorun yok..yarın gideceginizde haber verin tekrar kontrol edicem..

Hyun: tamam jiho..

Jiho: hadi size görüşürüz ben hastalarımın yanındayım..

Soomin: offf anne ya çok tatlı baksana..

Yn: evet annecim..

Minho: dayısının gülü..

Jimin: oğlum sen bugün eve geliceksin demi?

Minho: evet baba gelicem...nöbetlerim bitti artık..

Yn: güzel...çok yoruluyordun.. dinlen eve gelince..

Minho: evet dinlenicem..

Yunseo: abi...

Minho: efendim abicim..

Yunseo: iyi ki varsın...

Minho yunseo'yu öper ellerinden..

Minho: sende güzelim sende iyi ki varsın..

Vien uyuyordu küvezinde..

Rm: güzelim biz gidelim fazla kalabalık oldu burası..hem vien de mikrop kapmasın..

Yunseo: tamam amca..teşekkürler yanımda olduğunuz için

Suga: tabi ki de küçük hanım yanında olmayıpta napıcaz...

Yunseonun yanağını sıkar hafiften

Yunseo gülümser..

Jin: hadi fıstık bay bay kendinize iyi bakın..

PJM İLE HAYAL ET × ÜVEY BABAM ×Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin