Ellerini kalçalarına koydum ve kalkıp kucağımda durmasını sağladım. Ayaklarını belime doladı.
"Havlular nerede yavrum?"
"Banyoda." dediğinde banyoya ilerledim. Banyoya geldiğimizde kucağımdan indi ve havluları çıkarıp çıktığımızda kurulanabileceğimiz bir yere astı. Kapıyı kapatıp soyunmaya başladım o da benim gibi soyunmaya başladı. Yine tamamen çıplaktık. Sırıttım. Bana yaklaştı ve kollarını boynuma doladı.
"Bakıyorum da keyfin yerinde?" dediğinde tekrardan sırıttım.
"Yerinde." dediğimde dudağıma kısa bir öpücük kondurdu ve kollarını boynumdan çekip elimden tuttu. Duşakabine girdik, girdikten sonra kapısını kapattım.
"Şimdi bıcı bıcı zamanı." dedi duş başlığının altına girip suyu açarken.
"Rahatladım." dedi gözlerini kapatırken. Ben de suyun altına girdim. Benim gibi soğuk suyla yıkanıyordu. Boynuna yönelip öpmeye başladım. Elini enseme atıp ensemdeki saçları çekiştirmeye başladı.
"Yine sertleşmişsin." dedi sırıtıp.
"Sertleşene değil, sertleştirene bakacaksın yavrum." dedim cevap olarak ve suyu kapattım.
"Boşuna akmasın." dedim sırıtıp. Kollarını boynuma dolayıp dudaklarımızı birleştirdi. Yavaş yavaş geri gitmesini ve sırtının duvar ile buluşmasını sağladım. Dudaklarımdan ayrılınca ellerimi iki yanına koyup boynuna doğru eğildim. Boynunu öpmeye başladım tekrardan. Tadının bu kadar güzel olması normal miydi?
Boynunu öperken kulağıma fısıldadı.
"Becer beni." daha fazla tahrik oluyordum.
"İçimde istiyorum seni." dediğinde boynunu öpmeyi bırakıp alnımı köprücük kemiğine koydum. Sözleriyle tahrik ediyordu. Dudaklarını kulağıma daha fazla yaklaştırdı.
"Zevkten inlet beni." dediğinde kalçalarından tuttum ve kendime yaklaştırdım.
"Sözlerinle beni tahrik etmeye mi çalışıyorsun?" dediğimde sırıttı.
"Yapmanı istediğim şeyleri söylüyorum. Tahrik mi oluyorsun?"
"Fazlasıyla." dedim.
"O zaman becer beni." dedi sırıtıp. Bir parmağımı deliğine soktuğumda irkildi. Sırıttım. Kulağına fısıldadım.
"İsteğini yerine getireyim o zaman güzelim." dedim. İkinci parmağımı da deliğine yolladım. Deliğini genişlettikten sonra onu çevirip arkasını bana dönmesini sağladım ve onu duvarla arama aldım. Sağ elimi duvara yaslayıp sol elimle aletimi deliğine konumlandırdım ve yavaşça içine ittirdim.
"Ağhh!" diye kısıkça inledi. Sol elimi karnının üzerine atıp onu kendime bastırdım. Elini elimin üzerine koydu.
"Ahh! Şahin!" ismimi söyleyip inlemesi ayrı bir zevk vermişti.
"Hepsini birden sok." dedi hızlıca. Onun dediğini yaptım ve hepsini birden soktum.
"Iğhh!" ensesinden öptüm.
"Biliyor musun, artık nefes alışın bile beni tahrik ediyor." dedim hızlıca nefes alıp verirken.
"Desene işimiz var." dedi nefes nefese. Biraz içinde bekledikten sonra yavaşça gelgit yapmaya başladım.
"Hızla- Ahh!" hızlanmaya başladım. İnleme seslerini duyup daha fazla tahrik oluyordum. Duyduğum en güzel seslerdendi. Daha da hızlandım.
"Şahin!!" dedi kafasını geriye atıp, kafası omzuma gelmişti. Açılan boynunu öpmeye başladım. Bir süre sonra elini aletine atıp kendini çekmeye başladı. O boşaldıktan dakikalar sonra ben de boşaldım.
Kafası hâlâ omzumdayken hızlı hızlı nefes alıp veriyordu. Ben de alnımı omzuna yaslayıp derin derin nefes almaya başladım. Nefeslerimiz düzene girince konuştu.
"Şimdi gerçekten bıcı bıcı zamanı!" dediğinde güldüm.
"Soğuk suyla mı duş alıyorsun?" dediğimde kafasıyla onayladı. Duş başlığını elime alıp suyu açtım, ilk önce ellerimi yıkadım sonrasında da suyu saçlarına tutup şampuansız yıkadım. Güldü.
"Şampuan dök bakayım elime." dediğimde şampuanı alıp elime sıktı. Suyu yere doğru çevirdim ve saçlarını köpürttüm. Ardından saçlarını yıkadım. Daha sonra her yerini yıkadım.
"Hadi sen çık, üşüme daha fazla." dediğimde yanağıma öpücük kondurdu.
"Ben de seni yıkayayım?" dediğinde güldüm.
"Üşürsün ama." dediğimde 'bir şey olmaz' diyip geçiştirdi ve onu yıkadığım gibi yıkadı beni. Yıkandıktan sonra havlulara sarıldık.
"Yavrum bol eşofmanın varsa versene bana." dedim.
"Üst istemiyor musun?"
"Eşofman yeter." dediğimde kafasını salladı. O bana eşofman ayarlarken kıyafetlerimi aldım ve ceplerinden eşyalarımı alıp Naz'a mesaj attım.
Şahin: Ben gece gelmesen durur musun prensesim evde?
Prensesim: Çocuk muyum abi? Kalırım tabii. Uğur'da mı kalacaksın?
Şahin: Evet güzelim. Ve evet benim için çocuksun.
Prensesim: Peki abiciğim, iyi geceler. Öptümm.
Şahin: İyi geceler prensesim, ben de.
"Sana olur bu herhalde." diyip eşofmanı verdi.
"Bu arada böyle çok seksi gözüküyorsun." dediğinde sırıttım.
"Hm... Öyle mi?" dedim ona yaklaşarak. Başıyla onayladı. Yanağından öptüm.
"Hadi üstünü giyin."
"Tamam." diyip odasına gitti. Ben de baksırımla eşofmanı giyip yanına gittim. Altını giyinmişti, tişörtünü üstüne geçiriyordu. Yatağına geçip onu bekledim. Gelince onu önüme aldım ve kaşık pozisyonunda yattık.
Burnumu saçlarına dayayıp kokusunu içime çektim. O ise karnının üzerindeki elimin üzerine elini koymuş yavaş yavaş okşuyordu. Bir süre sonra uykuya dalmaya başlamıştım.
━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━
Ben yine smut yazdım..
Neyse... Bıcı bıcı yapalımm Dalin'le, mis gibi kokalımmm.
Final yaklaşıyor gibi..
Umarım beğenmişsinizdirr.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şahin - BxB
Diversos[texting - düz metin] Mahallenin abisi olarak anılan Şahin ve aynı mahallede yaşayıp ona gizli numaradan yazan Uğur. Eşcinsel konulu kurgudur.