Birkaç ay sonra;
"Kemal'im, çok seviyorum he seni." dedi Serhat Abi, Kemal Abi'nin yanağından öperek. Kemal Abi utanıp cevap vermedi, pek utangaç biri sayılmazdı ama Serhat Abi hel beklenmedik anlarda ona iltifatlar ettiği veya sevdiğini söylediği için utanıyordu. Utanınca da kızarıyordu, bunu da öğrenmiştik.
"Senin o kızaran yanaklarını yerim." dedi eliyle yanağını okşayıp. Şahin ile biz de oturmuş onları izliyorduk.
"Bunca senelik hayatımda Kemal'in utançtan kızardığını sadece 1-2 kere görmüştüm. Ama artık her gün görüyorum, maşallah." dediğinde kıkırdadım, onları izlemeye devam ettik. Serhat Abi, Kemal Abi'yi gerçekten yiyor gibiydi.
"Ulan yeter!" dediğinde Serhat Abi kıkırdadı.
"Harbi yiyor bu beni, kurtarın beni!" dediğinde ben de kıkırdadım.
"Sevgililerin arasına girmeme gibi bir prensibimiz var." dedim ardından dirseğimle Şahin'i dürttüm.
"Değil mi hayatım?"
"Öyle." diyip bana daha çok sarıldı.
"Hanımköylü." dedi gözlerini kısıp.
"Ben de sana hanımköylüyüm Kemal'im, ne var bunda?" dediğinde Kemal Abi sabır çekti.
"Yeme artık beni, doymadın mı?"
"Ben sana doyamam ki Kemal'im." dedi ardından Kemal Abi'yi kolları arasına alıp sarıldı. Kemal Abi de ona sarıldı.
"Çok tatlılar, değil mi Şahin'im?" dedim Şahin'e bakıp. Beni izliyordu, gülümsedim.
"Sen daha tatlısın, ne yapayım ben onları? Benim işim seninle." dediğinde gülümsedim ve yanağına bir öpücük kondurdum.
"Kemal Abi." dediğimde Kemal Abi bana döndü.
"Efendim?"
"Abi, Serhat Abi sana nasıl açıldı?" dedim merakla, biz sormamıştık, onlar da söylememişti.
"Eve bırakırken sana aşığım dedi, öyle."
"Serhat Abi, odunsun." dediğimde Serhat Abi bana baktı.
"Düz adamım ben kardeşim, ne yapayım?" dediğinde Kemal Abi konuştu.
"O yüzden mi Uğur gibi sakladın aşık olduğunu?" dediğinde Serhat Abi hemen savunmaya geçti.
"Yavrum, açıkladım ya ben sana."
"Neyi açıkladın abi? Bana da söyleyin. Ben sizi bayadır yakıştırıyorum yani hakkım var." dediğimde Kemal Abi cevapladı beni.
"Benden hoşlandığını farkettiğinde Ece'yle sevgiliymişiz, öyle diyor."
"Öyle yavrum, yoksa neden aşık olduğumu saklayayım? Dediğim gibi düz adamım ben." dediğinde gülümsedim.
"Mutlu olun da, gerisi önemsiz." dedim.
Bir süre sessiz kaldık ve bu sessizliği Serhat Abi bozdu."Bu uyumuş ya la!" dedi Şahin'i göstererek. Ona baktım, gerçekten de uyumuştu. Çok güzel uyuyordu. Onu izlemeye başladım.
Bana verilen en güzel hediyeydi, tek gerçeğimdi.
"Lan piç, uyansana!" diye bağırdı Serhat Abi.
"Abi sussana uyusun ya." dedim, gerçi uyjuya dalmışsa duymazdı onu. Şahin'e baktım, uykuya dalmıştı galiba.
"Uyumuş, tamam. Uyanmaz." dediğinde gözlerimi kısıp ona baktım.
"Aman be, çok sıkıcısınız." dediğinde Kemal Abi ona baktı tip tip.
"Siktir git o zaman." dediğinde Serhat Abi onun yanağını kavradı.
"Senden nasıl giderim ben yavrum?" dedi. Serhat Abi romantik öküz olanlardandı.
"Ama beraber gidebiliriz, bu da bayıldı zaten şuna bak." dedi Şahin'i göstererek.
"Gidelim mi?" dedi bana bakıp Kemal Abi.
"İsterseniz gidin abi, ne diyeyim?"
"O zaman kalkalım biz. İyi geceler." dedi ve ayaklandı Kemak Abi. Onun arkasından Serhat Abi kalktı.
"Hadi eyvallah." dedi Serhat Abi. Ardından ben de kalktım ve onları geçirmeye gittim. Onları geçirdikten sonra Şahin'in yanına yani oturma odasına gittim. Koltukta öylece oturarak uyuyakalmıştı. Dürttüm ve ona seslendim.
"Şahin'im kalk yatağa yat." dedim iyice dürterek. Gözlerini araladı ve bana baktı.
"Rahat yavrum, burası." dedi ve gözlerini kapattı. Koltuk daha rahattı gerçekten, yataklardan ziyade.
"Uzan o zaman, boynun tutulacak." uzanıp beni kendine çekti ve arkadan bana sarılıp burnunu saçlarıma getirdi. Koltuğun oturma yeri iyi ki genişti.
Onu çok seviyordum ve ona sonunda kavuşmuştum. Beni bu kadar seveceğini, hatta hiç seveceğini beklemiyordum. Nedeni ise bir hemcinsinden hoşlanmaktan değildi, beni kardeşi gibi gördüğü içindi. Ama beni sevmeye çalışmıştı ve sevmişti de, çok mutluydum.
━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━
Evet, finali de yayınladım artık. Daha ne yazacağımı bilemediğim için bitirdim, biraz soft bir çift yapasım geldiği için de kaos gibi şeyler yapmayı istemedim.
Hikayemi beğenip okuduğunuz, oy attığınız ve yorumladığınız için çok teşekkür ederim. Arada bu kitaba özel bölüm yayınlayabilirim isterseniz.
Hepinize teker teker teşekkür ediyorum, beğendiğinizi belli ederek beni çok mutlu edersiniz.
Başka yazacağım kitaplarda da görüşmek üzere, kendinize iyi bakınn. Kısa zamanda yeni kitap yayınlayabilirim. <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şahin - BxB
عشوائي[texting - düz metin] Mahallenin abisi olarak anılan Şahin ve aynı mahallede yaşayıp ona gizli numaradan yazan Uğur. Eşcinsel konulu kurgudur.