Ertesi gün;
Şahin;
"Lan Ahmet'i neden dövdünüz? Tamam hadi olan oldu da Akif Abi'nin oğlu sonuçta, hatırı var adamın." dedim yanlarına giderek Serhat hemen cevap verdi.
"Yanlışı varsa hatırı var falan dinlemem ben, hem Ahmet'in hatırı yok Akif Abi'nin var senin dediğin gibi." dediğinde yanlarına oturdum.
"Ben bir şey yapmayacaktım ama gel beni kaşı dedi, kaşıdım." dedi Kemal ellerini 'ben bilmem' anlamında kaldırıp.
"Akif Abi'ye ne diyeceğiz oğlum?" dediğimde Serhat ile Kemal bakıştı. Ardından Serhat bana döndü.
"Kaşındığını söyleyeceğiz kardeşim, gel beni kaşı dedi kaşıdık. İyilik ettik fena mı?" dediğinde bir tövbe çektim.
"Doğruyu mu söylesek acaba? Akif Abi onu zaten kendi elleriyle gebertir." dedi çocuk gibi.
"Adamı evlat katili mi yapacaksın Serhat?" dedi Kemal, Serhat ona dönüp her zamanki gibi kolunu omzuna attı.
"Yapmayalım diyorsan yapmayalım Kemal'im. Hem yazık adama hapishanelerde çürür, Allah korusun." dedi kulağını çekip çardağa vururken.
"Dedikoducu ablalar gibisin amına koyayım." dedim.
"O kadar dedikodu yapıyoruz, bir şeyler kaptık." dedi tek gözünü kırpıp. Üçümüz de güldük, ardından Kemal'in adını seslenen birini duyunca gözlerimizi oraya çevirip gülmeyi bıraktık.
"Buyur Abi." dedi Akif Abi'ye cevap olarak.
"Siz benim oğlanı neden dövdünüz, bir yanlışı mı oldu oğlum?" bize o kadar güveniyordu ki ilk olarak oğlunu sorguluyordu.
"Abi biraz kişisel." dedi Kemal.
"Sikerim kişiselini, bir şey yaptıysa anlatın oğlum."
"Otur abi anlatayım." dediğinde Akif Abi oturdu, Kemal de ona olanı biteni üstünkörü olarak anlattı.
"Bana neden söylemediniz oğlum, ben döverdim onu." dediğinde Serhat konuştu.
"Abi biraz stres atalım dedik de o da olmadı." dediğinde Akif Abi güldü. Adam kendi oğlundan çok bizi seviyordu ve bize güveniyordu, değişik adamdı ama seviyorduk işte.
"Ben onun adına özür dilerim senden oğlum, sikeceğim onun belasını merak etme." dediğinde güldük.
"Abi boşver evlat katili olma, hapse girersen ne yaparız biz sensiz?" dediğinde Akif Abi elini Kemal'in omzuna koyup sıktı desteklercesine. Gülüp konuştu.
"Öldürmem merak etmeyin." diyip kalktı ve gitti.
"La adam oğlundan çok bizi sevip bize güveniyor." dedi Serhat.
"Gerçekten." dedi Kemal.
"Yarın Ahmet'i mahallede kolu, bacağı alçılı şekilde görürseniz hiç şaşırmayın." dedim.
"İmza falan atarız lan." dedi Serhat sırıtıp.
"İşin gücün gevşeklik amına koyayım." dedi Kemal Serhat'a.
"Gevşek olmazsak hayat çekilir mi yavrum?" dedi Serhat Kemal'in yanağından bir makas alıp.
"Sen makas alma benden gavat, acıtıyorsun." dediğinde Serhat sırıttı, onları izliyordum. Serhat, Uğur'un dediği gibi Kemal'e biraz değişik bakıyordu.
"Seni ne zaman sattım gülüm benim?" dediğinde Kemal ona ters bir bakış attı. Serhat, Kemal ve Ece ayrıldığından beri daha bir mutlu gibiydi. Telefonumun çaldığını duyunca pantolonumun cebinden telefonumu çıkardım ve ekranda ismini görmemle gülümsedim.
"Efendim yavrum?" dedim.
"Ne yapıyorsun Şahin'im?"
"Oturuyorum bizimkilerle güzelim sen ne yapıyorsun?"
"Hiç, işten döndüm sıkıldım. Yanına geleyim mi?"
"Gel güzelim, parktayız."
"Tamamm, geliyorum." dediğinde görmese bile gülümsedim.
"Bekliyorum." diyip kapattım.
"Bak hele hallere bak." dedi Serhat beni gösterip.
"Ne varmış halinde? Sevgilisiyle konuşuyor işte. Hem seni de göreceğiz ileride." dedi Kemal beni savunarak. Serhat sırıtarak cevap verdi.
"Görürsün Kemal'im, görürsün." bir süre muhabbet ettikten sonra Uğur geldi.
"Selamun aleyküm." dediğinde aynı anda "Aleyküm selam." dedik.
"Hoş geldin yavrum, gel." dedim gülümseyip yanımı göstererek. Yanıma gelip oturdu.
"Hoş geldin Uğur'um, nabersin?" dedi Serhat, ona dönüp baktım.
"Uğur'u yani dilim sürttü, Uğur'un demek istedim yanlış anlama." dediğinde Uğur ile Kemal güldü.
"Eğer dilini kendi götünde hissetmek istemiyorsan sürtmesin o dilin." dedim tıslayarak.
"Serhat Abi'den mi kıskanıyorsun beni?" diye sordu Uğur, ona döndüm.
"Sinekten bile kıskanırım seni, Serhat kim?" dediğimde güldü.
"Vay amına koyayım, öyle olsun." dedi Serhat küskün bir sesle.
"Öyle tabii. Sen başkasın Uğur'um bambaşka." dedim.
"Sen de kocacı oldun iyice be." dedi.
"Sana ne lan?" diye tısladığımda Kemal'e sırnaştı.
"Kemal'im dövecek bu beni." dediğinde güldü Kemal.
"Koskoca adamsın ben mi koruyacağım seni?" dediğinde Serhat bir bakış attı Kemal ile bana.
"O sinirleniyor, o başka bir şey diyor. Nerelere gideyim ben?" dediğinde bir tövbe çektim. Çocuk gibiydi.
"Bakın üzüldü. Canım abimi neden üzüyorsunuz?" dedi Uğur gülmemek için dudaklarını dişleyerek, dudaklarına baktım.
"Canım kardeşim." diyip Kemal'in yanından kalktı ve Uğur'un diğer yanına oturup sarıldı ona.
"Lan sarılmasana Uğur'uma!" dedim.
"Abart Şahin." dediğinde ona baktım. Sonrasında Serhat geri çekildi.
"Canım kardeşim ne kadar da anlayışlı. Keşke siz de bu kadar anlayışlı olsanız, dangalak herifler." dedi ve göz devirip geri Kemal'in yanına oturdu.
"Neşe kaynağınızım ben sizin, biraz anlayış lütfen." dedi kolunu Kemal'in omzuna atarak. Kemal'in omzuyla ne alıp veremediği vardı bunun?
"Bir şey demedik ki?" dedi Kemal.
"Öyle diyorsan öyledir Kemal'im." dedi Serhat emin bir şekilde.
━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━
Akif Abi ne kadar iyi insansın abi sen?
Seni ne zaman sattım gülüm? -Boss Serhat
LwnswjdhkebswkdUmarım beğenmişsinizdirr.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şahin - BxB
De Todo[texting - düz metin] Mahallenin abisi olarak anılan Şahin ve aynı mahallede yaşayıp ona gizli numaradan yazan Uğur. Eşcinsel konulu kurgudur.