PJM İLE HAYAL ET =ÜVEY BABAM 33.BÖLÜM=

224 9 0
                                    

Jimin: paşam...amcanlar gitti mi?

Minho: gittiler baba..sizi rahat bırakmak istediler..annem iyi mi sen iyi misin?..boşanma laflarını duyduk..

Jimin: hayır hayır merak etme boşanma falan yok..annen kendini kötü hissedip öyle söyledi..boşanma falan yok oğlum merak etme..

Minho: ohhh tamam..içim rahatladı..annem napıyor?

Jimin: şimdi uyudu...sende git uyu hadi..yunseo uyanık mı haberin var mı?

Minho: inatla uyumamış..yunseo uyumayınca hyeon yengem ve minji yengem birde hyun eniştem uyumamış..

Jimin: ben yunseo'nun yanına gidiyorum o zaman sen annenin yanında dur..birşey olursa mutlaka ara..

Minho: tamam baba ararım...dikkatli ol..

Jimin: sende..şu silahta belinde dursun..

Minho beline silahı koyar..

Minho: tamam..

Jimin evden çıkıp arabaya biner ve yunseonun yanına sürer hızlı bir şekilde..

Minho da yn'nin yanına çıkar koltuğa oturur..

Bir süre sonra..

Saat 22:25'tir..

Yunseo: baba bak doğruyu söyle annem şuan iyi değil mi?

Jimin: güzelim biraz kötü biraz iyi...ben toparlıyorum anneni merak etme...

Yunseo: birşey olmicak anneme demi?

Jimin yunseota sarılıp öper..

Jimin: olmicak kızım abin yanında..

Yunseo bir tıkta olsa rahatlar..

Yunseo: peki..

Jimin: kızlar sizi de jk ve tae alsın arayın hadi..

Minji: peki..

Hyeon arar jk'u jk gelicekti.

Minji 'de tae'yi arar o da gelicekti..

Minji ve hyeon toparlanırlar..

Hyeon: yunseo kendine iyi bak yengecim tamam mı?..üzme kendini...

Yunseo: tamam yenge

Minji: dikkat edin kendinize lütfen..iyi geceler..

Jimin: yunseo biz gidince uyuyun tamam mı uyumamazlık yapma..senin bebeğin var annesin sen..unutma

Yunseo: unutmadım baba...

Jimin: o zaman hadi git uyu hyun gidin uyuyun hadi biz çıkar gideriz zaten jk ve tae'de geldi

Minji: bay bay..

Hyun: görüşürüz..

Jimin: görüşürüz.

Üçü de gider..jimin evine gelir..

Jimin odaya girip minhoyu odasına gönderir ve üstünü değiştirir yanına yatıp uyur..

Herkes uyumuştu..



Sabah olur..

Saat 10:37'ydi..

Minho ve jimin kahvaltı yapmışlardı sen uyuyordun..

Minho sofrayı toparlarken babasıyla birlikte..bi yandan da sana kahvaltılık birşeyler hazırlıyordu jimin..

Minho: baba sen annemin yanına git ben hallederim burayı..

Jimin: tamam paşam..

Jimin gider..

Senin yanına gelir..

Jimin komidinin üstüne koyar ve yanına gelip uzanır..sen uyanırsın ve korkarsın..

Yn: j-jimin noldu?

Jimin: şşş korkma..sakin ol..hadi elini yüzünü yıka kıyafetlerini giy kahvaltı hazırladım sana kahvaltı yap..

Yn: tamam..


Bu bölüm bu kadar çok yoğunuz

PJM İLE HAYAL ET × ÜVEY BABAM ×Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin