Saat 19:00'dı..
Jk gidip kapıya bakar gördüğü kişi ile şoka girer
Jk: s-sen?..
?: j-jungkook..
Acaba kim?
Jk içeriye alır..
Jk: yn yaşıyorsun!..
Sana sarılır..
Yn: özür dilerim...affet beni..herşeyden herkesten uzak kalmak kafami dinleyip herşeyi unutmak istedim..
Jk: seni anlıyorum en doğal hakkin biliyorum..affediyorum seni ama jimin ne yapar bilmiyorum yunseo ve minho ne der bilmiyorum yn..
Yn: onları çok üzdüm..Yunseoyu çok üzdüm..
Jk: evet..
Jimin: JUNGKOOK KİM-
Kim gelmiş diyecekken seni görmesiyle susar ve sinirleri tepesine çıkar..ne kadar sana bağırıp çağırmak istemesede sinirini kontrol edemeyip bağırır..
Jimin: İNANAMIYORUM SANA YA!?.
Yn: j-jimin ben inan ki özür dilerim her-
Üyeler gelir kızlar da gelir
Hyeon: yn!?..
Jimin: SUS KAPA ÇENENİ!.SESİNİ DAHİ DUYMAK İSTEMİYORUM!..NEDEN YAPTIN BUNU!?N.NİYE YAPTIN!?.SÖYLESENE YN?!
Yn: HERŞEYDEN HERKESTEN UZAKLAŞIP HERŞEYİ UNUTUP TEKRAR MUTLU OLMAK İSTEDİM ÇÜNKÜ!.SİZE YÜK OLACAKTIM!.yük
olmaktansa-!Yunseo: yük olmaktansa ölü süsü vereyim dedin öyle mi?..BEN NE KADAR AĞLADIM SENİN HABERİN VAR MI!?.1 YIL KENDİMİ BASIL TOPARLADIM HABERİN VARMI ANNE!?.MEZARINA GELDİM HERGÜN VİEN BUNU YAPIYOR ŞUNU YAPIYOR SENİ ÇOK SEVİYORUM!..ya sen nasıl bi annesin ya..hah!?
Yn: y-yunseo..ne diyorsun?
Minho: hiç kusura bakma ama yunseo haklı...biz zor toparlanıyoruz..sen geliyorsun sürpriz kutusu gibi gelip yaşıyorum ben der gibi karışımıza çıkıyorsun..
Jimin: bunları bile bile göz aldın demi?..bunları yaşayacağımızı bile bile göz aldın..
Yn: amacım sizi üzmek yıpratmak değildi jimin..minho yunseo lütfen yapmayın..
Yunseo: neden yaptın anne..vien 1 yıldır anne sütü içemedi..
Yn: ben 2 yıl önce kaçırıldım tecavüz edildim..sonra kaza oldu ve bende pes ettim..herşeyden herkesten uzak durup herşeyi unutmak istedim tekrar mutlu olarak geri dönmek istedim..sizi çok özledim..herkesi özledim ben..
Jin: yn bak seni anlıyorum..ama bunu yapman tamamen bi aptallık...bize ben uzaklaşmak istiyorum tek başıma bir yere gitmek istiyorum deseydin gönderirdik..
Minho: konuşma amca boşver..sen artık nasıl olsa bizsizliğe dayanmışsındır..şimdi git burdan seni istemiyoruz..
Suga: minho çok ağır konuşuyorsun..annen o senin!.
Yn: minho deme öyle...
Sen ağlıyordun..
Yunseo: a-anne...
Yn: yunseo..güzelim..
Yunseo: gitme..
Yn: beni istemiyorsunuz...en doğrusu bu..
Yunseo: baba bişi desene..
Minji: yn gitme..
Yn dinlemeden evden çıkar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PJM İLE HAYAL ET × ÜVEY BABAM ×
FanfictionHikayemi beğeniyorsanız ve okuyorsanız yorum yapmayı ve vote atmayı unutmayın..beni arkadaşlarınıza,kuzenlerinize,abilerinize/ablalarınıza vb.kişilere önerin...birde takip ederseniz sevinirim bebişlerim..