24┃Beni Affet

2.2K 93 16
                                    

Uğur'un çalıştığı yere gelmiştim ve şimdi de onun çıkmasını bekliyordum. Ben geldikten yaklaşık 10 dakika sonra çıkmıştı ama beni farketmeden gitmeye başlamıştı. Onun peşinden gittim ve dürtüp çiçeği yüzümün hizasına çıkardım.

"Birlikte döner yiyelim mi?" dediğimde güldü.

"Çiçek mi aldın sen bana?" dedi. Çiçeği Uğur'a verdim.

"Evet."

"Benimle döner yer misin?" çiçeği kokladı.

"Yerim." diyip güldü. İdris Abi'nin yerine gittik ve döner söyleyip dışarıya oturduk.

"Beni affet Uğur'um. Vallaha seviyorum seni." dedim.

"Dönerleri yiyelim, bakarız." dediğinde bir of çektim. Dönerler gelince dönerleri yemeye başladık. Ondan erken bitirdiğim için onu izlemeye başladım. Dönerini bitirince hemen sordum.

"Affettin mi?" dedim.

"Çok uzatmanın bir manası olmadığını düşünüyorum, affettim." dedi gülümseyip.

"Allah be! Vallaha mı?" dedim sevinçle.

"Evet." diyip güldü. Ona baktım.

"Hep gül, çok güzel gülüyorsun."

"Güldürürsen güleriz." dedi. 5-10 dakika sonra da kalkıp otobüse bindik ve mahalleye gittik. Mahalleye geldiğimizde kolumu omzuna attım ve kulağına doğru eğildim.

"Beni affettin, peki sevgilim olur musun?" dedim kulağına onun evine doğru yürürken.

"Olurum." diyip gülümsedi.

"Sevgilimsin artık." dedim gülümseyerek evinin önüne geldiğimizde.

"Sevgilinim artık." dedi. Kolumu omzundan çektim.

"Hadi gir artık içeriye." dedim.

"Gel istersen sen de."

"Geleyim mi?"

"Gel." dedi ve elimi tuttu ardından kapıyı açtı ben de onun peşinden gittim. Oturma odasına gelince de koltuğa oturdum, o da benim kucağıma oturdu. Ama bu sefer yan değil, düz oturdu.

"Seni seviyorum." diyip Uğur'a sarıldım ve kokusunu içime çektim. O da bana sarıldı ve ensemdeki saçlarla oynadı.

"Ben de seni seviyorum." dedi.

"Çok güzel kokuyorsun." dediğimde geri çekildi.

"Sana ne oldu böyle?"

"Ne olmuş bana?"

"Bir anda iltifatlar falan?"

"Aşk çenemi çözmüş desene." diyip sırıttım.

"Çözmüş gerçekten." diyip gülümsedi ve yüzüme doğru eğildi. Dudağıma yapıştığında ona karşılık verdim ve ellerimi beline koyup onu destekledim. Bir anda geri çekildi.

"Ne oldu?" dedim.

"Bir şey aklıma geldi de." dedi ve olduğu yerden havalanıp cebinden telefonu çıkardı. Ardından geri oturdu. Oturmasıyla kafamı geriye attım. Biraz etkilenmiş olabilirdim.

"Ne geldi aklına?" dedim.

"Bir dakika." dedi ve biraz sona telefonu bana çevirdi.

"Asla "Asla" deme demişler Şahin gözlüm." dedi ben telefondaki yazıları okurken.

" dedi ben telefondaki yazıları okurken

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Şahin - BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin