Geri çekildim.
"Ben gitsem iyi olacak..." dedim ve hızla evden çıktım. Ben çıkarken arkamdan bir şeyler demişti ama onu duymamazlıktan gelip hızlıca evime gitmeye başlamıştım. Eve geldiğimde anahtarla kapıyı açıp içeriye girdim.
"Hoş geldin abi." dedi beni gören Naz.
"Hoş buldum prensesim. Ne yapıyorsun?" dedim onun yanına gidip.
"Bir şeyler izliyordum. Aç mısın?"
"Yok abiciğim, sağ ol. Ben yatıyorum."
"Peki. İyi geceler."
"İyi geceler." diyip odama geçtim ve üzerimi değiştirip kendimi yatağa bıraktım. Ardından çok düşünmemeye çalışıp uyumaya çalıştım. Tam uykuya dalacakken susmayan bildirim sesleriyle gözlerimi açtım.
Telefonu açıp mesajlara baktım.
Uğur: İyi misin? (23.56)
Uğur: Kızdın mı? (23.57)
Uğur: Şahin?? (00.05)
Uğur: Neyse sonra konuşuruz. (00.07)
Uğur: İyi geceler. (00.07)
Görüldü. (00.08)
Telefonu sessize alıp geri yattım. Ve bir süre sonra uykuya daldım.
Naz'ın beni dürtmesiyle uyandım. Naz'a baktım.
"Ne oldu?" dedim.
"Uğur geldi. Seni soruyor."
"Gitmiş, falan bir şeyler de işte." dedim ve kafamı yastığa geri koydum.
"Peki." dedi ardından kapıyı kapatıp gitti.
Uğur;
"Baktım da, erken gitmiş sanırım." dedi Naz.
"Önemli bir şeyse gelince söyleyeyim mi?" dedi ardından.
"Yok, önemli değil. Ben gideyim teşekkürler."
"Rica ederim." dediğinde ellerimi cebime koyup gitmeye başladım.
Anlaşılan benden kaçıyordu. Kaçan kovalanır derlerdi fakat onun peşinden koşmamaya karar vermiştim. Ve yanı sıra ben de ondan kaçacaktım.
Bu mahalleye taşındığımdan beri onu seviyordum. Bu zamana kadar içimde tutmuştum ama bazı şeylerin farkına varmıştım. Beni sevmeyeceğini bile bile açılmıştım.
Açılmasam acı çekecektim. Açıldığım için yine acı çekecektim. Ama yüzde bir ihtimal olsa bile açılmıştım.
1 hafta sonra;
"Lan Uğur!" diye bir ses gelince sesin olduğu yere baktım. Serhat Abi'ydi. Yanında Kemal Abi ve Şahin vardı. Şahin'e baktıktan sonra onun da bana baktığını gördüm ardından bakışlarımı Serhat Abi'ye çevirdim.
"Efendim Abi?" dedim.
"Gelsene oğlum, ne "Efendim Abi" diyorsun?"
"Yok abi, başka zaman."
"Gel la işte naz etme."
"Yok abi valla. Yoğundu bugün restoran yorgunum biraz, yatacağım."
"Tamam koçum. Ama başka zamana sözün var, unutma."
"Tamamdır abi iyi eğlenceler, iyi geceler."
"İyi geceler." dedi Serhat Abi.
Sonrasında eve geçtim ve üzerimi değiştirdim. Tam yatağa uzanacaktım ki kapının çalmasıyla kapıya gittim.
"Ne işin var burada Şahin Abi?" dedim karşımdaki Şahin'e. Cidden ne işi vardı? Bu 1 hafta boyunca onunla selamlaşmak için dahi konuşmamıştım ve şimdi evime kadar gelmişti.
"Abi? O nereden çıktı? Bir süredir demiyordun." dedi.
"Dediğin gibi demiyordum, artık diyorum. Sonuçta benden büyüksün."
"Sen Şahin de bana. Siktir et abiyi, yakışmıyor ağzına." dedi. Demek ki ona abi dememi istemiyordu. İçten içe sırıttım ve inadına abi diyecektim.
"Abi demeyi tercih ediyorum Şahin Abi." dedim inadına "Abi"yi bastıra bastıra.
"Önceden abi diyordum ne değişti? Hem neden gelmiştin?"
"Şimdi deme. İstemiyorum."
"Tamam Şahin Abi. Neden geldin?" yine abi dediğimde bir şey diyecekti ama vazgeçti.
"Benden kaçıyor musun sen?" dedi sanki kendisi kaçmamış gibi.
"Ne alakası var Şahin Abi, neden kaçayım ki?"
"Kaçıyor gibisin."
"Ne alakası var Abi ya? Kaçmıyorum."
"Kaçıyorsun."
"Bana diyene bak, asıl sen kaçıyorsun. Şimdi müsaadenle yatmaya gidiyorum." dedim ve kapıyı kapatıp yatağıma gittim ve gözlerimi kapatıp uyudum.
━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━
"Abi" demeye başlamış, bu da demek oluyor ki; trip seansı başlamış.
Umarım beğenmişsinizdir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şahin - BxB
Random[texting - düz metin] Mahallenin abisi olarak anılan Şahin ve aynı mahallede yaşayıp ona gizli numaradan yazan Uğur. Eşcinsel konulu kurgudur.