Şahin'le yazışmamızın ardından yarım saat kadar geçmişti ve şu anda gelmişti. Salonda oturuyordu ve ben çayları dolduruyordum.
Çayları doldurduğumda tepsiye koyup salona gittim.
"Ee canım benim nasılsın?" dedim oturmadan.
"Bana zoraki bir şeyler yaptırmasan daha iyi olabilirim." diyip koltuğa iyice yerleşti ve bacaklarını biraz daha araladı.
Ben ise daha oturmamıştım ve Şahin'in yanına gitmiştim.
"Otursana ne dikiliyorsun?" dediğinde kucağına oturmuştum.
"Lan ne yapıyorsun?" demişti gözleri fal taşı gibi açılırken.
"Oturuyorum. Otur demedin mi?"
"Otur dedim de kucağıma otur demedim." dediğinde onu hiç umursamadan kucağına daha çok yerleştim.
"Çok hareketleniyorsun." dediğinde güldüm.
"Ne oldu kalkıyor mu sonra?" dedim biraz dikelip dudaklarına doğru.
Derin bir nefes almıştı. Ben ise kollarımı boynuna dolayıp boynuna dudaklarımı sürtmüştüm.
"Seni seviyorum." diyip boynuna bir öpücük kondurdum. Ardından da ellerimle ensesindeki saçlarıyla oynamaya başlamıştım.
"Neden beni seviyorsun?" dediğinde gülümsedim.
"Benim daha kim olduğunu bilmeden de sormuştun ve cevabım hâlâ aynı." dedim.
"Seni sevmek için bir sebebim yok fakat seni sevmek benim yaşam sebebim." diye de ekledim. Sonrasında da mayıştığımı hissediyordum, kokusunu beni mayıştırıyordu.
"Kokun çok güzel. Keşke her gün, her saat, her saniye içime çekebilsem." dedim.
O ise sadece beni dinliyordu ne bir cevap veriyordu ne de bir işaret. Sadece dinliyordu.
Sonrasında ise bir şey olduğunu hatırlamıyordum. Büyük bir ihtimalle uyuyakalmıştım, kucağında.
Flashback Şahin:
Uğur kucağımda otuyordu ve ellerini boynuma dolamıştı. Arada bir de boynuma hafif öpücükler konduruyordu. Ben ise sadece onu dinleyip onu izliyordum.
Acaba birisini böylesine sevmek nasıl bir şeydi?
Şu zamana kadar öyle ciddi ilişkilerim olmamıştı ama lise yılllarında tabii ki sevgilim olmuştu. Fakat hiçbirini bu kadar sevdiğimi veya hiçbiri tarafından bu kadar sevildiğimi hatırlamıyordum.
Acaba onun sevgisini gözümde çok mu büyütüyordum yoksa gerçekten sevgisi bu kadar büyük müydü?
Yıllar boyunca sana abim gözüyle bakmadım demesi ise bambaşka. Yani beni o kadar yıldır seviyordu ama belli etmiyor muydu ya da ben mi çok maldım da anlamamıştım.
Koskoca 4 yıldır beni seviyordu ve söylememişti?
Ben ise bu koskoca 4 yıldır ona kardeşim gözüyle bakıyordum.
Ben derin düşüncelerime dalmışken bir anda Uğur'un hareketleri kesilince uyuduğunu anlamıştım.
Biraz öyle bekledikten sonra bir kolumu bacaklarının altından, bir kolumu da kafasının altından geçirmiştim.
Hafifti. Göründüğünden daha hafifti.
Onu odasına doğru götürürken bir şeyler mırıldanmıştı fakat ne dediğini anlayamamıştım.
Odasına götürüp yatağına yatırmıştım. Ardından da yorganı üzerine örtmüştüm.
━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━
Şahin derin düşüncelere dalmış gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şahin - BxB
Acak[texting - düz metin] Mahallenin abisi olarak anılan Şahin ve aynı mahallede yaşayıp ona gizli numaradan yazan Uğur. Eşcinsel konulu kurgudur.