23┃Affeder Değil Mi?

2K 84 4
                                    

Şahin;

Eve geldiğimde oturma odasına geçip Naz'ın yanına oturdum ve kolumu omzuna attım.

"Ne yapıyorsun prensesim?" dedim.

"Dizi izliyorum." dedi.

"Bir şey soracağım şimdi sana."

"Sor abi."

"Benim birine kendimi affettirmem gerekiyor. Ama nasıl yapacağımı bilmiyorum, sen taktik falan ver da bir şeyler." dediğimde diziyi durdurup bana baktı.

"Sen birini kendine küstürdün ve kendini affettirmek istiyorsun yani?" dedi.

"Evet." dedim kafamı sallayıp.

"Kimmiş bu kişi?" dediğinde cevap vermedim.

"Hadi ama be abi. Bana neden söylemiyorsun?" dedi cevap vermediğimi görünce.

"Uğur." dedim tereddüt ederek.

"Uğur mu?" dediğinde kafamı salladım.

"Sen Uğur'a kendini nasıl küstürdün be abi?"

"Oldu işte bir şeyler, sen ne yapacağımı söyle."

"Ne gibi şeyler?" dedi.

"Söylersem birine söylemeyeceksin ama. Söylersen bozuşuruz."

"Benden sır çıkmaz." dedi.

"Söz ver."

"Uzattın ama abi, söz."

"Uğur... Benden hoşlanıyormuş." dedim yavaş yavaş.

"Ne?" dedi şok olarak.

"Söylemeyeceksin kimseye." dediğimde kafasını salladı.

"Tamam. Şimdi en başından al, nasıl açıkladı yoksa sen mi öğrendin falan." dediğinde en başından anlatmaya başladım. Beni alayışla karşılayacağını biliyordum. Çünkü birlikte büyümüştük, hem de kimsemiz yokken ve yakınlığımız tarif edilemez bir şeydi.

"Bana ilk gizli numaradan yazdı. İşte seviyorum seni gibi şeyler söyledi, mahalleden olduğunu söyledi. Pek aramadım açıkçası onu ama sonra kim olduğunu söyledi, konuştuk. Ben ondan kaçtım. Sonuçta onu nasıl gördüğümü biliyorsun. 1 hafta öncesinde de beni öptü ben yine kaçtım. Ama bu 1 haftada onu sevdiğimi anladım, bana ilk söylediğinden beri aklım yerinde değildi zaten. İşte benimle çok konuşmuyor, tripli bana."

"Yazıklar olsun. O kadar zaman geçmiş bana anlatmamışsın. Ben de trip atayım mı şimdi sana?"

"Ama ne yapayım çiçeğim? Diyorum ya aklım yerinde değildi."

"Tamam, anlıyorum... Yani sevdiği şeylerle gönlünü almaya çalış."

"Affeder beni değil mi?" dedim.

"Affeder tabii, seviyor seni. Ve sen de onu seviyorsun galiba?"

"Seviyorum valla." diyip gülümsedim. Naz da karşılık olarak gülümsedi.

━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

Şöyle bir abi-kardeş ilişkisi 🤲

Şahin - BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin