25┃Uyandırırız

1.8K 88 23
                                    

Uğur;

İşe gitmeme birkaç saat olduğu için biraz Şahin'le vakit geçirmek için sabahleyin evine gitmeye karar vermiştim. Kapıya geldiğimde kapıyı tıklatıp kapının açılmasını beklemiştim. Beklediğim gibi kapıyı Naz açmıştı.

"Naber Naz, nasılsın?" dedim gülümseyerek.

"İyiyim enişte, seni sormalı?" diyince sırıttım.

"İyidir. Şahin evde değil mi?" dediğümde gülümsedi.

"Evde, çağırayım mı yoksa içeri geçer misin?"

"Bir mahsuru yoksa geçeyim içeriye."

"Gel, gel. Abim yatıyor." 

"Uyandırırız o zaman." dedim sırıtarak. Ardından içeriye geçip Şahin'in odasına doğru ilerledim. E tabii gelmişliğimiz vardı.

Yavaşça kapıyı açıp odasına girdim ve kapıyı kapattım. Hey maşallah dedim o sırtını görünce. Ardından sırıtıp yanına yaklaştım ve eğilip saçlarını okşadım.

"Şahin." dedim kulağına doğru. Uykusu bayağı derindi, bu yüzden sadece seslenmekle uyanmayacağını biliyordum.
Ardından saçlarına uzanıp saçlarını öptüm.

"Şahin'im." dedim uzatarak.

"Uyansana be! Senin için kalktım geldim." dedim kendi kendime. Ardından bir elimi ilk önce omuzlarında gezdirdim, sonra da yavaş yavaş aşağıya doğru sürterek elimi sırtında gezdirdim.

"Uyansana hayatım, gitmeden göreyim seni. Gördüm gerçi de iki sohbet edelim." dedim elimi hâlâ sırtında gezdirirken.

"Siksem seni şuracıkta haberin olmayacak vallaha." dedim kendi kendime.

"Neyse sikme işi sende diye yapmıyorum." dedim yine. Ardından eğildiğim yerde doğrulup ağırlığımı vermeyecek Şahin'in üstüne oturdum, o kadar ağır değildim ama olsun uyuyan adama işkence etmemek lazımdı. Boynuna doğru eğilip kokusunu içime çektim ve omzuna kafamı koydum.

"Uyansana." dedim uzatarak. Dürtebilirdim ama kendim dürtülerek uyanmayı sevmediğim için başka yollar deniyordum.
Kafamı koyduğum yerden kafamı kaldırıp öpücükler kondurdum. Mırıltılar çıkardı ama uyanmadı. Kulağına doğru eğildim.

"Şahin, Şahin gözlüm, Şahin'im." ne kadar dürtmeyi sevmesem de en sonunda dürtmeye karar verdim.

"Uyansana Şahin." dedim dürterek. Gözlerini hafif aralayıp kafasını kaldırdı ve çatık kaşlarıyla konuştu.

"Ne var be?" diye bağırdığında kaşlarımı çattım ve beni görmesi için yüzümü görebileceği yere getirdim.

"Ayıp. Bana böyle mi karşılık veriyorsun Şahin gözlüm?" benim sesimi duyunca çatık olan kaşları düzeldi ve kafasını yastığa geri koydu.

"Sen miydin Uğur'um? Kusuruma bakma." dediğinde üstünden kalktım ve yanına oturdum, ardından da ellerimi göğsümde birleştirip ona baktım.

"Sen miydin derken? Sana başka 'Şahin'im, Şahin gözlüm ya da hayatım' diyen mi var yoksa?" dediğimde doğrulup yatak başlığına yaslandı.

"Duymadım ki güzelim."

"Belli." dedim o hala gözlerini kırpıştırırken.
Ayılmasını bekledim.

"Sen bana hayatım mı dedin?" dedi gülümseyip.

"Hıhı."

"Kendim dürtülmeyi sevmiyorum diye seni de dürtmeyeyim diye 40 takla attım şurada." dedim gözlerimi devirerek.

Şahin - BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin