PJM İLE HAYAL ET =ÜVEY BABAM 43.BÖLÜM=

236 7 2
                                    

Aradan 6 ay geçer..

Hyeon ve yn 6 aylık hamileler..minji ve tae sue ile ilgileniyorlardı hala...jk ve hyeon'un bebeğinin cinsiyeti kızdı adını minsun koymayı düşünüyorlardı...

Suga jina ile evlenmişti 1 hafta önce..ikisi de birbirlerini seviyorlardı..

Sue ve vien (kaç yaşındalardı unuttum) 5 yaşındalar..

Minho evlendi 1 ay önce..karısının adı yoojin..ve yoojin iyi birisi minhoyu gerçekten seviyor minho da aynı şekilde..

Suga ve minho çiftlerinin bebekleri yok daha zamanla o da olucak hshsjs....

Sen ailenle çok mutluydun..bebeğin düşme riski geçmişti..sizin kızınız oluyordu yine ve adını arin koyacaktınız..

Günlerden salıydı..saat 19:30'tu yağmur yağıyordu..herkes kendi evindeydi..tehlikeli adam(adını unuttum adı woojin olsun..kpop idolündeki woojin değil) woojin depodaydı bugün ölecekti ölmek için yalvarmıştı..

Herkes yemeklerini yemişti..

Yunseo ve hyun;

Yunseo: annecim gel hadi sütünü iç..bak karnım ağrıyor zaten yorma beni..

Vien: babam içirsin babamı istiyorum!.

Yunseo: off..HYUN NERDESİN!?

Hyun: geldim!.benim prenses kızım ne istiyor acaba?

Vien: sütümü sen içir..bana masal oku..

Hyun: tamam güzelim gel bakalım kucağa..otur..

Vien mutlu bir şekilde gelir ve kucağına gidip oturur babasının hyun eline kitap alır vien de sütünü içmeye başlar..

Yunseo: sizinle napıcam ben?..

Hyun: hadi sen salona git otur biraz..

Yunseo: tamam..

Vien: anne öpebilir miyim?

Yunseo: tabi annecim..

Vien annesinin yanağını öper..

Yunseo da öper..

Yunseo: hadi iyi geceler benim pırlantam..

Vien: sana da annecim

Yunseo salona gider ve oturur..hyun da yatağa vieni yatırıp masal okur..

Hyun masal okurken vien yavaş yavaş uyku moduna geçiyordu..

Hyun birazdaha okur ve vien gözlerini kapatıp uyur..hyun uyuduğunu görünce gülümseyip kitabı kapatır ve üstünü örtüp alnından öper vienin..vienin odasından çıkıp salona gider..

Hyun: bebeğimin karnı mı ağrıyormuş bakayım..?

Diyerekten koltuğa oturur ve yunseoyu kucağına oturtur..

Yunseo: evet çok ağrıyor..

Hyun elini Yunseo'nun karnına getirip okşamaya başlar..

Yunseo: ahh çol ağrıyor..

Hyun: ilaç içtin mi?

Yunseo: ağrı kesici içtim işe yaramadı..2 saat oldu neredeyse-aaahh bebeğim..

Hyun: tamam tamam güzelim..bahçeye çıkalım hadi

Yunseo: yağmur yağıyor ama soğuktur..

Hyun: bahçeye dediysem balkona yani güzelim hem azaldı baksana

Yunseo: peki olur..ben hırkamı giyip geleyim..

Hyun: balkondayım ben

Yunseo: tamam..

PJM İLE HAYAL ET × ÜVEY BABAM ×Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin